Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heee DF! Ik heb net een gram ketamine in me bezit , Hoe groot is de kans op visuals bij 50-60 mg?"
"Sadpanda zei: Ik heb nooit visuals met ketamine. Klik om te vergroten... Bij het handboek word erover gepraat, vandaar dat ik het vraag. Gek dat het daarin staatdan."
"Dag Ket-gebruikers! Gister heb ik 2 lijnen van 70 mg ketamine naar binnen gewerkt, goede kwaliteit heb ik me laten vertellen. (Vertrouwde dealer). Ik voelde me net alsof ik in narcose ging.. Voelde me heel slap, en verveeld. Muziek klonk mss een ietsje beter. Als ik een blowtje rook voel ik me stukken prettiger. Waarom is ketamine nou zo boeiend? Of is het alleen boeiend om te mixen met mdma?"
"Sublimo zei: Hmm... Wat is er zo interessant aan ketamine? 1. Je loopt op wolkjes. 2. Je lichaam voelt aan alsof het van plastic is. 3. Je bent rustig in je hoofd. 4. Het geeft over het algemeen een fijn, ontspannen gevoel. 5. ...... En dan heb ik nog nooit k-hole ervaren... Ketamine is gewoon een substantie apart, ik vind dat het met niks valt te vergelijken. Zelfs niet met GHB, het is een totaal andere verdoving vind ik persoonlijk. Maarja, uiteindelijk moet je er zelf van houden... Je vindt het fijn of je vindt het niet fijn Klik om te vergroten... Ik kreeg er een heel narcose-achtig gevoel van.. Alsof je er net uit komt. Mja idd, je houd er of je houd er niet van Ik hou het wel bij MDMA"
"Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen? En ik ga dit weekend trouwens na een nachtje MDMA en pep ook keta nemen. Wat voor effect geeft keta TIJDENS een mdma/pep tripje?"
"Sublimo zei: Nibiru zei: Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen? Klik om te vergroten... Maak een neuspray met ketamine in Heel handig om k-hole mee te gaan Uitleg staat hier op het forum. Klik om te vergroten... Dat is me wat te moeilijk :P Ben een ontzettende stoner"
"Re: TechNora zei: Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld... Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen. Klik om te vergroten... maar, ik voel me er alleen verdoofd door?"
"Hi Df-ers! Wie van jullie viert er 420? Een (onbekend) feit is dat er op deze dag massaal geblowt wordt in parken enzo, en ik vroeg me af hoe bekend dit is! Wie van de vierders woont in/dichtbij rotterdam en heeft zin om 20 april naar het Euromastpark te komen in rotterdam, om gezellig met zn alleen te blowen? Helemaal geen politie daar die zin hebben om mensen op te pakken die blowen."
"Euhh.. what about 4/20?"
"Ik zal vooral bij de dubstep te vinden zijn; hoorde dat er wat van komt! En we moeten zeker meeten"