Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 Week terug heb ik met 3 vrienden en een vriendin de nieuwe rode eekhoorns en gele/oranje dj's uitgeprobeerd, zelf had ik ook nog een paarse triforce. De avond begon met wat drinken, tv kijken. En tegen half 11 besloten we onze eerste halve rode eekhoorn maar in te nemen, na zo'n 45 minuten had ik hem goed te pakken en was helemaal aan het genieten. Na 1,5 uur had ik zoiets van: oke, kom maar op. Die andere helft kan er ook wel bij, zo gezegd zo gedaan. Ik ging nu erg lekker en werd ook steeds spraakzamer, maar voor mijn gevoel nog niet helemaal top. Dus een halve paarse triforce geslikt. Die ging heerlijk, voor mijn gevoel kon ik de hele wereld aan, hij ging steeds harder en harder, oah wat een heerlijk gevoel. En toen zag ik mijn gele/oranje dj nog liggen, mijn vrienden gingen ondertussen ook lekker, maar 1 van hun had zoiets van: ik wil nog wel een tikkeltje harder. Dus de dj werd in 2 helften verdeeld en daar gingen we. Toen deze eenmaal in sloeg begon ik brillen te zien bij mijn vrienden, petjes, draden uit het plafond komen, trillende tv beelden, foto's die aan het bewegen waren. En toch vonden we dit totaal niet eng, maar juist heel leuk. Eenmaal buiten dachten we de wolken te kunnen verplaatsen als puzzelstukjes. Haha heb nog nooit zo gelachen. Maar voor we het wisten was het alweer half 7, tijd om naar bed te gaan. Iedereen zocht zijn/haar plek op en gek genoeg vielen we allemaal heerlijk in slaap. Volgende dag beetje zware benen, maar verder vrij weinig last. Ik vond dit een heerlijke en geweldige ervaring, maar we laten er wel wat tijd tussen zitten, zodat ons serotonine niveau weer goed herstelt is."