Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"18 (4 jaar geleden) was ik toen ik de eerste keer xtc heb geprobeerd! Het was een dubbele mitsu hebben ze mij destijds wijs gemaakt (had er toen helemaal geen verstand van). Achteraf kan dat wel kloppen! Had m om 23u in genomen en om 8u lag ik nog steeds klaar wakker in mijn bed! Wat was dat een briljante avond! Ik voelde me helemaal geweldig! Daarna heeft het even geduurt voordat ik nog eens had gebruikt, omdat het voor mij iets TE goed voelde "de eerste keer" en wilde niet wekelijks zoiets gebruiken! Dit is ook de reden lijkt me dat je pas moet proberen met harddrugs als je een jaar of 20 bent, dan ga je er toch iets wijzer in en gebruik je verstandig! Momenteel gebruik ik op feestjes xtc, dat vind ik gewoon super lekker (als er mdma in zit dan ) via de neus zie ik niet zo zitten, maar dat is voor iedereen verschillend!"
"Eén keer ervaring mee gehad! Dacht dat ik gewoon een pil had met mdma, maar achteraf bleek het mcPP te zijn. Ik voelde me ook anders als normaal, dus vond het niet gek dat ik het te horen kreeg achteraf. Mijn symptonen: - Erg spacend gevoel (o.a. Ik had momenten dat ik met een camera rond mezelf zweefde en dat ik dacht dat de hele zaal voor mij naar het feest was gekomen.) - Een lichte angst - enorm zweten terwijl ik het koud had Geef mij maar gewoon mdma, daar heb je echt dat liefdesgevoel wat mijn voorkeur krijg!"
"Dit komt heel erg bekend voor! Ik ga altijd maar gewoon rustig in een dixy staan en dan naar boven kijken en aan leuke dingen denken! Na paar minuten komen er drie druppels uit en dan is het ergste gevoel weer weg! Ooit een keer op een terugreis afgezien, heel veel koffie gedronken op stations en ging nog aardig van de niet kunnen plassen, maar ooow zo gruwelijk moeten........ Afzien afzien afzien, sindsdien nooit meer teveel drinken als het feest voorbij is!"