Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
322 weergaven
18-5-2026
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#1
de GT zei:
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Klik om te vergroten...

Dit zeg ik nou ook tegen jou..

Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL?? :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als dat zo is dan snap ik waarom hij iig wel de spreidingen goed weergeeft. Ik ben het met GT eens dat er veel onzin geroepen wordt. Ik weet ze niet allemaal, maar wat hij opgeeft lijkt wel te kloppen.
Naast dat stoer doen niet nodig is, is het ook nog eens gevaarlijk. Als je denkt dat je goed gaat op 2 x 200MG op een avond terwijl het eigenlijk een stuk minder is dan kun je 'm weleens te hard raken als je echt zulke sterke pillen hebt.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#3
mephuser zei:
de GT zei:
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Klik om te vergroten...

Dit zeg ik nou ook tegen jou..

Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL?? :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, maar ik laat mn spullen wel echt testen. In tegenstelling tot een hoop anderen. Zeker in tegenstelling tot hij/zij die beweert dat de paarse zelda 180-200 zit.

Die dingen zijn nog maar net op de markt, en zijn getest op en rond de 170mg.
Het feit dat ze er nog maar net zijn maakt het onwaarschijnlijk dat er nu al fakes van zouden rondgaan met een andere inhoud. En als er al fakes van rondgaan is het ook erg onwaarschijnlijk dat er een hogere inhoud in zit dan de originele.

Dus als je niet weet waar je het over hebt, vriendelijek mephuser, hou dan liever je handjes van het toetsenbord.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij noemt pillen die de afgelopen tijd de ronde hebben gedaan. Ik heb er meerdere zelf ook laten testen. Kan toch best dat hij ze allemaal heeft laten testen?
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha.. Dat ik niet weet waar ik het over heb? Dus je denkt dat je ook nog iets over mij te weten.. Je denkt wel dat je veel weet he.. je bent echt peppie!

Maargoed, ga maar door hoor. Ik heb mn zegje gedaan over je :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tufnut zei:
Als dat zo is dan snap ik waarom hij iig wel de spreidingen goed weergeeft. Ik ben het met GT eens dat er veel onzin geroepen wordt. Ik weet ze niet allemaal, maar wat hij opgeeft lijkt wel te kloppen.
Naast dat stoer doen niet nodig is, is het ook nog eens gevaarlijk. Als je denkt dat je goed gaat op 2 x 200MG op een avond terwijl het eigenlijk een stuk minder is dan kun je 'm weleens te hard raken als je echt zulke sterke pillen hebt.
Klik om te vergroten...

Ik ben het met je eens, je MOET gewoon testen. Maar om dan te gaan doen alsof je alle sterktes weet van pillen...?? Ik vind van niet.. Alleen door de pillen die je zelf in beheer hebt te testen kom je het zeker te weten.

Doordat wat GT zegt, krijg je ook dat mensen gaan denken dat hij het juist heeft en dat je dan juist in de hand wekt dat mensen daardoor niet gaan testen.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Hij noemt pillen die de afgelopen tijd de ronde hebben gedaan. Ik heb er meerdere zelf ook laten testen. Kan toch best dat hij ze allemaal heeft laten testen?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me sterk, maargoed.. Het zou kunnen.

Ik had trouwens nog wat bijgevoegd in mn tekst hierboven..
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paarse triforces, Oranje Q-tjes, Oranje Kersen, Blauwe Mitsu Daaaamn :hearteyes:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
mephuser zei:
Doordat wat GT zegt, krijg je ook dat mensen gaan denken dat hij het juist heeft en dat je dan juist in de hand wekt dat mensen daardoor niet gaan testen.
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel een punt. Aan de andere kant is dat ook zo als andere foute resultaten posten en dan testen ze niet en gaan ze ook nog eens uit van foute gegevens.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tufnut zei:
mephuser zei:
Doordat wat GT zegt, krijg je ook dat mensen gaan denken dat hij het juist heeft en dat je dan juist in de hand wekt dat mensen daardoor niet gaan testen.
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel een punt. Aan de andere kant is dat ook zo als andere foute resultaten posten en dan testen ze niet en gaan ze ook nog eens uit van foute gegevens.
Klik om te vergroten...

Het komt er eigenlijk allemaal op neer, dat je gewoon moet testen wat je in eigen beheer hebt, en dat niemand anders met zekerheid kan zeggen hoeveel MDMA er in je pillen zit.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker! En ben je te lui om telkens opnieuw te gaan dan kun je beter iets groter inslaan.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tufnut zei:
Zeker! En ben je te lui om telkens opnieuw te gaan dan kun je beter iets groter inslaan.
Klik om te vergroten...

Precies :)
S
SpacieweezieLid
01-01-2024, 00:00
#13
YourIt zei:
jaaaaaaa, :rock: maar de bruine boompjes vind ik nog beter
Klik om te vergroten...
En wanneer zou jij dat hebben gedaan beste man :)?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn sterkste pilletje ooit was een supermannetje
m
mevrouwtjeALid
01-01-2024, 00:00
#15
Triforce & Blauwe Albertheijntjes, zijn de enige die k tot nu toe op heb..
maar ga wel echt hard op die dingen. :rock:
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#16
De mijne was een combinatie van een witte duif en een roze teletubbie. Damn dat ging ziekelijk hard :rock: :rock: :rock:
w
willyfreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
beste pillen ooit in mijn leven waren toch echt de rode duifjes! (110mg)

waren mijne eerste pilletjes (stuk of 20 gekocht).

veel feesten mee gehad (begon eerste avonden met 1tje uit eindelijk toch meer geworden).

Geen een pil die die pillen heeft kunnen overtreffen, ging ervan hallicuneren en ging super hard mooie tijd.

Momenteel al 9 maandan zonder pillen, keertje kijken wat er in kan weer genoeg tollerantie opgebouwd (zoieso maar max 2x in de 3maanden altijd gedaan)
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrijdag op Dour 2 oranje kersen (voorraad van vorig jaar nog, de brokkelige versie) genomen en heel mooie tijd gehad.
Alhoewel ik ze harder had verwacht kwa inslaan en liever wat meer kleurrijkere ervaring had gehad waren die heel erg lekker.
21h30 eerste genomen en na 30min kwam ie lekker binnen en om 00h30 de andere die nog beter aanvoeld dan de andere, maar misschien was dit omdat de 1e nog niet uitgewerkt was en de 2e er bovenop insloeg.

Maar ik denk dat niets meer kan tippen aan mijn eerste pilletje, beige mitsu met spikkeltjes.
Man die sloeg keihard in en had een super ervaring.
f
foxyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn allereerste pil was een blauwe mitsubishi en die vind ik nog altijd hheeeerrrrlllliiiiijjjjkkk! Dat lekkere effect heb ik nooit meer gehad met andere pillen.
Van smiley's ben ik een keer lekker hard gegaan en green canadians vond ik ook lekker.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn eerste keer XTC had ik 2.5 q-dance genomen. Daarna nooit aan een andere pil begonnen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."