Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn favo blijft toch waar ik mee begon; White Widow tegenwoordig rook ik ook vaak California Skunk dat is ook wel lekker daar word ik onwijs knetter van, alleen ook krijg je daar wel zieke vreetkicks van.. :P"
"Zoals er al gezegd is.. How High + Harold & Kumar , die laatste heb ik gister nog knetterstoned zitten kijken nou dat gaat echt nergens over en je legt helemaal in een scheur.. Oja en welke ook leuk is.. The return of the killer tomatoes, dit is echt helemaal sick als je dat stoned kijkt.."
"ik wil gvd PEEEEEEP!!"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Nouja roken en alcohol vind ik niet echt drugs.. Wiet, hasj, paddo's (nja ook niet echt drugs maar oke), xtc pillen, speed, coke, salvia, oja dat was het al Nja coke nog niet echt eigelijk.. heb alleen 2 keer een nakje genomen maar niks van gevoeld omdat ik al te stijf stond van een berg speed naar binnen snuiven maar doe ik met oud en nieuw wel"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? De Sjeik zei: Nouja roken en alcohol vind ik niet echt drugs.. Klik om te vergroten... Alcohol is zeker wel een drug, en een hele destructieve ook nog. Klik om te vergroten... Ja oke, bedoel er meer mee te zeggen dat iedereen dat zoiezo wel heeft gedaan of doet"
"normaal ga ik lekker blowen en pillen slikken en als er pep is dat ook en als ik echt zin heb om te feeste doe ik alles bier wiet pep pille als er erges sos is, sos als ik goed doortrip zit ik meestal vol wappie op school op maandag, oftewel heel vaak meld ik me af op maandag en dan ff uitspacen. komend weekend naar angerfist!!!! ga ik lekker 5 gram pep hale en 3 pilletjes ofzo en denk ook nog als het kan wietje dr bij. ik ziet wel maar in ieder geval pep en pillen"
"Jah denk het wel.. :P misschien blijft er voor zaterdag nog wel een grammetje over maar kan ook dat het vrijdag op is.. ga ik zaterdag gewoon aan de pillen maakt niet uit"
"Dumpy zei: Dan heb je wel kutpep denk ik... :P Klik om te vergroten... Hoezo? Heb het vanavond opgehaald en ff getest het is wel fakkin goeie shit 2 sleutelpuntjes en kvoelde me al verpept, dus wel goeie shizzle. Nja, gaat leuk worden morgenavond/nacht :P"
"Op een feest als ze fouilleren bij de ingang, stop ik mijn drugs (packjes pep ofz.) gewoon in m'n bh.. Nog nooit gezeik mee gekregen.."
"Op dit moment fucking wappie blauw bacardi's ofzo.. en me vriendin legt in dr nest te trippe en ik zit hier met een dikke trilkaak :P haha en ik ken dit beeld echt niet meer normaal leze.. laterss"