Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
298 weergaven
18-5-2026
j
janmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Smokin046 zei:
Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
Klik om te vergroten...

Als je ze hebt, mag je een foto posten.
Dat zijn namen uit de jaren '90, die gabbertonnetjes.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
janman zei:
Smokin046 zei:
Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
Klik om te vergroten...

Als je ze hebt, mag je een foto posten.
Dat zijn namen uit de jaren '90, die gabbertonnetjes.
Klik om te vergroten...

zijn ook bizar grootte pillen, maar als ze egt chill zijn moeten we ns gaan praten als jij ook uit 046 komt
j
janmanLid
01-01-2024, 00:00
#3


Staat het gabbertonnetje hierbij?
j
janmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arjan1234
En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis?
In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
De MDMA die ik pas gekocht heb ruiken helemaal nergens naar eigenlijk :openmouth:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
janman zei:
Arjan1234
En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis?
In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)?
Klik om te vergroten...

Ik twijfel een beetje... Ik ging er in eerste instantie super hard van, dat wel. Maar werd er super vaag van. Ik neig toch te zeggen dat de pil meer empatisch is. Had het thuis s'nachts gebruikt en ging 3 uur na inname slapen en liet de honden op bed liggen. Kreeg rare gedachtes (dat 1 van de 2 honden mij die pil gegunt had en dat ik zonder haar die pil nooit had gehad en dat ik me zo lekker voel). Steeds had ik het gevoel dat ik die hond veel aandacht moest geven en veel moest aaien. Dus tsja.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik twijfel wel echt of die super avonden nou komen door de setting of door de pil...

Maar anyhow, mijn favoriet tot nu toe is de Blauwe Yin Yang, echt fantastische avonden op gehad (kijk er ook naar uit om ze weer te nemen, heb er laatst nog wat kunnen regelen :sunglasses:
Groene canadezen ben ik ook benieuwd naar, ook goede dingen over gelezen! Volgens arjan1234 meer stampen minder love? Zou jammer zijn, ik ga die binnenkort namelijk ook nemen.
Laat het wel weten als ik ze achter de kiezen heb :)
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Junk Deluxe zei:
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Junk Deluxe zei:
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.
Klik om te vergroten...
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Junk Deluxe zei:
Drientje zei:
Junk Deluxe zei:
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.
Klik om te vergroten...
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Klik om te vergroten...

En zo zijn er zoveel voorbij gekomen. Ik heb idee van de ideale pil losgelaten. Een goeie pil bevat gewoon genoeg mdma. Welk logo ie heeft en welke vorm boeit niet. Ik heb vooral favoriete avonden.

Wel fijn als je er van een pil met een goed 'innerlijk' nog een boel heb liggen.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.[/quote]
DAT MEEN JE NIET :openmouth:
s
sideburnnLid
01-01-2024, 00:00
#14
langeman zei:
Drientje zei:
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Die blauwe 3hoekjes...hebben die een Kruis of Mitsubishi als logo...o ja..en zijn ze recent qua batch?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Junk Deluxe zei:
Drientje zei:
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Klik om te vergroten...
DAT MEEN JE NIET :openmouth:[/quote]
Jep, gewoon groot inslaan op het moment dat de markt het sterkst is.

En je bronnen kennen.

En nee, het zijn geen recente pillen, ze zijn van eind 2007 toen die markt het grootst was.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#16
harley davidson maar daar heb je meerdere varianten van kweet niet precies welke..
ik hallucineerde dat het licht en vogels die rond vlogen me wouden komen halen ? lol ?:P
en ik had bijna het haar van een vriendin afgeknipt :|
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben vandaag naar Jellinek geweest om 1 van m'n Groene Canadezen te laten testen: gemiddeld 135 mg MDMA! Mijn feestjes zitten de komende tijd wel goed!
Zat trouwens ook 1mg keta bij, erg wazig, maar waarschijnlijk kwam dat door meetapparatuur niet grondig schoon te maken...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hou me niet bezig met pillen.
Geef me maar MDMA kristallen.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok, niemand meer hier? Ah well, had beloofd om te updaten na de groene canadezen:

Idd lekkere vibe gehad, gedanst als een bezetene (en er zelfs nog applaus voor ontvangen :grin: ), maar niet zoveel social/love buzz als ik bij de BYY had.

Over geuren: Anijsgeur is inderdaad direct te herkennen! Mn mdma kristallen ruiken zo goed als niet, alleen een heel klein beetje 'muffig', maar honden kunnen MDMA er zo uitpikken kennelijk!

Sterkste pil: Op Partyflock word er uitbundig geschreven over de witte maantjes, en sinds kort ook FastForwards, allebei als het goed is 150 mg+

Maar inderdaad, het is wel echt avond afhankelijk, het valt pas eerlijk te zeggen na meerdere keren dezelfde pil te testen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Telpeva zei:
Ben vandaag naar Jellinek geweest om 1 van m'n Groene Canadezen te laten testen: gemiddeld 135 mg MDMA! Mijn feestjes zitten de komende tijd wel goed!
Zat trouwens ook 1mg keta bij, erg wazig, maar waarschijnlijk kwam dat door meetapparatuur niet grondig schoon te maken...
Klik om te vergroten...

Dat zou best kunnen ja. Een maat van me had ook eens speed laten testen en die kwam uit op 60% amfetamine en 1% ketamine omdat die pep in een ponypack zat waar keta in gezeten had. :tearsofjoy: Geniaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5253545556...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."