#1
Ohja.. blauwe driehoekige mitshus en gele ronde X-jes!
De kaken slaan je om de oren bij deze 2, volgens mij allebei boven 130 mg mdma!
De kaken slaan je om de oren bij deze 2, volgens mij allebei boven 130 mg mdma!
soldiermoney zei:Rode duiven2
de GT zei:momenteel trotse bezitter van blauwe bomen![]()
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.
er zou 175+ in zitten![]()
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Fishhead0707 zei:de GT zei:momenteel trotse bezitter van blauwe bomen![]()
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.
er zou 175+ in zitten![]()
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.
Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe..![]()
![]()
![]()
WappieWappie zei:Fishhead0707 zei:de GT zei:momenteel trotse bezitter van blauwe bomen![]()
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.
er zou 175+ in zitten![]()
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.
Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe..![]()
![]()
![]()
Nou, mij zou het eigenlijk niet verbazen als er echt 175+ mg MDMA in zit. Er lijken naar mijn mening de laatste tijd juist weer steeds vaker pillen met een hoog MDMA gehalte op te duiken, dus 150+ mg zeg maar. Gaat de goeie kant op![]()
Al houd ik het nogsteeds gewoon bij capsules![]()
Fishhead0707 zei:We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?
![]()
WappieWappie zei:Fishhead0707 zei:We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?
![]()
Regio Zuid-West NL![]()
Maar ik ben ook benieuwd naar de uitslag GT, laat het aub weten zodra de uitslag bekend is![]()
Drientje zei:MDMA is MDMA.
Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."