Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#1
niet toevallig iemand hier 30+ die in regio Zwolle woont en het wel gezellig vind om samen te wappen? Alleen thuis is ook niks...
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#2
heerlijk heh?

Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn :)
M
MadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cool , al blijft t denk ik altijd afwachten wat t is :rolleyes: .. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb :grin:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Madelief zei:
Cool , al blijft t denk ik altijd afwachten wat t is :rolleyes: .. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb :grin:
Klik om te vergroten...

Heel veel plezier!!!!!!!!!! :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
proton zei:
heerlijk heh?

Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn :)
Klik om te vergroten...

Mazzelaar! Vertel me eens hoe ze waren/zijn??
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
LekkerDing zei:
Idd waarom ook niet Northhawke, wij zijn in de 40 en zijn dit jaar begonnen met hooguit 1 a 2 snoepje per weekend. Daar wij er ghb bij gebruiken kunnen we de werking van zo'n snoepje nl heel lang vasthouden.
Maar, ik schrik echt als ik lees dat men hier op t forum zo ff 6 snoepjes naar binnenwerkt omdat het pas na 3 soepjes lekker binnenkomt. Ja eh doe met je lijf wat je denkt te moeten doen hoor, ik vraag me dat alleen maar af.
Klik om te vergroten...

Dat heet tollerantie, en beter 1 keer per 3 maanden een stuk of 6-8 dan elke week 1 a 2 :wave:
Klik om te vergroten...
idd, hehe
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vindt vrouwen boven de 35 geil
en zeker na een pil
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lichtendonker zei:
Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.
Klik om te vergroten...

Nou jullie zijn zeker niet een van de weinigen zoals je kunt lezen op dit forum. Welcome to the club :)

We moeten het wel geheim houden, want idd. welke (goede)moeder doet nu zoiets??? Wat voor een voorbeeld geef je je kinderen? Toch heb ik er met mezelf geen problemen mee, zolang het maar niet mijn moederschap in de weg gaat staan. Juist doordat we ouder en moeder zijn, kunnen we er goed en verstandig mee omgaan en hebben we een hoop verantwoordelijkheid naar onze kinderen toe. En ehhhhh mogen wij ook een geheimpje hebben?? :flushed: Gewoon genieten op zijn tijd. :hearteyes: :hearteyes:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga ook vaak naar feestjes enzo..en dan gaat mijn tante ook altijd mee en en paar vriendinne van haar/mij.
die zijn ook allemaal rond de 35 of ouder..
hartstikke leuk hoor..
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk hebben de moeders een second life naast het dagelijkse leven. Zo beschouw ik het tenminste.
Bij vrouwen boven de 30 word je trouwens niet geacht drugs te gebruiken, bij mannen wordt het getolereerd en is het vrij gewoon, een oudere hippie noemen we ze dan. Vrouwen zijn ronduit onverantwoordelijk als ze de beest uithangen, het is niet eerlijk verdeeld :cry:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja klopt helemaal mee eens..me moeder heeft geen contact meer met haar zus omdat ze vind da ze zich onverantwoordelijk gedraagd..maar da ik het doe heeft ze wel geaccepteerd..(omdat ik nog wel wijzer word!) das toch stom
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrouwen van 30 + die uit hun bolletje gaan vind ik zeer vermakelijk :grin:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hyperdrive zei:
Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, mijn moeder flipte ook helemaal toen ik vertelde dat ik wel eens een jointje rookte :grin:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is ook niet slecht dat ze zo flipt, zo weet ik tenminste wel dat ze echt om me geeft. Maar ze is zo overdreven bang dat ik harddrugs ga gebruiken (is al te laat, maar ik gebruik nog met mate). Nou durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik wel eens een jointje rook. Ik denk dat het gewoon aan een gebrek aan voorlichting ligt.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#17
angie123 zei:
reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"
Klik om te vergroten...

ik vind het echt goed dat je met mate "gebruikt" etc etc maar wat je zegt dat "jullie oudere mensen" er met meer verstand mee om gaan of beter de gevaren kennen, ik heb respect voor je dat je de stap hebt genomen na hetgeen wat je broer is overkomen...

maar neemt niet weg dat "wij" "de jongere" hier op het forum niet weten wat we doen, de meeste althans wel...

we zijn hier (denk ik) (bijna) allemaal gekomen om informatie te zoeken... ben je dan niet zowiezo al "verstandig" bezig? (zover dit mogelijk is met drugs)

ik wacht graag je reactie af :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
proton zei:
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
Klik om te vergroten...

blauwe zijn mij ook goed bevalle inderdaad..het nadeel vond ik dat ik heel veel dingen ging zien die er niet waren. Maar inderdaad de kater valt heel erg mee! hoewel ik dag erna ook altijd veel jus d orange drink en spinazie eet!dat scheelt ook..
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

proton zei:
heerlijk heh?

Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn :)
Klik om te vergroten...

als je nog 1 blauwe heb liggen mag je die meenemen....S vond ze zo heerlijk :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...101112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."