#1
Ik heb nog nooit echt goede pillen gehad. Hier in mijn buurt vindt je dit gewoon niet.
De slechtste ooit waren dolce's & gabanas.(de oude) IK had er ook wel 7 op. in 3uur.
De slechtste ooit waren dolce's & gabanas.(de oude) IK had er ook wel 7 op. in 3uur.


