Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zo... mijn verslag over de eerste keer met ghb. Mijn vriend en ik waren rond 10u wakker en we hebben een beetje gegeten (2 croissantjes). We wouden gaan beginnen in de middag zodat we 's nachts nog konden slapen. Omdat we allebei een beetje moe waren hadden we voor de avond ook speed geregeld (4 kleine bommetjes met waarschijnlijk 50mg in). We zijn zo nuchter mogelijk gebleven zodat de G beter zou werken en rond 18u hebben we een bommetje speed genomen. We zijn in bed gaan liggen, goede dance / techno muziek op de achtergrond en een goede porn op tv. Na meer dan een half uur voelde we nog niets van de speed, alleen rillingen. We hebben gelijk het 2e bommetje genomen en na 10 min begon ik het wel te voelen . Ik wou gewoon lekker dansen en begon ook geiler te worden. Om half 8 zijn we begonnen aan de ghb. Ik heb 2,3 mL genomen en mijn vriend 3,5mL. Ik voelde wat energie en begon goed geil te worden. Alleen wou ik nog niet in bed liggen en kroelen vanwege de energie die me meer aan het dansen kreeg. Mijn vriend voelde na een half uur nog steeds niets van de speed en van de G. Ik wist nog dat sommige mensen zeiden dat pluggen beter was en ik dacht: we proberen het! Mijn vriend was niet zo blij om :P maar ja, het was het proberen waard als hij iets wou gaan voelen. Ik ben wel voorzichtig geweest, ik wou hem niet out hebben of zo! Ik heb hem 1mL toegediend. Na een half uur voelde hij nog steeds niets Mijn collega zei dat het gevoel versterkerd wordt als je gaat blowen dus heeft hij een half blow gerookt. En nog steeds voelde hij helemaal niets... Omdat hij niets voelde werktte het bij mij ook steeds minder. De avond begon niet zo goed als we hadden gehoopt. We hebben een half uur gezeten en gepraat want ik werd echt verdrietig om (hij voelt nooit wat van drugs en dat is zò irritant!!) Maar goed, geen drugs kan onze avond samen verpesten en ik zei: we gaan nog een keer! Om 21u heb ik 3mL genomen en ik heb hem 4,5 gegeven, gewoon te drinken Na 8 minuten al voelde ik mijn hoofd erg zwaar worden en licht. Heel raar gevoel! Ik wou lekker kroelen en elkaar verwennen ging heel goed maar mijn hoofd werd steeds zwaarder en mijn lichaam ook. Het maakte me toen niet uit, ik wou gewoon gebruikt worden :P Ik had een leuke pak aangetrokken, wij waren goed bezig en eindelijk zei hij: ik voel een beetje! Een beetje is voor zijn doen al heel veel dus is hij gelijk gaan blowen, hopend dat het gevoel versterkerd zou worden. Hij kwam terug en ik was veel geile dingen van plan. MAAR helaas, werd ik ineens erg misselijk, mijn lichaam werd me te zwaar en ik kon niets doen wat ik zo graag wou nu dat hij eindelijk iets voelde konden we niets!! ik heb een half uur gewoon tegen hem aan gelegen, werd wel verwend maar kon niets doen, zo frustrerend. Mijn tweede dosis was gewoon te hoog ik baalde echt enoorm van! We zijn naar bed gegaan rond half 11, ik was gewoon te moe! om 2u was ik klaar wakker. Waarschijnlijk door de speed die toch een beetje werkte ineens... Ben gelijk gaan eten, had trek gekregen. Pas rond 5u kon ik af en toe slapen terwijl mijn vriend wel sliep. En toen ik wakker was om 2u en hem lekker wou verwennen, sliep hij te diep! lol Algemeen indruk van de avond: niet te vergelijken met een eerste keer xtc, dat was veruit mijn beste ervaring. Mijn vriend blijkt nogmaals immuun voor drugs Ik heb nog zo een 8mL thuis liggen, ik ga het wel bewaren en een ander keertje gebruiken, ik denk dat mijn dosis tussen de 2,5 en 3 moet zijn. Voor de rest denk ik dat ik toch te weinig had gegeten. Ik had maar 2 croissantjes op dus was het een beetje logisch dat mijn lichaam erg moe werd. Ik heb geen hoop meer over ghb. Wel lijkt het me goed dat mijn vriend een keertje een combi xtc en coc neemt (genoeg voor zijn eentje) en dat ik ghb neem. Kan ik lekker voor slavin spelen Ik had nog een flesje ghb gekregen van mijn collega, die ga ik wel terug geven. Ik ben niet onder de indruk van de combi speed + ghb. Mss omdat we ook te weinig speed hadden maar ja. Dat was het!"
"met wie?"
"goede schema!"
"het maakt 2-3 weken dat ik op dit forum mee lees en zo heb ik voor het eerst over ghb gehoord. De moeite om te proberen lees ik! Dus morgen ga ik het proberen! Ben echt benieuwd! Ik heb het al sinds dinsdag en kan echt niet wachten! Vanavond zou nog kunnen maar ik denk niet dat het wat gaat worden na een lange dag werken... Dus nog even geduld... Ik ben ook erg benieuwd over de dosis. Ik denk dat ik 2,5ml ga nemen (1.60m, 52 kg) of misschien 2... ben echt bang om out te gaan eigenlijk. en ook dat er iets mis ga. Want dan zou ik naar het ziekenhuis naast mijn huis moeten gaan en dat zou niet fijn zijn (daar werk ik :P ) Mijn vriend weegt bijna 100kg en voelt meestal niets van drugs (vraag me niet waarom, maar we zouden het heel graag willen weten!) dus denk ik dat ik hem 3ml laat drinken. Wil hem ook niet out hebben! Zou dan wel genoeg zijn voor hem of kan hij beter 3,5 nemen? Ik lees overal dan we moeten wachten voordat we een tweede dosis nemen. Alleen staat er soms 1u, soms 1,5 en soms weer 2u. Wat adviseren jullie voor de eerste keer? thx"
"ik heb de ghb van een collega die het zelf maakt en zijn eigen spul vaak gebruikt met zijn vriendin. Hij zei tegen mij dat de ghb meestal ietsje zuurder is als het eigenlijk zou horen. Hij heeft me ook wel tips gegeven, hij zegt dat zijn vriendin die 68kg weegt 2,5ml neemt meestal. Tja, je hebt gelijk, beter voorzichtig en rustig beginnen met 2ml en dan als ik het niet genoeg voel, nog 1ml nemen na 1u of 1,5. Ik denk dat ik te veel verwacht van morgen. Ik wil zo graag lekker gek zijn met mijn vriend. Weer zo een heftig gevoel krijgen met sex als de eerste keer met xtc. Ik hoop wel dat ik wat van ga voelen maar zo niet, dan zal ik snel de neiging hebben om het snel weer te proberen totdat het eindelijk goed is. en dat kan lang duren lees ik! ben zo ongeduldig!! Maar geduld is een schone zaak, indd Ik zal alles laten weten nadat ik het heb uitgeprobeerd."
"Yourivdb zei: Of gewoon een vette hamburger ! ideaal . He , ik ben via via hier op het forum gekomen , van mij is het ook reeds meer dan 5jaar geleden. Echter wil ik daar een einde aan maken Alleen ken ik niemand meer die mij verder kan helpen ... , 5 jaar veranderd er blijkbaar veel ... Kan iemand mij hier verderhelpen aub ... ? Dank , Youri Klik om te vergroten... Dit forum is niet bedoeld om dealers te vinden, maar succes"
"[SF] Safiertje zei: pushu zei: lol, dit is duidelijk een baby (voor diegene die het niet wist). Als vrouw ben ik ook voor de dikte dan voor de lengte. Te lang is pijnlijk, je kan niet alle positie nemen en zomaar je gang gaan. Mijn ex had zo een en mijn libido was sterk gedaald... Mijn vaste partner nu is normaal geschrapen en hoewel hij soms denkt dat het te klein is, ben ik heel erg blij mee we kunnen mijn favoriete positie doen zonder problemen het is hoe je het gebruikt Klik om te vergroten... Nope, geen baby, het is een micropenis http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis Klik om te vergroten... op de andere foto's ben ik mee eens dat het een micro penis is, maar op die foto echt niet. Boven recht zie je 2 plooien, en deze zijn van de linker been van de baby, die is gebogen en ziet er zo uit (heb daar wel ervaring mee). Maar ja, mss heeft de "man" dan toevallig daar 2 plooien. En hele glade ballen Maar ja, ieder is vrij om te denken wat hij wil, mss vergis ik me toch"
"Drientje zei: Dan nog (ook al zou het een baby zijn)baby's hebben niet zo'n klein piemeltje, trust me, ik heb er genoeg gezien en verschoond. Klik om te vergroten... en ik genoeg op de röntgenfoto gezet op mijn werk wie heeft de foto gepost kunnen we het achterhalen lol. Nee geintje, ik hou erover op, daar gaat de topic niet over"
"ik had ook voor het verbod 2 dozen gekocht. eentje opgegeten en de andere dacht ik: ik ga ze drogen. Heb ze 2 dagen onder een gloeilamp gelaten (stond op een website). toen dacht ik: oke, ze zijn droog genoeg. Heb ze in keukenrol gedaan en in een doosje in mijn kast. Ik keek gisteren en helaas, allemaal verschimmeld 15€ voor niets Dus als je ze laat drogen, kun je beter "te lang" laten drogen dan niet genoeg! De smartshop zei tegen mij dat ik ze op de kachel moest leggen (kon bij mij helaas niet), mss een idee voor jou? succes dan"
"sorry voor dit late bericht maar ik heb het best druk gehad op het werk! Wij hebben 10 rode duiven gehaald, ze zeggen 110-135mg per stuk. Ik had er 5 aan de kant gezet en we wilden proberen om met maximaal 5 een leuke avond te hebben. Ik had wat gelezen over pluggen dus ik dacht: ik ga het proberen, mss is het wel wat Dus een halve pil gepoederd en met water gemengd en dan ja, pluggen maar! Een beetje vreemd maar goed, zoals je het zei, ik ben wel van het proberen En zo, de reactie was erg snel! 3 minuten (!!!!!) later voelde ik het al! Ik voelde me wel gelukkig. Mijn vriend nam dan gelijk een hele, heeft leuke muziek op gezet en ik ging gewoon dansen. Ik had energie maar niet echt veel gekregen door de pil. We zijn dus rond 20u begonnen en volgens mij gingen we om iets voor 2 slapen. Na een kwartier was die halve pil bij mij al uitgewerkt lol. Het werkte snel maar was ook snel uitgewerkt. Ik heb dan weer een halve genomen. Mijn vriend heeft een half uur later, 3 kwartier later weer een hele genomen (hij merkt niet zo veel van xtc zeg maar). We kwamen daarna goed op dreef, lekker geil, maar niet gek of zo. het was leuk maar bijzonder was het helaas niet. Aan het eind hebben we alle pillen op gemaakt ahha. Mijn vriend had er 7 op, hij heeft wel wat van gevoeld eindelijk maar gek was hij ook niet. Ik heb bij de 3e keer een hele genomen die niet zo goed op mijn maag is gevallen. Het probleem als ik die shit op heb is dat ik niet weet van ophouden. Je hoopt toch dat de volgende beter aanslaat, en omdat ik alleen maar geil was van de pil en voor de rest niets, wilde ik het proberen. Wel een keertje overgegeven maar daarna voelde ik me gewoon goed, dus niets an de hand Mijn vriend heeft de combi xtc+ghb gedaan, dat was wel gelukt, beter dan normaal zeg maar. Hij wil het zo weer doen denk ik, maar ik ben denk ik wel klaar mee. Ik denk dat ik het een paar jaar geleden beter voelde omdat ik het een beetje "nodig" had, qua zelfvertrouwen maar nu dat ik me gewoon goed voel denk ik dat ik dat de pillen niet zoveel toegevoegde waarde hebben. Het was geen mislukte vond of zo, lekker geil, maar dat kan ik ook met een lage dosis ghb hebben, wat ten eerste goedkoper is en op lage dosis af en toe, gezonder is Als je je houdt aan je planning zullen ze ook vast veel beter werken dan bij mij! Ik heb het gewoon verknald maar ik heb daar niet zoveel spijt van eigenlijk. Op de site van xtc zul je me dus niet zo vaak zien denk ik ahah maar als je iets wil horen van ghb, laat me weten, kan ik je misschien vertellen wat je daarvan kan verwachten. Maar net als alles: gebruik met mate"