Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
297 weergaven
18-5-2026
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#1
huh :confused:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is het juiste antwoord :P :mrgreen:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Apeldoorner zei:
Groen? Mss Mephedrone?
Klik om te vergroten...

neen, ik weet hoe mephedrone voelt en dat was het niet, zat gewoon mdma in waarschijnlijk, maar een vriend van me dacht dat er misschien ook 2cb in zat.
ah ja, jullie kunnen dat toch ook niet weten, ik kan ze beter laten testen :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb even gekeken op pillreports, gezocht naar recycle, maar ik vond niks. Toen groene pillen in Nederland.. maar ik vind geen groene pillen met een recyclage-teken. Als het deze zijn, dan zit er Mephedrone en caffeine in, ik dacht dat heel Nederland dat ondertussen wel wist. :P

B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk eerder dat het op pillen gaat die hier werden besproken: http://partyflock.nl/topic/877392/PAGE/600.html (ongeveer halverwege de pagina). Volgens de poster zijn ze getest op 54mg mdma. Maar of je daar veel waarde aan moet hechten weet ik niet.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, die zijn het denk ik.
ik woon ook in den haag dus ik denk wel dat het dezelfde zijn, thanks.

wfl : haha ja die ken ik, die kan ik trouwens nog stééds krijgen omdat ze niet uitverkocht raken, hij heeft ze echt al meer dan een half jaar nu geloof ik
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
nah ik ruik dr ook niet veel aan
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauwe Yin Yangs (schrijf je dit zo?)
Een geweldige liefdevolle dag met mijn ex. Zonnetje, pilletje, wiet, sigaretten, strandje, liefde en doen wat we wilde.
Geweldig.. :hearteyes:
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauwe hartjes !
Ik heb het een paar keer gedaan en nam eerst roze hartjes Daar ging ik altijd lekker op , gewoon heel erg lekker. En een vriend van mij kwam met die blauwe.. gewoon magisch wat je voelt. Magisch, magisch !
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bo02 zei:
Ik denk eerder dat het op pillen gaat die hier werden besproken: http://partyflock.nl/topic/877392/PAGE/600.html (ongeveer halverwege de pagina). Volgens de poster zijn ze getest op 54mg mdma. Maar of je daar veel waarde aan moet hechten weet ik niet.
Klik om te vergroten...
Sta hier toch voor een dilemma. Iemand bied me ze aan voor 3 euro ps met de mededeling dat ze normaal 5 zijn en er 185mg in zit. Ik vind dit sowieso al aan de hoge kant, maar als hier eerder in dit topic is gezegd dat het een van de favo pillen is vraag ik me toch af of er wel echt 54mg in zit. (al zie ik ook geen reden om hierover te liegen en dan zo'n laag aantal mg's te zeggen..)
Nouja ik laat het maar. heb toch al mn mdma voor de eerst volgende x xtc..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yin Yangs, wel geen idee meer welke kleur ze hadden. Ik denk wit.
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier hangen de Oranje Kersen inmiddels vollop aan de bomen! Echt een topnootje! Met een heerlijk kleurtje voor koninginnedag :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koninginnedag pillen, geniaal :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
die oranje kersen heb ik ook redelijk wat van in geslagen, maar ik vind dat ze wel erg brokkelig zijn. Hebben de rode duiven gelukkig geen last van. Voor mee te nemen zijn die duiven een stuk fijner, maar verder doen ze beide hun werk wel goed. ongeveer even zwaar gedoseerd, allebei rond de 120 mg
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga lekker vlinders eten :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik verander van sterkste pilletje.

Paar maanden geleden van een vriend een paar pillen gekocht. Groene duifjes. Hij zei oppassen, dit zijn echte klappers, ik neem dit wel met een korreltje zout, dus 1 hele genomen.

Later werd mij gezegd dat er 180mg in zat. En na een uur geloofde ik hem zeker. Dus bij deze, mijn favoriete pilletje.
b
blackviewLid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn sterkste was de enige die k had : )

2 orangje bessen van 150mg mdma en 50mg pep per stuk
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
blackview zei:
mijn sterkste was de enige die k had : )

2 orangje bessen van 150mg mdma en 50mg pep per stuk
Klik om te vergroten...
Van welke struik komen die af?

Zulke bessen wil ik ook wel...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze vlinders komen nu toch wel bovenaan m'n lijst van goede pillen.
Hell yeah :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laatste keer dat ik een pil zag was vorig jaar april. Of eigenlijk voelde, ik heb het ding niet gezien want het was donker en hij zat zomaar ineens in mijn mond toen. Zomaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5354555657...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."