Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
angie123 zei:
Ze denken allemaal dat wij overspelige, hoerige en oversexte vrouwen worden van Xtc..
Klik om te vergroten...

Mee eens! Een beetje vrouw heeft daar geen XTC voor nodig! Wat denken ze wel niet die mannen! :wink:
B
Big MoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahahahahaha :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
<3 pepsletjes
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit topic gaan de verkeerde kant op! Wel bij de les blijven hoor.

Waar zijn de gezellige vrouwen die af en toe eens xtc gebruiken?? Niet indutten he dames!! We laten ons niet in een hoekje drukken door een stel mannekes met een minderwaardigheids complex!.

We zijn vrouwen die weten wat we willen en af en toe eens lekker uit ons dak willen gaan. Soms valt het niet mee om vrouw, moeder, minaares en vriendin te zijn.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, jemig dit is wel heel erg sneu allemaal. Als ik zover heen was zou ik mezelf aan een heroinekuurtje zetten.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou das wel erg drastisch!!!!!!!!!!!!! :P En ehhh zo erg is het nu ook weer niet :) :) :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#7
angie123 zei:
We laten ons niet in een hoekje drukken door een stel mannekes met een minderwaardigheids complex!.
Klik om te vergroten...

Er bestaan ook aardige en lieve ventjes hoor... :wave:
:)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wou net zeggen, met jullie wijsheid zou je toch moeten weten dat je niet iedereen over één kam kan scheren :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben laatst bij een meiske blijven slapen na het stappen die bij benadering precies 2 keer zo oud bleek als ik. Ze was 36 maar zag er zeker 10 jaar jonger uit. Totaal geen problemen mee gehad, het was een geslaagde nacht :wink:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lichtendonker zei:
Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.
Klik om te vergroten...

Nou jullie zijn zeker niet een van de weinigen zoals je kunt lezen op dit forum. Welcome to the club :)

We moeten het wel geheim houden, want idd. welke (goede)moeder doet nu zoiets??? Wat voor een voorbeeld geef je je kinderen? Toch heb ik er met mezelf geen problemen mee, zolang het maar niet mijn moederschap in de weg gaat staan. Juist doordat we ouder en moeder zijn, kunnen we er goed en verstandig mee omgaan en hebben we een hoop verantwoordelijkheid naar onze kinderen toe. En ehhhhh mogen wij ook een geheimpje hebben?? :flushed: Gewoon genieten op zijn tijd. :hearteyes: :hearteyes:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga ook vaak naar feestjes enzo..en dan gaat mijn tante ook altijd mee en en paar vriendinne van haar/mij.
die zijn ook allemaal rond de 35 of ouder..
hartstikke leuk hoor..
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eigenlijk hebben de moeders een second life naast het dagelijkse leven. Zo beschouw ik het tenminste.
Bij vrouwen boven de 30 word je trouwens niet geacht drugs te gebruiken, bij mannen wordt het getolereerd en is het vrij gewoon, een oudere hippie noemen we ze dan. Vrouwen zijn ronduit onverantwoordelijk als ze de beest uithangen, het is niet eerlijk verdeeld :cry:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja klopt helemaal mee eens..me moeder heeft geen contact meer met haar zus omdat ze vind da ze zich onverantwoordelijk gedraagd..maar da ik het doe heeft ze wel geaccepteerd..(omdat ik nog wel wijzer word!) das toch stom
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrouwen van 30 + die uit hun bolletje gaan vind ik zeer vermakelijk :grin:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hyperdrive zei:
Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, mijn moeder flipte ook helemaal toen ik vertelde dat ik wel eens een jointje rookte :grin:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is ook niet slecht dat ze zo flipt, zo weet ik tenminste wel dat ze echt om me geeft. Maar ze is zo overdreven bang dat ik harddrugs ga gebruiken (is al te laat, maar ik gebruik nog met mate). Nou durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik wel eens een jointje rook. Ik denk dat het gewoon aan een gebrek aan voorlichting ligt.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#18
angie123 zei:
reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"
Klik om te vergroten...

ik vind het echt goed dat je met mate "gebruikt" etc etc maar wat je zegt dat "jullie oudere mensen" er met meer verstand mee om gaan of beter de gevaren kennen, ik heb respect voor je dat je de stap hebt genomen na hetgeen wat je broer is overkomen...

maar neemt niet weg dat "wij" "de jongere" hier op het forum niet weten wat we doen, de meeste althans wel...

we zijn hier (denk ik) (bijna) allemaal gekomen om informatie te zoeken... ben je dan niet zowiezo al "verstandig" bezig? (zover dit mogelijk is met drugs)

ik wacht graag je reactie af :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
proton zei:
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
Klik om te vergroten...

blauwe zijn mij ook goed bevalle inderdaad..het nadeel vond ik dat ik heel veel dingen ging zien die er niet waren. Maar inderdaad de kater valt heel erg mee! hoewel ik dag erna ook altijd veel jus d orange drink en spinazie eet!dat scheelt ook..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."