Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"daar wil ik wel op reageren er zit MDMA in xtc maar ook vaak speed en andere stoffen waardoor je meer energie krijgt en dergelijke. In MDMA kristallen niet het effect is ook ( bij mij dan ) heel anders. maar misschien heb ik het fout hoor"
"haha wat leuk dus mijn ratio maakt dat het zo lijkt, echt ik vind het verschil heel groot dat ik het voor me zelf echt als twee verschillende types zie nou ja weer wat geleerd"
"Als ik het zo lees wat voor effecten H geeft en dan vergeet ik even de negatieve side effects, raak ik best nieuwsgierig, en om het een keer te doen . Lijkt me heerlijk om even zorgeloos en warm te zijn niet hoeven nadenken over anderen. Maar dan bedenk ik me hoe hooked ik ervan zou worden en prijs ik de zin you can't miss what you don't know . Maar om mijn nieuwsgierigheid wel voer te geven aan alle H gebruikers hier: wat is jullie beste ervaring en ook de slechtste? day after etc. groetjes"
"@ Mandragora, Nee, ik weet dat ik daar mentaal niet sterk genoeg voor ben om het op een keer te houden, vind het alleen prachtig om al die verhalen te lezen en er een voorstelling van te maken. Drugs is leuk om mee te experimenteren als je zelf je eigen grenzen weet. Alleen word ik altijd zo damn nieuwsgierig x"
"@ leveldesigner leuk hoe je het beschrijft, ik vind het altijd interessant hoe mensen hun ervaringen kunnen delen vooral woord keuzes die men maakt. Daaruit kun je veel dingen opvatten. Alleen voor de duidelijkheid ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen. Ik hoop dat ik zelf nooit de kans krijg om het te proberen. zal er ook geen moeite voor doen. De effecten ( als je niet "ziek" word) lijken me wel geweldig maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met opiaten en dat graag (nog) zo wil houden, experimenteer ik wel op de natuurlijke vorm van drugs en haal daar mijn genoegen uit. Bedankt voor je verhaal altijd interessant om te lezen. Voor mij moet drugs iets spiritueel toevoegen ( met enkele uitzonderingen ). Hoe gaat het eigenlijk nu met je? groetjes"
"@ levedisigner Ja de vraag was naar jou toe gericht. Wat fijn dat je er "goed" mee om kan gaan. Het Lijkt me mentaal heel vermoeiend om ergens aan vast te zitten, steeds iets moeten gebruiken. Ik denk dat niet verslavende mensen niet kunnen voelen wat jij voelt of voelde maar kan me nu wel een aardige voorstelling van inbeelden. moooi beschreven"
"klinkt behoorlijk heftig. helaas kan ik je niet echt helpen. Ik denk dat je goed bij je zelf moet voelen wil je weten of het door een psychose komt of de angst voor de bad trip. Hou je mooie spirituele ervaringen voor de geest en wie weet misschien kun je je angst wel oplossen door die ceremonie. Probeer je angst om te zetten in positieve energie om zo je trip te sturen. Ik ben ook heel erg bang voor het trip effect ik ga voor het eerst ayahuasca doen ook met een sjamaan en een heel ritueel er aan vast hoe was die ervaring bij jou? groetjes en sterkte"
"Hi, Ik ga waarschijnlijk Ayahuasca proberen over een klein maandje compleet met sjamaan ritueel enzo duurt bij elkaar een heel weekend. Alleen mijn vraag was zijn hier ervaren ayahuasca gebruikers? Ik doe het meer om een spirituele reden maar aangezien ik nog best jong ben (16 jaar) heb ik mijn twijfels of het wel zo verstandig is om zo'n krachtige drug te proberen en mezelf daardoor een beetje meer te begrijpen. Ik moet er wel bij vermelden dat mijn moeder aanwezig zou zijn ( hippie ouders....) dus het word onder goede begeleiding van ervaren mensen en vertrouwelijke figuren. Nog iets waarmee ik zit ik heb zelf ervaring met paddo's en truffels allebei maar 1 keer gedaan maar nooit in een trip beland. Mij lijkt het best "eng" om in zo'n trip te belanden heb zelf best veel meegemaakt maar ben een vrolijke dame dus depressiviteit is bij mij ver te zoeken.Alleen je weet nooit wat je hersenen in je onderbewuste allemaal heeft opgekropt. Als ik zo een beetje mijn verhaal beschrijf zou een ervaren ayahuasca gebruiker er iets over kunnen zeggen? groetjes"
"Ketamine lijkt me een best leuke ervaring dus gewoon met een hele kleine dosis beginnen en kijken hoe het effect is ? voor de rest nog iemand tips of handigheden bij gebruik van ketamine"
"nu twee weken achterelkaar gedaan vorig weekend xtc en daarna MDMA was leuk alleen had ik wel heel erg veel last van een dip. Had ook maar twee uur geslapen en mijn wangen waren niet meer heel. Gister alleen MDMA Weer bijna niet geslapen omdat dat gewoonweg niet lukte maar geen dip en dat scheelt want werk wacht op me..."