Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de volgende stofjes lijken op elkaar, maar verschillend in sterkte: GUARANA - licht, je voelt je wat helderder, fitter, minder moe EPHEDRA - middel , licht euforisch gevoel, hoger hartritme, zin in lichamelijke beweging SPEED - sterk , effecten mij nog onbekend, nog niet geprobeerd, maar stuk zwaarder dan de 1e 2 kwa effect als ik de berichten her en der lees."
"Voor wie het nog niet wist: Er is weer een smartshop in Zwolle. Hij zit in de : Van Hattumstraat, een zijstraat vanaf de Peperbus kerk, uitkomend op de Kamperstraat/Luttekestraat Nette winkel! Voor al uw paddo's en andere natuurlijke middelen ter verhoging van uw genot"
"www.map24.nl maps.google.com zoeken op van hattumstraat, zwolle....... lijkt me niet moeilijk toch?"
"Voor de dance liefhebbers: Sensation White vanvond en morgen vanaf 22 uur live via internet te volgen op: http://blog.dance-tunes.com/nl/ (audio) vannacht en morgennacht ook op 3FM en morgennacht vanaf 00.20 uur op Ned 3 bij BNN, eerst een special, daarna live beelden"
"als je gewoon met een dun buisje wil opsnuifen, waar haal je dan zo'n buisje?"
"hoeveel mg zit er ongeveer in een sleutelpuntje?"
"hmmm, dus voor oraal heb je wel 10 sleutelpuntjes nodig?"
"gisteren was het zover, voor het eerst K geprobeert (S versie). Relaxte muziek opgezet (Tranchilizer). Ik heb een weegschaaltje tot 0,01g nauwkeurig (10mg dus) gekocht en had 70mg ongeveer afgewogen. Toevallig had ik nog een klein zilveren lepeltje voor zout (kleiner dan een theelepel) waarmee ik dat mooi kon doen. in 2 bultjes verdeelt, 1 per neusgat, snoof ik het op en 5 min later begonnen de effecten. Het is inderdaad een middeltje om lekker bij te liggen, alles begon wat te draaien, ledematen leken wel rubber, bij het lopen voelde het alsof ik kleiner was dan normaal. Soms kwam er wat K te ver naar achteren en in mn keel, smaakte vies, maar niet extreem vies. Voelde erg relaxed en ben zo een uur blijven liggen, een led-lamp met veranderende kleuren moest de sfeer verhogen maar ik had meestal de ogen dicht Voelde nog niet echt alsof ik echt weg was, was wel gewoon in de woonkamer. Visuals met de ogen dicht waren ook niet echt aanwezig. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind, volgende keer maar ietsje meer proberen, 100mg ofzo."
"tegelijk lijkt me ook niet goed, daarom wil ik de capsule in de namiddag nemen, rond een uur of 6, en dan rond 8 uur en rond middernacht een halfje X. Als het bevalt kan ik altijd nog bijnemen of hogere dosis bij een volgende keer."
"spacecake, maar vind het tegenvallen, beetje duf, meer ook niet, na 3 uur!"