Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
295 weergaven
18-5-2026
G
Geiser SosaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ohja.. blauwe driehoekige mitshus en gele ronde X-jes!
De kaken slaan je om de oren bij deze 2, volgens mij allebei boven 130 mg mdma!
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een rode kleur, verder weet ik niet meer goed hoe die d'r uitzag :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb nu rode dollars gekregen als opvolgers van de rode duiven. :grin:

Ben benieuwd, die duiven klapten er altijd wel goed in. Het lijkt overigens wel alsof ze alleen de stempel hebben veranderd, voor de rest ziet ie er helemaal hetzelfde uit. opzich ook niet zo gek als t de opvolgers moeten zijn en uit hetzelfde lab/machine komen.

dat wordt weer lekker knallen op.... hmm heb nog geen idee waar ik m ga droppen. moet nog maarff iets leuks uitzoeken
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rode duiven :hearteyes: 2
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
soldiermoney zei:
Rode duiven :hearteyes: 2
Klik om te vergroten...

Ja ik heb nu ook rode duifjes! Heb er nog een aantal liggen voor mn 18e verjaardagsfeest binnenkort :hearteyes:

Ik ga ze lekker uitdelen aan me vrienden, vriendin van me die ze regelt en test komt uit tussen de 130-140 mg mdma!

Als ik ze crush en in drinken doe proeft alles overduidelijk naar de mdma, en er komt ook die heerlijke zoete geur vanaf!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen spreken wel eens over de geur van xtc afkomt. Nu heb ik er wel eens aan geroken, maar rook gewoon helemaal niks :openmouth: Terwijl de pilletjes wel gewoon hun werk deden.
Nja mijn reukorgaan zal wel een beetje beschadigt zijn ofzo gheghe
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA heeft wel een anijsgeur, maar dan moet je echt je neus in het zakje doen vind ik. Veel minder sterk dan (natte) speed. Of pillen een geur hebben weet ik niet, maar dat je het minder ruikt dan bij kristallen vind ik logisch. Mephedrone pillen hebben wel een geur..
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#9
1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo

blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toevallig deed ik vandaag nog mijn zakje met pillen open en die lucht viel me gelijk weer op.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
de GT zei:
momenteel trotse bezitter van blauwe bomen :hearteyes:
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.

er zou 175+ in zitten :hearteyes:
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.

Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe.. :hearteyes: :hearteyes:

:)
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
de GT zei:
momenteel trotse bezitter van blauwe bomen :hearteyes:
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.

er zou 175+ in zitten :hearteyes:
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.

Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe.. :hearteyes: :hearteyes:

:)
Klik om te vergroten...

Nou, mij zou het eigenlijk niet verbazen als er echt 175+ mg MDMA in zit. Er lijken naar mijn mening de laatste tijd juist weer steeds vaker pillen met een hoog MDMA gehalte op te duiken, dus 150+ mg zeg maar. Gaat de goeie kant op :sunglasses:

Al houd ik het nogsteeds gewoon bij capsules :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
WappieWappie zei:
Fishhead0707 zei:
de GT zei:
momenteel trotse bezitter van blauwe bomen :hearteyes:
afgelopen dodag 1tje ingeleverd, even kijken of de resultaten op pillreports kloppen.

er zou 175+ in zitten :hearteyes:
A.s. dodag kan ik het bevestigen als het goed is (of ontkrachten natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd. 175+ lijkt me onmogelijk tegenwoordig.

Mocht het kloppen, dan zit je goed ouwe.. :hearteyes: :hearteyes:

:)
Klik om te vergroten...

Nou, mij zou het eigenlijk niet verbazen als er echt 175+ mg MDMA in zit. Er lijken naar mijn mening de laatste tijd juist weer steeds vaker pillen met een hoog MDMA gehalte op te duiken, dus 150+ mg zeg maar. Gaat de goeie kant op :sunglasses:

Al houd ik het nogsteeds gewoon bij capsules :hearteyes:
Klik om te vergroten...

We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?

:)
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?

:)
Klik om te vergroten...

Regio Zuid-West NL :smoke:

Maar ik ben ook benieuwd naar de uitslag GT, laat het aub weten zodra de uitslag bekend is :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
WappieWappie zei:
Fishhead0707 zei:
We zullen zien, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Welke regio woon je?

:)
Klik om te vergroten...

Regio Zuid-West NL :smoke:

Maar ik ben ook benieuwd naar de uitslag GT, laat het aub weten zodra de uitslag bekend is :)
Klik om te vergroten...

Hmm oke ik regio Haarlem / Amsterdam. Ik ben benieuwd. Ik zie ze hier in ieder geval niet.

:)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
MDMA is MDMA.

Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken.
Klik om te vergroten...

Ehh, als je dat letterlijk zo schrijft klopt het wel, maar de boodschap klopt toch niet helemaal waar :openmouth: !
- Je hebt bijvoorbeeld te maken met de kwaliteit van de pers / drukker. Laatst was er een batch met rode kersen die heel slordig was gedrukt, je zag nog allemaal korrels MDMA tussen het bindmiddel zitten, waardoor de opname heel anders plaatsvindt dan met goed verdeeld mdma.
- En sowieso: Bij testcentra meten ze helemaal geen MDMA. (er staat niet voor niets MDxx bij alle pillreport uitslagen). Er wordt gekeken naar 3,4-methylenedioxyphenethylamine als het goed is, maar daar vallen MDEA, MDA en Methylone ook onder. Wie weet werd er vroeger vaak meer MDEA in verwerkt, waardoor je gewoon harder knalt (beetje speedier ook).

Enne, ongelovelijk maar waar, de blauwe boompjes lijken inderdaad die 175+ aan te tikken, ik heb een aantal uitslagen van 170-185 gehoord. Wel een forse spreiding, maar sowieso een forse dosis! Wel bizar hoor, terwijl ook verhalen over de MDMA crisis steeds meer de kop opduiken...
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ow en nog even Bijna on topic :sunglasses: :

Ik heb heb afgelopen weekend zowaar een XTC/MDMA alternatief gebruikt waar ik gewoon Echt heel erg enthousiast over ben: 6-APB. Ik heb nooit een officieel lijstje bijgehouden voor mezelf, maar de ervaring staat sowieso in m'n 'XTC achtige top 5', ik denk zelfs op een derde plek!

Omdat:
- ik het idee had dat deze thread wat vaker wordt bekeken dan andere threads :rolleyes:
- het voor sommigen van jullie misschien wel interessant is (ivm de eventuele MDMA crisis of gewoon als alternatief voor MDMA)
- ik me gewoon het apelazerus heb getikt aan het report
wil ik jullie hier graag even wijzen op de thread met mn user report over 6-APB (of Benzofury):
viewtopic.php?f=21&t=28525

Laterz!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben van de provincie zuid holland.

Hiervoor had ik duiven en dollars, die 120-130mg waren,
ook canadezen die 140mg waren.

Een tijd terug had ik nog kersen die 110mg waren.

Tussendoor nog een paar FFWD, en halve maantjes voorbij zien komen, allemaal 150+
Ook nog davidsterren in de kleuren roze, geel en groen voorbij zien komen. resp. 90, 110 en 140mg uit mn hoofd, weet die uitslagen niet meer precies.
de BYY destijds waren ook 130-160mg.

de stap naar 175+ zou wat dat betreft niet onlogisch zijn.

Alle bovenstaande waardes heb ik van mijn verkoper gekregen, en de helft ervan heb ik zelf geverifieerd bij het testcentrum. Daarmee durf ik de andere helft ook wel als betrouwbaar te achten. De waarde van de bomen heb ik ook van mijn verkoper gekregen, en morgen kan ik dat verifieren, en dan zal ik dat hier ook zeker even laten weten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19


Tot nu toe enkel deze :hearteyes: :grin:



Binnenkort dus maar wat van deze kopen. :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
laatst paarse sterren gehad ie knalde tog ook fftjes lekker.

maajja aan de andere kant ik kan mdma/pillen steeds minder waarderen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5455565758...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."