Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het was zeg maar zo versneden als pure mdma poeder met geelachtige tinten erdoor heen aleen mijn vreiend ging van een klein meetje al super hard en ik van halve gram geen een s. maar zit het nou in de plantenvoeding"
"vlinders 160- 180 mg!chil"
"iemand iets over de niewe drug k-3? Blijkt een soort niewe ketamine te zijn . Waarmee je niet in een k hole kan komen. en ben beniewd of iemand hier ervaring mee heft"
"ja ik ben ok heel beniewd of het ook in planten voeding zi t! ik heb een keer een grammetje 4 fmp gehad was toen net niew maar ik merkte er bar weinig van had eerst een lijntje genomen 2 uur gew8 voelde nog niks toen heb ik een halfe gram op ziten snuiven maar nee ik voelde wel wat energie en een meetje een roes maar geef mij maar xtc"
"ik merk weinig van 4 fmpikheb een keer halfgrammetje weg gesnoven alen ging niet zo hard en over de prijs :Pik betaalde20 de gram"
"drank is natuurlijk leuk aleen heeft iemand ervaring met (hard)drugs ? wordt er egt heel streng op gecotroleerd ?"
"ik dnke dta ik dat ook wel ga doen gewoon aan mensen vragen en dan gewoon meteen nemen en het je bent weer veilig :P"
"nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!! btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?"
"ik hoor heel veel verhalen over nooit meer naar huis waar zijn deze feesten en wat voor een muziek is het ? ik woon in adam dus weet iemand nog leuke feestjes aanstaand wekeend ?"
"illegale dnb ffetsne ?!?! waar ? ik wwon in adAM en ken aleen maar betaalde feesten wara ik trouwens wel drugs gebruik meestal mdma maar soms ook hippyflip . maar wara zijn de ilegale ffesten dan ."