Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
289 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
agree
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
een tijdje terug van die witte met ijzeren kruis erop (noord-limburg) en die gingen ook wel erg hard.. zelfs van een halve al..

en blauwe mitsu's (driehoeken).. maar die heb ik ook wel eens gehad dat ze niet zo waren..
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
vroeger: kaboutertjes, duiveltjes, duifjes, eva

nu: blauwe driehoek, kruisjes, dolfijntjes

verder heb ik heeeel vroeger dikke onbedrukte pillen gehad er werd verteld dat ze 500mg MDMA waren, kan kloppen ben 1 avond compleet van de wereld geweest, wist niet eens meer wat ik deed of waar ik was :flushed: :beer: :hearteyes: is zeker 10jr geleden
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trip Unit zei:


Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze :grin:
Klik om te vergroten...

dit zijn idd hele groffe dingen heb er hier nu 3 liggen en nog drie knalroden (waarvan ik opdruk niet kan lezen) bewaar ik echt voor op het goede moment want zijn bijna nergens meer te krijgen behalve amsterdam voor zover ik weet dan
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ze zijn te krijgen..maarja veel imitatie...ook in A'dam veel imitatie
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
ze zijn te krijgen..maarja veel imitatie...ook in A'dam veel imitatie
Klik om te vergroten...

klopt!
M
Mr. LSDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze hebben allemal wel hun charme. De een is sterk dat je enorm strak staat, de ander is sweety vanwege t enorme love gevoel, de andere om dat ik me er lekker op kan bewegen. Natuurlijk hebben als het goed is alle pillen dit wel maar de een wat meer dan de ander. Vind ik.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me bij aan :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn favo is wel van lang geleden: flinstones, bruine sammies, sterretjes, gabbertonnetjes

helaas deze kwaliteit komt niet al te vaak meer voor

greetings
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
hier in de buurt eigenlijk alleen maar blauwe driehoekjes.. mitshu's dus.
:) vind het niet erg :wink:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
paraobi zei:
hier in de buurt eigenlijk alleen maar blauwe driehoekjes.. mitshu's dus.
:) vind het niet erg :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zou ik idd niet erg vind hardste shit van X die ik tot nu toe heb gehad !!
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#11
beste: licht groene stiertjes

slechtste: dolfijnen (blauw, groen, wit)
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
hier is er weer een druk van blauwe driehoeken aan ut rond gaan die zeer goed zijn...
schat ze rond de 150mg
Klik om te vergroten...
Die blauwe driehoeken zijn sterk , als het dezelfde zijn dat ik heb gehad .
Maar 150 mg lijkt me wat overdreven tenzij je een andere druk had :)
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nja, mijn beste pillen vond ik toch wel roze sterretjes. Het kon er ook aan liggen dat 't mijn eerste keer was. Ik heb ook veel verhalen gehoord over witte hartjes. Maar dan ook echt in hartjes vorm. Die lijken me wel tof om uit te proberen.
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#14
A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur.
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Creme kleurig APtjes (wit/geel achtig) met breuklijn!

nog nooit zulke klappers gehad
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#16
gtje zei:
hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet???
Klik om te vergroten...

Kan zijn, maar je gelooft toch wat ze op straat zeggen en als je dat gewoon aanneemt dan is het voor mij wanneer ik het zeg gewoon de waarheid. Dus don't blame it on us, geef liever de mensen met die zogeheten verkooppraatjes een standje......
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Windhoos zei:
gtje zei:
hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet???
Klik om te vergroten...

Kan zijn, maar je gelooft toch wat ze op straat zeggen en als je dat gewoon aanneemt dan is het voor mij wanneer ik het zeg gewoon de waarheid. Dus don't blame it on us, geef liever de mensen met die zogeheten verkooppraatjes een standje......
Klik om te vergroten...

Nou gabbertonnetjes waren anders echt wel gelijk aan drie gemiddelde pillen van tegenwoordig aan elkaar geplakt :xtc:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aap zei:
A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur.
Klik om te vergroten...
AP'tjes en Blauwe mitsu's rouleren!
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
040_Eindhoven zei:
Creme kleurig APtjes (wit/geel achtig) met breuklijn!

nog nooit zulke klappers gehad
Klik om te vergroten...

Die heb ik hier liggen voor vanavond. Ben benieuwd of ze er ook daadwerkelijk in klappen! :rock:
C
ChibbyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dubbel hartje :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."