#1
de GT zei:vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Dit zeg ik nou ook tegen jou..
Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL??
de GT zei:vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
mephuser zei:de GT zei:vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Dit zeg ik nou ook tegen jou..
Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL??![]()
Tufnut zei:Als dat zo is dan snap ik waarom hij iig wel de spreidingen goed weergeeft. Ik ben het met GT eens dat er veel onzin geroepen wordt. Ik weet ze niet allemaal, maar wat hij opgeeft lijkt wel te kloppen.
Naast dat stoer doen niet nodig is, is het ook nog eens gevaarlijk. Als je denkt dat je goed gaat op 2 x 200MG op een avond terwijl het eigenlijk een stuk minder is dan kun je 'm weleens te hard raken als je echt zulke sterke pillen hebt.
Tufnut zei:Hij noemt pillen die de afgelopen tijd de ronde hebben gedaan. Ik heb er meerdere zelf ook laten testen. Kan toch best dat hij ze allemaal heeft laten testen?
mephuser zei:Doordat wat GT zegt, krijg je ook dat mensen gaan denken dat hij het juist heeft en dat je dan juist in de hand wekt dat mensen daardoor niet gaan testen.
Tufnut zei:mephuser zei:Doordat wat GT zegt, krijg je ook dat mensen gaan denken dat hij het juist heeft en dat je dan juist in de hand wekt dat mensen daardoor niet gaan testen.
Daar heb je wel een punt. Aan de andere kant is dat ook zo als andere foute resultaten posten en dan testen ze niet en gaan ze ook nog eens uit van foute gegevens.
Tufnut zei:Zeker! En ben je te lui om telkens opnieuw te gaan dan kun je beter iets groter inslaan.
En wanneer zou jij dat hebben gedaan beste manYourIt zei:jaaaaaaa,maar de bruine boompjes vind ik nog beter



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."