#1
Smokin046 zei:Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
Als je ze hebt, mag je een foto posten.
Dat zijn namen uit de jaren '90, die gabbertonnetjes.
Smokin046 zei:Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
janman zei:Smokin046 zei:Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
Als je ze hebt, mag je een foto posten.
Dat zijn namen uit de jaren '90, die gabbertonnetjes.
janman zei:Arjan1234
En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis?
In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)?
Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.Junk Deluxe zei:Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan![]()
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien hebDrientje zei:Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.Junk Deluxe zei:Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan![]()
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.Junk Deluxe zei:ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien hebDrientje zei:Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.Junk Deluxe zei:Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan![]()
![]()
Drientje zei:Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.[/quote]Drientje zei:ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb![]()
langeman zei:Drientje zei:Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
DAT MEEN JE NIETJunk Deluxe zei:Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.Drientje zei:ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb![]()
Telpeva zei:Ben vandaag naar Jellinek geweest om 1 van m'n Groene Canadezen te laten testen: gemiddeld 135 mg MDMA! Mijn feestjes zitten de komende tijd wel goed!
Zat trouwens ook 1mg keta bij, erg wazig, maar waarschijnlijk kwam dat door meetapparatuur niet grondig schoon te maken...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."