#1
angie123 zei:Ze denken allemaal dat wij overspelige, hoerige en oversexte vrouwen worden van Xtc..
Mee eens! Een beetje vrouw heeft daar geen XTC voor nodig! Wat denken ze wel niet die mannen!
angie123 zei:Ze denken allemaal dat wij overspelige, hoerige en oversexte vrouwen worden van Xtc..
angie123 zei:We laten ons niet in een hoekje drukken door een stel mannekes met een minderwaardigheids complex!.
lichtendonker zei:Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.
Hyperdrive zei:Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P
angie123 zei:reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"
proton zei:Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen
Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.
Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."