Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
292 weergaven
18-5-2026
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
Klik om te vergroten...

Hee Oom Klaas, de laatste paar post die ik van je tegenkwam, waren eigenlijk allemaal kort, weinig informatief, negatief, en hadden een houding van *ik weet het beter, en jullie zijn echt sukkels*. Misschien heb je wel meer kennis dan anderen, dat weet ik natuurlijk niet, maar wat dacht je er van om die kennis op een wat relaxtere manier te delen? Wat dacht je van:
Hee Kid Cudi, volgens mij is die 145 een uitslag geweest van een nagemaakte pil, want (en dan hier ook echt nog dingen beargumenteren enzo!)...

Sowieso: Kid Cudi vermeldde gewoon de spreiding naar feit, zonder 'wijsneuzerig' te zijn. En namaak? Denk ik niet want Als het namaak was, dan betekent dat dat een pillendrukker op het succes van goede pillen mee wil liften met een batch goedkope replica pillen. Dan zouden er dus ten eerste veel en veel meer lage uitslagen bekend zijn geworden, en dan zou je die uitslagen nog wel een stuk lager verwachten (120mg? lager?!), omdat een replica met +-40mg niet echt een hogere marge oplevert....

Waarschijnlijk is die 145 mg gewoon een van de (weinige) uitschieters naar de onderkant geweest; het gewogen gemiddelde is namelijk 175mg, wat betekent dat de Meeste (maar niet allemaal) wel aan de bovenkant van de spreiding hangen.
j
jereLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey heeft er iemand de lichtblauwe dolfijntjes al gehad die nu in omloop zijn ??

Hier in belgie kan je ze spijtig genoeg niet laten testen :(

grteetings :wave:
B
Blue NikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zonder maar 1 tel na te denken de blauwe nike bom :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telpeva zei:
Oom Klaas zei:
Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
Klik om te vergroten...

Hee Oom Klaas, de laatste paar post die ik van je tegenkwam, waren eigenlijk allemaal kort, weinig informatief, negatief, en hadden een houding van *ik weet het beter, en jullie zijn echt sukkels*.
Klik om te vergroten...

Misinterpretatie heet dat, kan ik ook niets aan doen.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Telpeva zei:
Oom Klaas zei:
Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
Klik om te vergroten...

Hee Oom Klaas, de laatste paar post die ik van je tegenkwam, waren eigenlijk allemaal kort, weinig informatief, negatief, en hadden een houding van *ik weet het beter, en jullie zijn echt sukkels*.
Klik om te vergroten...

Misinterpretatie heet dat, kan ik ook niets aan doen.
Klik om te vergroten...
Uitleg creëert duidelijkheid.

Ter info: ik vond die post ook onbegrijpelijk. Dus hij is niet de enige.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit weekend rode "tolletjes" gehad. :hearteyes: Poeh, die gingen goed :grin:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik was de pillenman maar na vrijdag ben ik helemaal om naar de mdma kristallen zo geweldig :hearteyes:
f
flexxoLid
01-01-2024, 00:00
#8
blauwe bomen staan bij mij op nummer 1 :hearteyes:
de jumbo's zijn ook echt knallers!
gelukkig nog genoeg van ligge :sunglasses:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#9
geemiesch-goedje zei:
Oom Klaas zei:
Telpeva zei:
Hee Oom Klaas, de laatste paar post die ik van je tegenkwam, waren eigenlijk allemaal kort, weinig informatief, negatief, en hadden een houding van *ik weet het beter, en jullie zijn echt sukkels*.
Klik om te vergroten...

Misinterpretatie heet dat, kan ik ook niets aan doen.
Klik om te vergroten...
Uitleg creëert duidelijkheid.

Ter info: ik vond die post ook onbegrijpelijk. Dus hij is niet de enige.
Klik om te vergroten...

ik snap niet dat mensen daar over kunnen vallen. Ik begrijp dat het storend is, vind ik zelf ook. Maar zie het als hondenpoep op de stoep, daar trap je ook niet in. je staat er niet eens bij stil, zodra je het ziet stap je er om/overheen en kijk je er niet meer naar om.

Moet ik zeggen dat het op df bijna een kunst is geworden om niet in de kak te trappen, maar die kunst heb ik me behoorlijk eigen gemaakt geloof ik. Ware het niet dat ik bij deze post weer faal. Maarja, kijk naar jezelf, en zoek de oorzaak. Daarom kom ik hier ook nog maar sporadisch. De toegevoegde waarde van df is tot een minimum beperkt geworden, maar heeft het nulpunt nog niet bereikt, anders kwam ik uberhaupt nooit meer.

ontopic: nu ook maar wat oranje Q-tjes besteld, leuk voor de verzameling. Hoewel ze niet aan de bomen kunnen tippen vind ik ze er wel leuk uit zien. dat is ook wat waard natuurlijk :tearsofjoy:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan toch (dit jaar) de blauwe boom. Alhoewel ik begreep dat er ook bruine zijn? Leuk voor de heb.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fresh zei:
Mwuh vind ik niet. Logo kan beter, maar de pil opzich is toch wel één van de betere op het moment qua druk hoor. Erg netjes gedaan.
Klik om te vergroten...
Het was een grapje :P
Astrix_7 zei:
Dan toch (dit jaar) de blauwe boom. Alhoewel ik begreep dat er ook bruine zijn? Leuk voor de heb.
Klik om te vergroten...
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
Klik om te vergroten...

@Olijfboompje

"Harder": maakt toch ook dat deze bruine boom wat later op gang komt? Lijkt mij op zich wel een goede eigenschap als de mg's 200+ zijn (als in getest :smoke: )
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn sterkste waren witte of roze duifjes. Volgens mij zit er niet zoveel verschil in.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Astrix_7 zei:
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
Klik om te vergroten...

@Olijfboompje

"Harder": maakt toch ook dat deze bruine boom wat later op gang komt? Lijkt mij op zich wel een goede eigenschap als de mg's 200+ zijn (als in getest :smoke: )
Klik om te vergroten...
Bedoelde gewoon meer mdma erin :P
Als ik een zo'n kreng slik, vlieg ik als de moederneukert.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedoelde gewoon meer mdma erin :P
Als ik een zo'n kreng slik, vlieg ik als de moederneukert.
Klik om te vergroten...

Wahaha :grin: ... inderdaad :sunglasses: .
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fresh zei:
k00k zei:
Andyy zei:
vrijdag rooie Qdancejes gehad, waren ook wel lekker :grin:
Klik om te vergroten...

Rooie of oranje? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zal wel oranje geweest zijn! Maar het is waar, kleur zit er een beetje tussen in > rood / oranje :) Het is niet echt rood maar ook weer niet écht oranje
Klik om te vergroten...

jup rood/oranje achtig.

ze deden het wel leuk haha aangezien ik de laatse 5 a 6 keer dat ik gesnoept er niet zoveel van voelde, deze voelde ik opzich wel lekker!
f
flexxoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen weekend groene eekhoorn genomen@thunderdome.
was zeer heftig p'tje!
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#18
flexxo zei:
Afgelopen weekend groene eekhoorn genomen@thunderdome.
was zeer heftig p'tje!
Klik om te vergroten...
heb je misgien wat meer info over dit snoepje??
hoorde er goede verhalen over :hearteyes:
k
kid cudiLid
01-01-2024, 00:00
#19
wazig zei:
heb je misgien wat meer info over dit snoepje??
Klik om te vergroten...

uitslagen van 188mg en 187mg bekend.
zullen dus wel knallen :wink:
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#20
kid cudi zei:
wazig zei:
heb je misgien wat meer info over dit snoepje??
Klik om te vergroten...

uitslagen van 188mg en 187mg bekend.
zullen dus wel knallen :wink:
Klik om te vergroten...

thanks :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."