Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik het goed heb blijft het een flinke tijd in je bloed zitten, meer als een maand dacht ik, maar om het te "vinden" in je bloed moeten ze een drugstest specifiek gericht op MDMA doen zover ik weet. Lijkt me sterk dat ze dat voor een operatie doen. Naar mijn mening hoeft ze zich dus nergens druk om te maken"
"Enige manier om hersenschade te beperken is volgens mij gewoon niet teveel pakken . Als je je gewoon houdt aan de 1 á 2 mg per kg dan moet de schade wel beperkt blijven hoor."
"Qua vitamines is er dan geen probleem meer hoor, de dagen erna een simpele vitamine c pil en normaal eten en slapen en er zou niks meer aan de hand moeten zijn. En of het bloed dan dunner is, geen idee, ik weet dat t met alcohol wel verdund, maar met pillen???"
"Hallo, Ik heb een maand of anderhalf geleden voor t eerst een pilletje gedaan op een feestje, na tientallen feesten zonder te hebben gedaan wilde ik t gewoon een keer proberen. Samen met mijn vriendin (die al vaker had gedaan). We kwamen rond half 12 op t feest aan, en namen na een half uur t eerste halfje, ik begon lekker los te gaan en hoopte dat ie snel zou droppen. Helaas voelde we beide na 1,5 uur nog steeds niets. Nog een halfje bijgepakt, en pas 1 uur daana begonnen ze beide langzaam te werken, ik ging heerlijk en heb uiteindelijk mn beste feest ooit gehad! Alles ging prima, genoeg gedronken etc. Nu komt t volgende feest in zicht, maar het is in Belgie. Nu weet ik dat ze daar een stuk strikter zijn als in ons mooie Holland. Maar kan ik met een gerust hart een pilletje of 2 meenemen daarheen? Of raden jullie mij dit af? Als ik ze meeneem is t in mn boxer ofzo, we gaan met een bus. Alvast bedankt voor de reacties!"
"Bedankt voor je reactie, ik ga naar een buitenfestival dus die zonnebril is er sowieso. Ik ga er gewoon voor. Mocht het slecht aflopen dan volgt hier een berichtje over."
"Goed geschreven! Ik wil binnenkort zelf ook eindelijk een keer spacecake maken. Jou verhaal wekt bij mij al wat spanningen op . Ik zou t alleen nooit buiten doen in die kou!"
"Roygbiv zei: Ik kan gek genoeg goddank héél goed slapen na xtc, vaak zelfs de hele zondagmiddag. De maandag en dinsdag heb ik een 'flauw' of 'weeïg' gevoel. Een soort irritante futloosheid alsof ik constant te weinig gegeten heb. Meestal is het dinsdagavond of woensdagochtend weer over. De echt nare misselijkheid/ziekheid/depressiviteit heb ik gelukkig niet! Klik om te vergroten... Dit heb ik bijna hetzelfde, ook nooit echt depressief ofzo, maar meer licht geirriteerd. Ergste dip waarvan ik heb gehoord was van een vriend van me (wel na een bizarre hoeveelheid), dat ie een hele week zwaar depressief was en elke dag moest janken etc."
"neurotoxin zei: dan kan je altijd nog 4-fluor halen bij de smartshop; dat is de legale variant van Xtc en het heeft echt exact dezelfde werking. Klik om te vergroten... Is dat toch wel te halen bij smartshops? Dacht dat t niet meer te krijgen was?"
"Paperplane. zei: pimthunder zei: neurotoxin zei: dan kan je altijd nog 4-fluor halen bij de smartshop; dat is de legale variant van Xtc en het heeft echt exact dezelfde werking. Klik om te vergroten... Is dat toch wel te halen bij smartshops? Dacht dat t niet meer te krijgen was? Klik om te vergroten... Klopt, het is her en der nofg wel te bestellen ol het internet, maar in de meesyte smartshops kan je t niet meer krijgen. Klik om te vergroten... Ja dit dacht ik dus al ergens gelezen te hebben. Toch jammer, ik zou t wel is willen proberen."
"Dat van die diarree heb een vriend van mij ook altijd de week erna, ligt gewoon aan je darmen die de rotzooi moeten wegwerken denk ik. En dat je misselijk bent is hetzelfde verhaal, je maag is overstuur. Maar dat het zo lang aanhoud, weet niet of dat heel normaal is. Zoveel verstand heb ik er niet van."