Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is beste combi met speed? ik vindt gwn 2goeie pilletjes"
"eddy b. zei: soms zit ik mij werkelijk af te vragen waarom voorbeeld speed voor eigen gebruik verboden is? ik: op een vrijdagavond geen zin op weg te gaan op een herberg ( dronken mensen,gezever,lawaai, dure prijs voor een pils,...),gewoon wat thuis alleen ,een sixpack jupiler gehaald en een halve gram speed door mijn neus gejaagd...voel me goed en zit (nogal lang) op de computer te surfen enzo,ik blijf uiteraard tot zo'n 8 uur s'morgens op...en ga dan gaan slapen. uiteraard dat ik mij nadien afvraag: ik doe inderdaad iets illegaals maar wie of wat doe ik daarmee verkeerd? 1. veel geld heb ik niet gespendeerd 2. geen geruzie,gezever of dronken mensen om me heen daags nadien sta ik op...geen last van een kater(alcohol!!!) nadenkend...wat is er nou mis met wat ik de vrijdagavond(nacht en morgen)gedaan heb? nog meer relativerend nadenkend: alcohol is toegelaten(ja ,alweer die discussie) en het veroorzaakt zoveel ellende en zeg nou niet geachte wet(makers) dat er niet veel probleemdrinkers zijn...dat begint bij mij weten na een een pils of 8...dat m'n de effect van alcohol (dus drugs) begint te voelen. ik kan het niet begrijpen en zal het nooit begrijpen...daar bedoel ik mee: ik doe liever wat ik illegaal gedaan heb in de ogen van de wet ...dan wat ik legaal zou mogen doen in de ogen van de wet. Klik om te vergroten... omdat ze dan criminelen finaceert ghe ghe"
"074 gekste gwn drinke jonge:P"
"Precies daarom prijs ik mij gelukig dat ik nooit meer blow ookal slaap ik slecht, het is echt een aanrader om te stoppen! maar soms twijfel ik of ik eter af was met jonko"
"ik krijg geen adrealine rush meer van speed of een chil gevoel, heb niet eens veel of vaak gebruikt, heb van 10verschillende dealers gekocht maar steeds niks?"
"Kwaliteit is goed, iedereen voelt het wel, maar 4-5 was het lekker adrealine enso chill lang niet gedaan daarna zeker half jaar, maar nu niks alleen wordt ik wakker van, ik neem bommetjes van halfe gram"
"(in 2 keer)"
"JAh dat zo heel goed een verklaring kunnen geven, wat ervaar jij dan als je het doet?? daar ben ik wel benieuwt naar,"
"Jah ik vindt al die andere type's speed troep, geen cent waart in mijn beleving ik zoek al tijdje naar die ik eerder had, maar ben ik dan echt de enige die dit opvalt ofzo echt raar"
"Je bent dus echt niet de enigste ik dacht bijna dat het aan mij lag... mensen weten vandaag niet eens meer wat speed echt is geeen tintelingen in de hoofd of arm wie heeft dit nog meer dan wat ik ervaar?"