Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb alltijd wel een behoorlijke dip. Als ik zaterdag heb gebruikt voel ik me zondag nog beetje zweverig en die nacht slaap ik slecht. Maandag komt de echte dip naar boven en voel ik me zo depri. Ik lees dat veel mensen gelijk veel fruit en gezond eten. Maar de dag na gebruik krijg ik nog steeds niks door me strot heen Na 4/5 dagen voel ik me wel weer de ouden. En dat neemt niks weg van de geweldige tijd die ik beleef tijdens gebruik"
"Ik ben nu 2 weken 18 en aankomend weekend is het een jaar geleden dat ik voor het eerst in me leven coke heb gebruikt. Ik was er heel beniewd naar want ik kende al de verhalen al wel dat het 'zo lekker' is/was. Een vriend en ik gewoon bij mij thuis. Ik pakte een kleine spiegel van me moeder der kamer en me maat legden daar gelijk 2 flinke lijnen op. Hij ging eerst en ik daarna. Ik had echt gedacht dat het vreselijk zou zijn om die shit door je neus te halen, maar integendeel. Vond het vanaf de eerste haal al heerlijk. We zijn nog zo'n 2 uur bij mijn thuis gebleven en nog aardig wat lijntjes gelegd. Toen gingen we naar een feest. Voor we aankwamen stopte we nog snel wat weg met een sleutel. Ik voelde me zo lekker! alsof iedereen me vriend was. Lekker ouwehoeren met iedereen. Lekker veel energie! inderdaad: Alsof je de hele wereld aan kan. Eigenlijk vanaf die 1e keer coke gebruikt te hebben. Wilde ik het nog eens, en nog eens doen. ik had die tijd veel 'vrienden' om me heen die dealde. Ik kreeg ook wel is wat packies mee opzak en ging verkopen wat ik verkopen kon. ik had zelf nog nooit zelf coke gehaald maar omdat er alltijd wel iemand bij me in de buurt was, kreeg ik gewoon. Of ik betaalden heel weinig. Elke keer weer dat magische gevoel! Ik gebruikte vanaf de eerste keer eigenlijk gelijk elk weekend. en het weekend was eerst alleen zaterdag voor mij, maar dat werd natuurlijk ook de Donderdag Vrijdag en Zondag er bij. Vooral als ik dan een bakkie op had. Wilde ik gelijk weer een nakkie. Ik was er wel lekker mee bezig en had ook geen nare ervaringen gehad, behalve de dag erna dan wel. Helemaal depri natuurlijk. Maar dat vond ik er wel bij horen. Maar na een tijdje wisten meer mensen om me heen dat ik toch wel elk weekend aan de coke zat. Dat idee vond ik zelf eigenlijk zelf als niks. Toen kreeg ik een vriendin en die had me een keer betrapt met snuiven. die is toen ook gelijk boos geworden en zei: "als ik je nog 1 keer zie, of ik merk dat je snuift, is het over'. Maar nee hoor, niks is zo sterk als de kracht van coke dus ik ging door. toen is ze er natuurlijk achter gekomen en heeft het uitgemaakt. Dat heeft die tijd wel me ogen geopend, (samen met alle bloedneuzen die ik elke dag minstens 2 keer had). Ik wilden eigenlijk gelijk stoppen. Ik ben ook meer met anderen mensen om gegaan, en dat heeft me goed geholpen. Maar ik zeg zo: Eens een junk. Alltijd een junk. Als ik 2 biertjes drink, en ik weet dat er iemand in de buurt is met wat opzak. ben ik al weer bijna verkocht. Maar ik heb nu alweer 3 maanden geen coke aangeraakt. Nou moet ik wel toe geven. Ik ben nu meer van de pilletjes op festivals. Maar voor iedereen die er naar benieuwd is. Weet dat het super verslavend is, en het meer doet met je dan je denkt! Bennie kook! Succes! ik geloof dat als je echt wilt stoppen, het kan! maar er zal toch alltijd nog een puntje in je schaduw bevinden."
"Sorry! Maar ik lach me kapot. Hoe kan je nou op 5 spookies gaan, en dan nog een halve speaker! hahahahaha. Ik nam laatst een halfje van een gele Triforce (vervanging van de speaker) en ik hoorde toen al anderen geluiden. Dat was dan wel alleen aan het begin hoor. ik ben ook zeker geen ervaren gebruiker. nu 5 keer gedaan. Maar ik zoek ook wel wat ik heb en hoe sterk het is. Het is geen speelgoed natuurlijk. Maar, het is niet vreemd dat je een vreemde trip op een festival van XTC heb mee gemaakt. Doe voortaan wat rustiger aan. Dan geniet je waarscheinlijk ook nog wel meer."
"Ik lach me echt kapot om al jullie ervaringen. Ik heb 2 keer gehallucineerd, De 1e keer inderdaad de brilletjes hahaha. Grappig dat mensen de zelfde hallucinaties hebben! En 1 keer rond kerst. Alle kerstverlichting die ik zag werd een soort vuurwerk. Ik had er geen last van ik vond het wel grappig alleen soms schrok ik er wel van."