Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrijmoeidig=vrijmoedig"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Weet je gelijk dat je ietsies te ver bent gegaan. leer je van. Heb ook wel eens een periode teveel en te vaak gesnoept , raakte er depri van en heb er 1 psychotische nacht mee kado gehad, waardoor ik gelijk leerde : Ho Stop !!!( echt levensechte angstdromen die levensecht leken waardoor ik totaal overstuur raakte ) Rustpauze inlassen want dit gaat fout! Nu gebruik is hoogstens 4 a 5 x op een jaar xtc en is t Top en geeft m,n Laat me eens los gaan ,uitgaansnacht een extra dimensie (en heb er dan de kater voor over )"
"steelpad zei: ik moet altijd even gaan wanneer of hij net begint te werken, opzich niet zo lastig, ben ik zeker dat ik de rest van de trip niet meer hoef te gaan Klik om te vergroten... Ervaar precies t zelfde."
"Im m,n eigen kennisenkringetje, is het ook absoluut not done, maar heb ondertussen op feesten wel mensen , stapvrienden, leren kennen die er natuulijk wel voor open staan. Op feesten kom je toch vaak dezelfde gezichten tegen , en tis leuk samen spacen, dansen , of om gewoon wat onzin tegen elkaar uit te kramen , want serieuze gesprekken onder invloed..neuhhh dat lukt niet Gebruik zelf thuis nooit xtc, vind het juist een feest, de muziek , iets extra,s geven."
"Er zijn ook wel feesten waar t publiek heel gemengd is en heb eigenlijk altijd wel t idee dat juist die jongere garde het wel cool vind dat je toch lekker gaat feesten, , Ga niet naar feestjes waar 15, 16 jarige zijn , maar zijn feesten vanaf de lft vanaf 23 jaar, en er is dan een groot percentage 30+. zie zelfs wel eens eens 60+ . heb er geen problemen mee, niemand eigenlijk denk ik, leven en laten leven . en gosh die paar giegeltrutten die je stom aankijken daar heb ik maling aan , die worden ook vanzelf 35 en ouder. en oordelen en veroordelen is so easy over een ander , dat ze eerst maar eens zelf in de spiegel kijken."
"Als je een beetje je verstand gebruikt hoeft dat niet , vind dat als je wat ouder bent je er niet moet proberen eruit te zien als ieen bimbo van 18, maar ik vind een meid van 18 ook mooier als ze zich met stijl kleed en niet als een stoephoer, als er iets te raden blijft heeft dat toch iets meer klasse mijn inziens. Overgens vind ik een meid van 20 met maat 46 geperst in een rokje maat 38 ook geen porum met een uitpuilende vertrollen. en een gast die helemaal volgespoten is met anabolen en zo breed staat dat er drie normale gasten inkunnen , wordt ik ook niet opgewonden van, maar ieder z,n smaak.... en er is en verschil tussen iets verleidelijks aan doen of er hoerig bijlopen in een te korte rok en een te klein bh topje. Maar goed ieder z,n ding."
"Goede ervaringen met de beroemde blauwe mitsh... Laatste keer groene chineesjes, zijn ook goed bevallen , inslag erg vlot !!"
"precies Angie!! Leven en laten leven"
"Vind een paar trekjes van een joint wel lekker tijdens de xtc rush. Maar later thuis na t feest , nog fijner! 1x combi gedaan van , xtc,-beetje vloeibare speed, paar slokjes ghb en een paar trekjes van een joint.. Doe ik niet meer, aparte ervaring die avond maar weet er niet echt veel meer van Leek wel dat de nacht iets te snel voorbijging voor me.."
"Ben ook 35 + , en pas na m,n 35e via via xtc ontdekt en ook pas na m,n 35 m,n eerste blowtje gerookt, Ben eigenlijk wel blij dat ik het pas laat ontdekt heb want denk dat als ik 20 was geweest ik snel teveel en tevaak gebruikt zou hebben. Heb 2 kinderen , werk 30 uur. Ga gemiddeld zo,n 1 a 2x in de 2mnd lekker uit m,n dak in een club. Op anderhalf pilletje en een paar trekjes van een joint. heb wel eens ghb geprobeerd maar vond dat meer een dronkemansroes en werd veel te vrijmoeidig van en kletste echt tegen iedereen een hoop onzin. werd bijna moe van mezelf (doe ik dus niet meer) Was voordien altijd erg anti drugs en huiverig ervan, weet nu dat als je met verstand gebruikt t geen kwaad kan, maar heb ook weleens teveel , te snel wat achterovergegooid en ging Te hard.. Door schande en schande... Vind t sfeertje in een club vaak super relaxed, tov een kroeg waar door alcohol mensen sneller agresief worden. Eenpilletje geeft de nacht net een iets andere demensie,"