Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"38 jaar, aangenaam ! , aardig wat jaartjes al bekend met geest-verruiming In 1990 erg leuke feesten meegemaakt, illegale vaak ook , waarbij de sfeer zo ontzettend goed was.. ook omdat het allemaal nieuw was denk ik. Erg veel gefeest toen en ook wel de keerzijde gezien maar daar leer je van . Nu willen we wel eens in huiselijke kringen lekker een avondje mellow wezen, heerlijk. Het gevoel van de middeltjes van TOEN, dat wordt (bijna) nooit meer evenaard helaas. Ik wil met m'n 38 jaar ook nog best wel eens recreatief wat nuttigen maar valt mij op dat wat er nu wordt aangeboden beetje rotzooi is. Laatst eigenlijk voor het eerst in LANGE tijd het spulletje laten testen want vertrouwde het niet. Bleek toch een niet zo sterke mdma te zijn. Raar want ik weet 100% wat me te wachten staat (uit ervaring haha) maar dit hoef ik niet meer. Maar goed, iets lekkers op z'n tijd (mocht het er nog zijn!?) is goed voor de geest hoor! Wij (oude vrinden) zijn er van overtuigd dat we dit eigenlijk heel ons leven zullen blijven doen haha, zelfs als oude dametjes en heertjes achter de rollator"
"door veel van wat Gamer beschreef ben ik na 10 jaar elke dag een zakje wiet roken gestopt met wiet.. piekeren , onrustig, PARA.. Nu doe ik alleen nog maar hard op z'n tijd. Alhoewel.. alcohol; maatschappelijk geaccepteerde hard-drugs he ; tja dan wat meer dan "op z'n tijd" haha"
"tja en let op met die speed gast.. jammer dat dat erin zit. Wanneer je dit lekker gaat vinden dan weeg je binnen 3 maanden 15kg minder dan je magere 60 kg. Lekker af en toe maar kan gevaarlijk zijn, qua DOORGAAN"