Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[modbreak: verkooppunten geven is absoluut niet toegestaan hier!] Het is dus op de markt. Maar veel en veel te duur."
"Arjan1234 En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis? In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)?"
"Smokin046 zei: Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen? Klik om te vergroten... Als je ze hebt, mag je een foto posten. Dat zijn namen uit de jaren '90, die gabbertonnetjes."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Staat het gabbertonnetje hierbij?"
"Nemo zei: Beste Forummers, Ik ben zelf van mening dat mijn lichaam xtc afweert wegens dat ongelukje, maar hoe kan het dat het later wel beter gaat(als ik meestal bijslik). Is het misschien verstandig om in het begin een hele te nemen, maar ik ben bang dat het dan nog heftiger wordt. Alvast bedankt, Gr, Nemo Klik om te vergroten... Op zich is wat je zegt niet vreemd. Iedereen die xtc gebruikt heeft wel eens meegemaakt dat een pilletje niet lekker valt. Ineens wordt de hele besturing van neuroransmitters overgenomen. Wat je beschrijft is a een lichamelijk effect en b een geestelijk effect. Je normale waakbewustzijn die zaken in de hand wil houden wordt weggedrukt. Je verliest de controle. Omdat jij slechte ervaringen daarmee hebt, kun je bang worden. Dan wordt de inslag en werking sterk negatief beeinvloed. Het kan ook een te hoge dosis zijn. Wat je beschrijft is voor iemand die slechts 6 keer per jaar gebruikt niet mis. In 1998 ben ik op een feestje in de Energiehal ook zoiets tegengekomen. Een dubbel appeltje. Vet dik en 20 piek vroegen ze ervoor. Ik wist dat ze sterk waren, maar ja, ik had best wat ervaring, dus hup, ineens naar binnen. Dat heb ik geweten. Ik dacht echt dat ik dood ging. Zo hard klapte dat ding in. Daar werd ik ook bang van. Maar ja, na te hebben gezeten en later zelfs gelegen zwakte het weer wat af. En toe ging het lekker. Het kan een te lage dosis zijn. Omdat je te laag doseert blijft je waakbewustzijn zich ermee bemoeien. Dan krijg je een strijd tussen overgeven en controle. Dat is ook geen pretje. Oplossing, bijslikken tot je over de grens bent en je los kunt. Opmerking: niet slikken als je problemen hebt, want dan blijft dat overheersen en als je het al kwijt wordt door de hoge dosis, komt het keihard terug als de MDMA uitwerkt. Samengevat. 1. je hebt een slechte ervaring en angst zorgt ervoor dat je je niet lekker kunt overgeven. 2. oplossing: de dosis is vrij hoog. toch met halfjes beginnen om vertrouwen te herwinnen. 3. oplossing: dosis te laag: bijslikken"
"trippelh zei: Ik heb net 3 paarse sterren gekocht en 2 mdma capsules We gaan a.s. dit uitproberen en volgens de kennis zijn de paarse goed sterk rond de 160 ben heel benieuwd. De mdma capsules weet ik niet en zoek een manier hoeveel gram er in zit Klik om te vergroten... als de kwaliteit van de capsules even goed is als de leugen over het aantal mg. in de sterren, dan krijg je een leuke avond. maar aangezien je al wordt belogen over het aantal mg. in de sterren, denk ik niet dat de capsules erg goed zijn... http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=21368"