Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maximaal 1 gram in de week. Maar wat wil je met 70% +"
"Hart steken teken nummer 1 van teveel caffeine !"
"Laat crack voor wat het is. Want als het daarmee fout gaat, gaat het dus goed fout! Dan ben je nog beter af een snuif kwaliteits coke te nemen."
"Of gewoon naar goede speedpillen zoeken, heb je nergens last van !"
"Beste medeboarders. Nou ben ik de laatste jaren eigenlijk alleen en uniek overgestapt op de coke. Vroeger hield ik wel van een lekker pilletje op ze tijd, maar was een echte liefhebber van sterke speedpillen. Vroeger waren ze er zat, en ik kon mij daar echt dagen achter één op vermaken. Goede voobeelden zijn: Blauwe Supermans, Witte Puntjes, Witte Boedhas, Roze Sjes, Platte Kroontjes etc etc.. Nu na al die jaren kreeg ik enkele weken terug de melding dat er weer goede speedpillen de rondte ingaan. Na een kleine maar erg hardnekkige zoektocht heb ik ze gevonden, maar voordat ik ze tot mij wilde nemen wilde ik eerst weten of het wel echt speedpillen waren. Dus een kort bezoekje Amsterdam naar de testgelegenheid was wel zo gepast. Nu heb ik de resultaat ontvangen en er zit maarlieft 110mg Amphetamine in. Dat is dus zover mijn inteligentie niveau komt, best een flinke dosis. Maar nu mijn vraag: Loop ik gewoon zover achter of is het toch weer een opkomend iets goede speedpillen. In ieder geval vanavond zal ik mij dus weer na al die jaren verwennen met deze mooi oranje knallertje. To be continued!"
"Re: Wie is ze alweer tegen gekomen? Petrovic zei: Je kunt veel beter gewoon amfetamine poeder halen, testen en het dan gewoon in een capsule doen. Klik om te vergroten... Je hebt een hele goede punt. Echter heb ik vaak ondervonden dat de maat van kwaliteit van de speed die ik kon krijgen heel erg beneden peil is. Nu ben ik dan ook wel iemand die zeg maar uit de goede oude tijd komt, en dus niet snel content is met iets,maargoed. Ik heb dan nu deze weten te vinden, en neem aan dat als de testcentrum mij verteld dat er 110mg amphetamine in zit, dat er dan ook echt 110mg amphetamine inzit. En niet zoals bij de meeste straatspeed 7% amphetamine en 40% caffeiné. Mischien bekijk ik het vanuit een ander perpectief, maar ik speel dan liever op veilig dan steeds maar hopen dat deze wel goed is en dan weer een ander niet en ga zo maar lijstenlang door. Vanavond of mischien deze nammidag al zal ik een testreportje plaatsen."
"Beanhead zei: ENJOY Klik om te vergroten... I hope so after all these years! Maar dat zal zeker wel goedkomen Toch benieuwd of er meer liefhebbers zijn van dit hier"
"Beanhead zei: liever speed om te snuiven Klik om te vergroten... Ja ik snuif niet zo graag speed, 1 ik kom erg moeilijk aan goede speed. Heb dan wel middels een kennis nu gehoord dat hij weer eindelijk een keertje 70% speed heeft, maar ik hou het wel bij deze rondjes om te beginnen. Als het net zo inwerkt als vroeger dat je naar de supermarkt rent voor een treetje sportlife dan weet ik dat het goed zit. Wil ik weer helemaal me jeugd in, dan zal ik ergens een nintendo 8bit moeten regelen met duckhunt Speedpillen + Duckhunt met een vleugje sportlife is de bom. Zowiezo is 110mg werkzame amphetamine in één pil best een behoorlijke dosis."
"engebelg zei: waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb Klik om te vergroten... Sorry maar dat is een persoonlijk iets. Als je amphetamine slikt word het veel beter opgenomen, en ook de inslag cq effect is langer en heftiger."
"Ik snap je wel maar ik ben iemand die graag doet waar hij zich goed bij voelt. En bedoel als ik me handen kan leggen op tabletten die 110mg werkzame amphetamine bevatten; wat ik een behoorlijke dosis vind waar je wel goed uit je plaat van gaat, dan doe ik dat liever. Bedoel ik vind dat de perfecte dosis geen gelul met capsules vloetjes en weet ik wat. gewoon 1tje pakken en erin en gaan,makkelijk zat toch Zo met een half uur ga ik hem toch nemen :P"