#1
Oom Klaas zei:Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
Hee Oom Klaas, de laatste paar post die ik van je tegenkwam, waren eigenlijk allemaal kort, weinig informatief, negatief, en hadden een houding van *ik weet het beter, en jullie zijn echt sukkels*. Misschien heb je wel meer kennis dan anderen, dat weet ik natuurlijk niet, maar wat dacht je er van om die kennis op een wat relaxtere manier te delen? Wat dacht je van:
Hee Kid Cudi, volgens mij is die 145 een uitslag geweest van een nagemaakte pil, want (en dan hier ook echt nog dingen beargumenteren enzo!)...
Sowieso: Kid Cudi vermeldde gewoon de spreiding naar feit, zonder 'wijsneuzerig' te zijn. En namaak? Denk ik niet want Als het namaak was, dan betekent dat dat een pillendrukker op het succes van goede pillen mee wil liften met een batch goedkope replica pillen. Dan zouden er dus ten eerste veel en veel meer lage uitslagen bekend zijn geworden, en dan zou je die uitslagen nog wel een stuk lager verwachten (120mg? lager?!), omdat een replica met +-40mg niet echt een hogere marge oplevert....
Waarschijnlijk is die 145 mg gewoon een van de (weinige) uitschieters naar de onderkant geweest; het gewogen gemiddelde is namelijk 175mg, wat betekent dat de Meeste (maar niet allemaal) wel aan de bovenkant van de spreiding hangen.

)