Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"over mescaline, ik vroeg me af in welke vormen dat legaal is? mag je gewoon een san pedro cactus vanuit het buitenland meenemen? of alleen de zaadjes?"
"bluh, het doet niets bij mij tot nu toe, ben er een beetje zat van en vraag me eigenlijk af of het de moeite en geld nog waard is :P"
"azgaza zei: paupie zei: anderhalf portie... niet zoveel? lol . Als ik 1,5 portie hawaiaanse eet, weet ik ook niet meer wat boven en onder is. Klik om te vergroten... Van één portie hawaiiaanse raak ik tegenwoordig nauwelijks van in de war, ook niet als ik er maanden tussen laat. (Wat voor mij één portie is is qua psilcobyine hoeveelheden in je hersenen voor de meeste mensen toch wel 1.5 portie, omdat ik maar net 50 kilo weeg en vrouw ben en dus heel weinig lichaamsvocht heb). Maar ik heb nu ook al heel vaak paddo's gedaan; de verwarring is nu alsof het kneedbaar is; ik kan er mee doen wat ik wil, het als het ware sturen. Maar ik weet nog wel mijn eerste trip; ook een portie hawaiiaanse. Ik dacht dat ik 5 armen had, 3 benen, en ik wist niet zker waar ik ophielt en de kamer begon, daarna egodeath; letterlijk niet weten wat dag en nacht waren, of welke dag van de week het was. Maar ik heb zelfs toen geen idiote dingen gedaan; niks stuk gemaakt en zeker mijzelf niet stuk gemaakt. Klik om te vergroten... off topic: in hoeverre kun je met weinig paddo-ervaringen nog lopen en doen na 1 portie? heb nu 2 x halve portie genomen (1 x haw, 1 x mex) namelijk en wil binnenkort een hele nemen met iemand en dan eventueel nog wat rondlopen en doen (bos/stad/whatever)"
"mensen zijn vaak bang voor dingen die ze niet kennen"
"ik weet wel dat hawaiaanse en mexicaanse kunnen, ik kreeg echt een heel letterlijke mix, wat visueler dan mexicanen alleen, en wat lacheriger dan hawaiaanse alleen. off-t: wat zorgt eigenlijk voor verschillen in paddestoel? werzame stof is toch hetzelfde?"
"huh, mij werden dus laatst van die vrijwel zwarte verkocht, het waren er behoorlijk weinig maar toch een flinke trip gehad... waren dat dan gedroogde?"
"matthijs zei: Psycho_Chrono zei: maar 2 á 3 smartshops in heel Groningen? Jezus...arm volk *knuffel* Klik om te vergroten... Whaha we hebben er iets van 6 ofzo. Maar die hebben allemaal hetzelfde assortiment. Geen enkele heeft truffels volgens mij. De zonnebloem ook niet Klik om te vergroten... 6? ik weet alleen die twee in het centrum in t zuiderdiep en steentilstraat, zitten die anderen ook in het centrum?"
"matthijs zei: Zitten 2 op het damsterdiep, de zonnebloem en een aan de andere kant an de weg, zie zit daar nieuw. Er zit eentje in de steentilstraat.. energy of energizer. Er zitten 2 op het zuiderdiep. Energy of energizer en nog een nieuwe. Zijn er 5 dus Zonnebloem, energy en energizer zijn van één eigenaar volgens mij en de andere 2 zijn ook van één eigenaar. Ze verkopen alle 5 ongeveer dezelfde producten. Hoewel de nieuwe shops wel wat meer producten hebben. Klik om te vergroten... ok tnx, toch maar eens checken dan"
"xtc, het natuurlijke empathogeen... on topic: zou zorgen dat je eerst met beide apart ervaring hebt voordat je ze gaat combineren... weet sowieso niet in hoeverre zulke combo's veilig zijn?"
"Tigos zei: sjaartrol zei: Tigos zei: ... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren... Klik om te vergroten... kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer... of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head Klik om te vergroten... Ik heb meerdere keren geprobeerd om mij iets voor te stellen. Mijne vriend zei stelt u dat voor en ge zult het zien. Ik heb dat geprobeerd maar niks gezien. Wel lagen we in een park en zag ik zo takken van bomen bewegen( niet van de wind), tramsporen die bewogen en een vliegtuig zig zag bewegen maar voor de rest niks en na 3u waren mijn pupillen opnieuw normaal terwijl zij nog volop met wijde pupillen zaten. Klik om te vergroten... misschien snelle verbranding? of heb je een groot postuur (dan heb je denk ik ook wat meer nodig). paddestoelen duren voor mij ook nooit langer dan 3 uurtjes.."