#1
niet toevallig iemand hier 30+ die in regio Zwolle woont en het wel gezellig vind om samen te wappen? Alleen thuis is ook niks...
.. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb Madelief zei:Cool , al blijft t denk ik altijd afwachten wat t is.. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb
![]()

proton zei:heerlijk heh?
Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn![]()
idd, heheDarkScope zei:LekkerDing zei:Idd waarom ook niet Northhawke, wij zijn in de 40 en zijn dit jaar begonnen met hooguit 1 a 2 snoepje per weekend. Daar wij er ghb bij gebruiken kunnen we de werking van zo'n snoepje nl heel lang vasthouden.
Maar, ik schrik echt als ik lees dat men hier op t forum zo ff 6 snoepjes naar binnenwerkt omdat het pas na 3 soepjes lekker binnenkomt. Ja eh doe met je lijf wat je denkt te moeten doen hoor, ik vraag me dat alleen maar af.
Dat heet tollerantie, en beter 1 keer per 3 maanden een stuk of 6-8 dan elke week 1 a 2![]()
lichtendonker zei:Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.
Hyperdrive zei:Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P
angie123 zei:reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"
proton zei:Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen
Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.
Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
proton zei:heerlijk heh?
Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."