Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
304 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Telpeva zei:
Ben vandaag naar Jellinek geweest om 1 van m'n Groene Canadezen te laten testen: gemiddeld 135 mg MDMA! Mijn feestjes zitten de komende tijd wel goed!
Zat trouwens ook 1mg keta bij, erg wazig, maar waarschijnlijk kwam dat door meetapparatuur niet grondig schoon te maken...
Klik om te vergroten...

Dat zou best kunnen ja. Een maat van me had ook eens speed laten testen en die kwam uit op 60% amfetamine en 1% ketamine omdat die pep in een ponypack zat waar keta in gezeten had. :tearsofjoy: Geniaal.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Dat zou best kunnen ja. Een maat van me had ook eens speed laten testen en die kwam uit op 60% amfetamine en 1% ketamine omdat die pep in een ponypack zat waar keta in gezeten had. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Leuk te horen dat ik niet de enige ben die mn envelopjes hergebruikt :)
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groene volkswagentjes. Echt een extreme loverush.
s
snoeihardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telpeva zei:
Ok, niemand meer hier? Ah well, had beloofd om te updaten na de groene canadezen:

Idd lekkere vibe gehad, gedanst als een bezetene (en er zelfs nog applaus voor ontvangen :grin: ), maar niet zoveel social/love buzz als ik bij de BYY had.

Over geuren: Anijsgeur is inderdaad direct te herkennen! Mn mdma kristallen ruiken zo goed als niet, alleen een heel klein beetje 'muffig', maar honden kunnen MDMA er zo uitpikken kennelijk!

Sterkste pil: Op Partyflock word er uitbundig geschreven over de witte maantjes, en sinds kort ook FastForwards, allebei als het goed is 150 mg+

Maar inderdaad, het is wel echt avond afhankelijk, het valt pas eerlijk te zeggen na meerdere keren dezelfde pil te testen.
Klik om te vergroten...
Dat laatste geloof ik ook. Je reageert er iedere keer wel iets anders op. Ik heb ook steeds andere tikjes als ik heb geslikt. De ene keer vind ik het heerlijk om aan mn kin te zitten, de andere keer ga ik heel de tijd likken en de andere keer ga ik gewoon zweven met mn kaken als een idioot. En dat allemaal wél gewoon met dezelfde pil (Blauwe YY). Het is elke keer weer een verrassing eigenlijk.
Van die blauwe YY hoorde ik er ook een paar zeggen dat ze er geen energie van kregen en wat minder praterig d'r van werden, maar ik heb dat geen moment gehad. Altijd weer hetzelfde heerlijke gevoel.

Binnenkort ook maar eens wat canadezen inslaan, goede verhalen over gehoord!
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtra dikke Blue Rains (lichtblauwe regen/druppel logo), in het verleden Driehoeken, kangoeroes , CK1's, JingJangs enz. ..
Allemaal 120+ :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Dacht dat de diehoeken de sterkste waren.
Maar de JingJangs waren echt de lekkerste MDA vaagheid/space meer.

Altijd wel goei snoep gehad :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa, is nu echt een vet relaxte markt, het is bijna onmogelijk om via fatsoenlijke verkoop kanalen aan pillen onder de 120 mg te komen.
Ik had laatst een Fast Forward gehad, die gemiddeld waarschijnlijk iets van 160mg hebben, maar ik moet zeggen dat die wel erg veel van het goede waren.
Maar goed, ik had die ook gekocht om ze te testen, mn voorraadje die ik nu in huis heb bestaan uit Rode Dollars van 125-130 mg; vallen me een stuk chiller, en hebben tenminste een breeklijntje om te kunnen doseren als je dat wil.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mij is het één van de meest recente tabletten.
namelijk de Witte Standby, wat een lekkerre roll is dat zeg.
Beetje sterk, maar wel behoorlijk lekker, en een mega gevoel van gelukzaligheid.
:rock:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#8
M'n sterkste pilletje was geen pilletje maar een capsule. :grin:
m
mdmaabeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Psychedelic_Fairytale zei:
beste pil was een rood klein cilindertje, zonder logo, zonder breeklijn
maar dat was ook wel men eerste keer mdma, mss kwam ie daardoor wel harder aan?...
Klik om te vergroten...

Dat moet de "gabberton" zijn geweest . ze waren er zo'n 15 jaar geleden.
Deze waren echt super. er zat volgens mij speed in. ik ging als de brandweer!! :rock:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vroeger waren voor mij de blauwe driehoekjes wel het sterkste daarna is het een tijdje berg af gegaan met zwakke pilletjes en slechten.. Nu de laatste tijd is het wel weer goed en men favorieten zijn nu toch wel de paarse sterretjes en de groen canadeesjes :hearteyes:
m
mdmaabeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
arjan1234 zei:
Wat me opviel is dat die groene davidsterren echt een hele andere werking had op me. Toen die insloeg had ik echt meteen een big smile die er de hele avond niet af wilde gaan. En ik had een enorme lulkick.

Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel.

Ik denk ook dat de uitwerking van de zelfde pil, erg te maken heeft met de sfeer waarin je zit, ben je op een housefeest ga je vanzelf wel knallen, terwijl je als je thuis bent met je meisje of vrienden zal je meer het "love" gevoel hebben.
Klik om te vergroten...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn toplist:

Nummer 1: zeker weten de grijs gespikelde Rolex :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een mooie tweede plek: voor de roze Puma :hearteyes: :hearteyes:

Een derde plaats: voor de wittte Molentjes :hearteyes:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nieuw in mijn omgeving Gele Maantjes.
Van horen zeggen zijn er ook Blauwe maar die zijn Methamphetamine.

Gele zijn als het goed is MDA

Tonight in the test benche:)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#14
Groene canadezen vind ik het fijnste, maar ik heb ook niet zo heel veel soorten gehad.
Ervaring met:
Rode dollars
Groene canadezen
Rode ster
witte rolex; echt rommel, weinig mdma en een batch zat mcpp in
wit/roze playboys; net zulke troep, viel uit elkaar en zat ook mcpp in.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Forum regels gelezen?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik post niet zo heel veel hier. Ik zie ook net dat er al weer een hoop onzin bij is gekomen.

ik heb destijds gebeld voor de uitslag, die was 176. Later ben ik nog een keer langs gegaan omdat ik had begrepen dat er inmiddels genoeg resultaten waren voor een herkenning. En ik was wel benieuwd naar de spreiding. Die bleek 145-190.

Relatief grote spreiding wel.

Ik heb ook wat fastforwards liggen, maar ben daar toch minder blij mee. Die spreiding is wel smaller, maar de topwaarden liggen lager en ze hebben geen breeklijn. Dat is iets wat ik toch wel vrij belangrijk vind bij pillen van boven de 120mg. Bovendien zijn de fastforwards hier weer duurder juist.

Bomen een hoax? nee. Standby's zijn we leen aanfluiting geweest voor zover ik weet.
Rode dollars zijn al vanaf het begin gewoon goed, evenals de groene canadezen. Wil je het op safe spelen ga je voor een van die. Daar zijn al een tijd lang geen fakes van bekend, en zitten erg steady rond de 125 (dollars) en 140 (canadezen). Zijn stevig gedrukte pillen met breeklijn.

De fastforwards en de boompjes zijn relatief recente pillen die erg hoog gedoseerd zijn. Daarom loop je daarbij altidj het risico dat je een potentiele 2e batch koopt waar evt minder in zit. Bij beide soorten ben ik dat nog niet tegen gekomen overigens.

Wil je voor een hoog gedoseerde pil gaan kun je jezelf afvragen wat je belangrijker vindt:
hoger gemiddelde en/of topwaarde, wel/geen breeklijn, of juist weer een smallere spreidingsrange.

Verder hangt het natuurlijk ook van het aanbod af, als je enkel de fastforwards aangeboden krijgt, kan je wel bomen willen, maar wellicht heb je geen keus? en vice versa natuurlijk.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
dubbelpost
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Birdo zei:
De eerder besproken rode dollars zijn misschien niet de sterkste die ik heb gehad,
maar wel mijn favoriet geworden. Gewoon stabiele schijven zonder een te gekke spreiding,
voor mij persoonlijk een perfecte hoeveelheid mdma om lekker een hele te droppen =).
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het op basis van mijn dollar ervaring wel mee eens ja.. :) Al zegt de opdruk natuurlijk niets, en kan jij compleet andere dolalrs hebben dan mij. Maarja nu we toch over opdrukken praten. :)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo'n 10 jaar geleden m'n beste pillen gehad :grin:

1 witte (tonnetjes noemden ze die)
2 blauwe sterretjes
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste k00k,

er staan witte vierkante klavertjes bij de duitse sectie: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22802 , zoals hierboven geschreven maakt opdruk niets uit maar de kans zit er in dat het jouw pillen zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."