Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Waarschijnlijk is het al tig keer behandeld, maar ik vroeg het me toch af... Dus bij deze. Komend weeken ga ik als het goed is een redelijk aantal pillen binnen tikken. Nu vroeg ik me af wat het effect is als ik voor dat ik aan de pillen begin nog 1 a 2 lijntjes speed pak? Slaan de pillen dan minder aan? Kom je minder op gang? Is je gevoel erg anders? De pillen zijn het hoofdgerecht...laat dat duidelijk zijn! Iemand tips of ervaring? Alvast bedankt!"
"Thanks... Sorry voor de crosspost!"
"@Taat Thanks voor je tips... Is het uberhaupt mogelijk een lekkere high te krijgen met wat ghb na die speed...vergelijkbaar met de high die je kunt krijgen met een xtc en ghb?"
"Ik ben recreatief gebruiker....één x per 2 maanden in een weekend een buisje of 4/5 + wat pep of xtc.... Ik zou niet vaker willen gebruiken omdat ik dan weet dat het lekkere en speciale dr af gaat . Als je het in combi met pep en xtc gebruikt, dan voel ik me de dag er na wel zo verrot dat ik het wel uit mn hoofd laat weer wat te pakken. Je verslaving begint in mijn ogen als je je kater gevoel gaat verzachten door wéér wat te pakken.... Als je echt depressief bent en het is het enige dat helpt..tsja...dan maar doen. Maar één van de kenmerken van een echte verslaving is dat je excuses zoekt om het weer te pakken en het te verantwoorden."
"Ik haal in die weekends dat ik gebruik dan ook flink goed door. Veel pillen of veel speed en voor mijn doen veel GHB. De dagen daarna ben ik zo ontzettend ontzettend depri....ik kan overal om janken....ontzettend bang en om iedereen ontzettend bezorgd. Ik heb dan ook het gevoel dat ik nooit meer gelukkig zal worden. En toch gebeurt het elke keer weer....dat je weer gelukkig wordt van kleine dingen. Je moet echt alleen ff cold turkey worden...hoe kut dat ook is. En het zal voor een dagelijkse gebruiker nog "kutter" zijn dan voor een recratieve gebruiker als ik. Maaar....het voordeel is dat ALS je weer een keer mag snoepen van al dat lekkers ...dat het dan veeeel lekkerder is als dat je het dagelijks gebruikt. Logisch. Dat hou ik mij dus voor ogen....persoonlijk denk ik dus ook dat een maal per 2 maanden een weekend lang flink aan de G en pep beter is als een dagelijkse (gematigde) portie."
"Wat een loser. Mensen als deze figuur geven drugs een nog slechtere naam als het al heeft. Drugs zijn niet gevaarlijk...domme mensen+drugs zijn gevaarlijk. Zie hier het voorbeeld."
"Ik ben de compi ghb en pep wel gewend...ik weet dan dat ik een kwartier na m'n pilletje wat ghb moet pakken om dat heerlijke effect te krijgen. Hoe zit dat met pep en ghb.....hoe lang na een lijntje kun je het beste wat ghb pakken. Of eerst ghb en later een lijntje?"
"Ik had het in een ander topic al gevraagd, maar ik heb geen antwoord gehad. Ik wil er morgen namelijk mee experimenteren namelijk. Mijn vraag is: Wanneer na het laten droppen van een bommetje is het een geschikt moment om wat ghb te pakken? Na xtc is het na een kwartiertje lekker om dan de ghb te pakken voor een super gevoel. Ik gebruik pep en ghb maar eens in de 2 a 3 maanden, dus ben er nog niet zo gewend aan. Het zijn dus niet zo'n grote bommetjes! Alvast bedankt voor eventuele reacties!"
"Mm okay bedankt Flugeltje.. Ik heb redelijk waterige ghb en de speed is niet van superkwaliteit. Bovendien wil ik, als de pep is uitgewerkt nog wat pillen pakken. Hoop dat dan de ghb nog effect heeft!"
"Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen.......... Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel. Dan maar wat anders verzinnen.....second best!"