Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi peepz Vorig weekend op feestje Heb ik 1 BYY (eerste batch) en 1 cap (120mg) op een tijdspanne van 8uur gebruikt en op 't einde was ik nog een beetje aan het gaan. Maar het was zeeeeeeeer geslaagd! Enige wat ik zou willen weten (en of jullie dat ook al gehad hebben): - Dat jullie niet veel herinneren van de vorige avond? Je weet wel dat je leuk gespaced hebt, niet te licht, niet te zwaar... Ik ben niet out gegaan heb 1 a 2 bodempjes vodka gedronken de rest Redbull/water/cola. Voelde me perfect/goed, maar ik herinner me de dag erna/vandaag niet zo gek veel meer... Enkel flarden of wanneer iemand erover verteld - Bij de inname van mijn Cap (2u30 na mijn blauwe ying yang) kreeg ik plots lichte steken in mijn borstkas en werd in de rechterkant van mijn hals precies een spier/zenuw dichtgeknepen, het gevoel dat eraan wordt getrokken. Dit is na 20min overgegaan, de rest van de avond geen last meer gehad. Iemand die dit al heeft meegemaakt? of weet wat dit is? Groetjes"
"Seatbelt zei: Ik hoor goede plannen. Mhm over welk feestje zou dit tog gaan? Ik denk dat het in ieder geval een Masterlijk feest word Klik om te vergroten... Mss kun jij het mij vertellen? Eeheh waar is de tijd dat je aan 1 lekker snoepje voldoende had om de hele avond te spacen/springen? De tijd waar de XTC info die op de voorlichting sites staat nog juist was namelijk van 1 pilletje kun 4-6u gaan... die tijd zijn we allang voorbij... lol."
"Hoy Als je naar een feestje gaat en je wilt XTC/mdma nemen wat hebben jullie op voorhand gegeten? Ik eet nooit OP het feestje, ook niet als 't feestje bijna gedaan is (hamburger ed) want kan dan gewoon niet eten. Is 't beter om op voorhand iets vettigs te eten (friet oid) of toch best een salade met dressing/brood? Letten jullie daar speciaal op wat jullie eten voor je gebruik of niet? Gr"
"iSmokex zei: Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond (dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate) Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat? Klik om te vergroten... Idd, ik heb enorm veel gerookt! Ben eigenlijk enkel een roker als ik opstap ga, en als ik gebruik heb rook ik (eigenlijk) veel te veel. Heeft denk ik met stuff te maken... aangezien ik geen roker ben had ik niet de connectie pijn en roken gelegd... Dus ik zal teveel gerookt hebben? Wist niet dat dit door roken kon gebeuren... sigaretje opsteken was idd wel iedere keer het geval Thx voor je antwoord!"
"Hoy allemaal, binnenkort is er een feestje en heb hier nog een blauwe ying yang en mdma poeder. Vorige maand heb ik de laatste keer gebruikt, omdat ik zeker wil preloaden voor dat ene vette feestje! Toen heb ik een halve BYY gebruikt, maar voelde er niet zo veel van, na 1u maar het andere halfje en ook hier voelde ik niets. Nu zou ik eens een hele BYY willen proberen voor dat feestje, dus voordat ik binnenga een BYY droppen. Het duurt zeer lang voordat een BYY inslaat, het feestje begint om 21u dus dan moet ie om 22u beginnen in te slaan. Maar omdat het feestje 9u duurt heb ik niet voldoende aan 1 byy, heb ook nog een aantal caps met Mdma poeder (120mg per cap 80%). Zelf weeg ik 74kg. Mijn vragen zijn: - kan ik een blauwe ying yang combineren met een mdma cap? - Een cap slaat bij mij heel snel in (na 20 a 30min) maar de effecten duren niet zo gek lang, 1u30 max. Iemand een idee hoe ik de effecten van een cap langer kan laten duren? - Inname van de BYY om 21u, inslag om 22u, werking tot max 1u, dan cap nemen, inslag cap om 1u30 tot 2u a 2u30 met einde om 3u... Dan heb ik nog 3uur te gaan wat zou ik dan doen? Niets meer nemen? Een halve cap? Een hele cap? Of kan ik een cap langer laten werken (zie vraag hierboven)? Groetjes en alvast bedankt!"
"Hi Als ik een mdma capsule van 120mg heb op een feestje, en ik doe deze in mijn vol flesje water. Kan ik dan de hele tijd aan dit flesje drinken om 'bij te doseren'? Of moet ik mijn mdma capsule in een half fles water doen? Wat is dus de hoeveelheid water/oplossing die je nodig hebt om te doseren? De caps zijn 120mg groot. Word je nog sneller waus als je aan je flesje drinkt? Ik neem aan dat het effect onmiddellijk is ? Iemand die ervaring heeft in het oplossen van mdma in vloeistof op een feestje? Ik hoor het graag. Groeten Boris"
"De Byy zijn getest op 130-140mg (pillreports) @ Dopezilla: je zegt starten met een hoge begin dosis, is het dan niet beter om te starten met een Byy(140mg)? Deze een tijdje geven om in te werken en als ie aan het pieken is, net voor/na de piek een cap van 120mg? of een halve cap? @ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect. Thanks"
"peter pan zei: BorisDude zei: @ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect. Klik om te vergroten... Hoeveel weeg je dan zelf. En gebruik je vaak (als in elke week) Ik zelf weeg +- 70kg en merk een pil van 70MG MDMA wel degelijk. Ik neem wel maar ongeveer 4 keer per jaar MDMA. Halfjes bijdoseren (halfje=30 a 40mg) kort na de piek (dus max een uur na de piek van de eerste inname en vervolgens elk uur na elk halfje) geeft bij mij een goede verlenging van het love gevoel. Maar je bereikt hoe dan na +- 180mg MDMA een einde van je geluksgevoel. 9 uur liefzalig op het feest rondlopen wordt vrij lastig dus. GHB kan je ook weer naar dat geluksniveau brengen als je dat oke vind. Dan kun je het na die 4 a 5 uur nog wel rekken tot het einde. succes ermee! Klik om te vergroten... Zelf weeg ik 74kg, ik gebruikte om de maand wel een keertje xtc, maar nu is het 2 maanden geleden. Dus als ik een hele byy neem, als ie piekt, dan een halfje nemen (max 1u na eerste inname)? Dus het kan geen kwaad als ik volop aan het spacen ben en ik een halfje neem terwijl ik nog steeds goed aan het gaan ben? Ga ik door dat halfje niet nog harder spacen? Heb schrik om out te gaan Sommige slikken toch meer dan 1 pil op een avond en zitten toch meer dan 180mg? Als ik een byy neem en een cap zit ik al over de 200mg 9u hoeft voor mij niet in liefzaligheid te zijn , maar gewoon 9u chill spacen zonder in overdrive/speedy te gaan Ghb heb ik niet en ga ik niet gebruiken, hou het bij X De byy heb ik idd zelf niet getest, maar ik ga er gewoon van uit dat ie tussen de 100 en 130mg zit (marquistest slaat snel zwart)."
"Denk dat dit mijn 'neem' schema is: Beginnen met een BYY (gemiddeld 120mg) 1u wachten voordat ie inslaat. Duurtijd zal ongeveer 2u30 moeten zijn Rond 2u (byy piekt nog) neem ik een halve cap/halve byy (als ik nog ergens een kan vinden) Duurtijd , verlenging van love feeling zal 1u zijn. 1u na inname halve, een tweede halve 1u na inname van tweede halve, een derde halve Tot een 2u voor eindtijd, dan niets meer. Goed plan denken jullie?"
"Okee, dus 't zal die avond voor mij een gewone maaltijd worden (niet te vettig) en ik ga eens proberen om niet vlak voor mijn vertrek te eten want idd de inslag duurt dan bij mij langer. Kotsen heb ik nog niet moeten doen, behalve een keertje van een mcpp pil (ervaring wil ik echt nooit meer meemaken!). Dus 3u ervoor ga ik eens proberen, thanks! Grtz"