Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 fles martini om lekker aangeschoten te zijn 2 flessen martini om goed dronken te zijn 2 flessen martini en 10 bier om de weg kwijt te raken"
"alberthoffman zei: ik maakte eerst caps met dat erin plus wat mdma kristallen. echt gruwelijk gewoon!!! je hebt van die thai'se goa peeps die van die yellowcaps maken daar zit dat ook in. Als je 1 keer zo'n cap hebt gehad heheh het is elke keer weer net alsof het je eerste pil is!! Klik om te vergroten... Ik heb altijd gehoord dat je L-Tryptophaan alleen moet nemen de dagen voor gebruik en de dagen erna. Dus niet op de dag zelve. Heb meerdere malen gelezen (weet bron nu ff niet meer) dat als je L-Tryptophaan en XTC op hetzelfde moment gebruikt dat je dan serotonine-syndroom kan krijgen wat weer zou leiden tot ernstige depressies etc. Iemand die hier meer van weet?"
"Brievenbussen en tuinkabouters langs de snelweg, telkens denken dat er een lichtgevende bol naar beneden flikkert in de club. Maar een maat van mij slaat alles: na 1,5 blauwe mitsu (de gouwe ouwe ) rende hij op een man af en trapte hem, vervolgens komt hij vol blijdschap naar mij toe met de mededeling 'dat ie tog net een jong poesje had getrapt' hallo hoe is het met je... vervolgens liep hij alleen maar te schelden dat hij zn sporttas onder de brug had laten staan (terwijl we op een festival waren) en of ie achter op de fiets kon naar het plaatselijke cafe (waar we 100km vandaan waren) Verder een andere maat die voor de eerste keer deed en te veel nam: is een uur bezig geweest denkbeeldige gesprekken met zn vader te voeren en denkbeeldig al zn was op te lopen vouwen"
"Hier 170 mg schotels. Nog nooit zulke pure mdma in een pil gevoeld, heerlijk!"
"De mdma in pillen is verre van puur, rond de 50% of nog lager dacht ik. Als je goeie kristallen hebt kan het percentage oplopen tot 84%. Met pillen krijg je een meer speedy effect (hardgaan) door de aanverwante stoffen die er niet goed uitgezuiverd zijn. Met kristallen krijg je een veel puurder mdma (space) gevoel."
"Uhmm ze zitten niet in de mdma zelf..als ik het goed heb. In het proces van MDMA wordt de stof gewonnen uit een grondstof (zoals bv saffrol). Bij dit chemische proces (de synthese) krijg je naast MDMA ook aanverwante stoffen zoals MDA (meer space), MDEA (meer speedy) en misschien nog wel meer. Na de synthese krijg je dus een product wat over het algemeen MDMA zal bevatten maar waar andere stoffen ook in meer of mindere mate voorkomen. Deze stoffen worden er gewoonlijk uitgezuiverd maar een huis-tuin en keukenlab kan dit natuurlijk nooit echt goed doen. Daarom zie je vaak als je je pillen laat testen dat er ook nog restjes van deze aanverwante stoffen in de pil zitten. Het ligt er dus maar net aan hoe goed en professioneel de synthese verloopt maar bij de meeste labs gebeurt dit natuurlijk niet op hoogwaardig niveau, daarom ligt de puurheid van pillen ook rond de 50% dacht ik. Bij MDMA kristal kan het percentage dus oplopen tot 84%. MDMA 100% puur is een vloeibare stof die vervliegt en die je niet tot je kan nemen, daarom wordt er HCl (zout) aan toegevoegd zodat de MDMA kan kristalliseren, voor deze kristallisatie is dus minimaal 16% HCl nodig. Aanverwante stoffen zul je in MDMA kristal dus ook niet aantreffen en daarom krijg je ook een puur MDMA (space) gevoel, dit is het resultaat van een veel betere synthese neem ik aan.. Ik weet niet of ik heb allemaal goed heb, zoniet hoor ik het graag! Ik heb vaak mensen gezien die 2 maanden niets meer gebruikt hadden en toen MDMA kristal namen en het echte love-gevoel van de eerste keer weer terug kregen.."
"Paar vrienden zijn aantal keer gepakt met ket, werd gewoon weer terug gegeven"
"hier grote blanco's 160-170mg te lekker, heb nog nooit zo'n puur mdma gevoel gehad van een pil"
"Extrawelt"
"Die salmiakjes in het noorden zijn niet meer wat ze geweest zijn.. 6 tot 3 maanden geleden zaten ze nog op 160-170 mg (80% pure mdma) getest. In de nieuwste batch zit nog maar 110-115 mg getest.. Maarja als je 8 jaar al niet meer gedaan hebt is dat nog prima, ga er goed voor zou ik zeggen"