Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik trip ook nooit samen, heb ik in t begin wel gedaan, wat standaard alleen maar ergeris oproepte. Ik vind paddo's geen gezelschaps drug, in tegenstelling tot xtc beijvoorbeeld. aan de topicstarter, verstandig dat je t rusitg aan begint. Ik doe nu meestal 1 portie hawaiiaanse gedroogd, maar heb t opok al best vaak alleen gedaan.. (is ook altijd goed gegaan trouwens)"
"yoooo nu al over t hoogtepunt heen, visueel echt gave trip gehad, alleen echt zo fucking koud gehad de hele tijd, echt, in bed,3 dekens en nog gewoon koud... raar.. azurescens waren het, best aan te raden en heeel erg anders dan mexicaanse of hawaiiaanse.."
"drink net mn laatste slokjes thee op, ben benieuwd, moeten de sterkste soort paddo's zijn.. later meer, of misschien een tripreport!"
"Azurescens zijn idd sterker, ik vond het echt een ander soort trip dan hawaiiaanse..denk dat ik toch liever hawaiiaanse doe"
"DarkScope zei: deamonique zei: Azurescens zijn idd sterker, ik vond het echt een ander soort trip dan hawaiiaanse..denk dat ik toch liever hawaiiaanse doe Klik om te vergroten... waarin verschillen ze dan een beetje als je dat kan uitleggen? Klik om te vergroten... ik vind de hawaiiaanse trip wat ontspannender..daar krijg ik een heel slaperig, warm en gelukkig gevoel van, ik zie veel patroontjes,voel me alsof ik in een warm en veilig nestje zit en beschermd wordt.. bij de azurescens was de trip heftiger, ook wat korter, ik zag minder patroontjes, maar had het idee dat er "geesten" ofzo boven me zweefden, ik was ook wat para, beetje angstig zelfs, dat iemand aan zou bellen (terwijl het midden in de nacht was). de trip was wat "harder"minder liefelijk en warm, ja, dat is eigenlijk de enige manier hoe ik het kan beschrijven.. hoop dat je er wat aan hebt! Ik wil steeds ook tripreports enzo schrijven, maar het verwoorden van een trip vind ik ZO moeilijk!"
"10 euro voor verse mexicaanse, en ook de meeste andere verse. 12 euro voor een portie volgens mij 3gr gedroogde hawaiiaanse."
"wat je zegt klopt ook hoor! die azurescens die ik had kwamen ook van buiten, op hout gekweekt, zeiden ze in de shop. En de effecten waren ook wel te vergelijken, en inderdaad, trips zijn altijd anders! Ik zou wel aanraden om niet met hawaiiaanse of azurescens te beginnen, maar eerder met mexicaantjes, die komen bij mij meestal wel minder hefitg aan hoe dan ook, paddo's is altijd een beleving!"
"Ceko zei: Ik ook 14 euro. 18 Voor een portie hawaianen. Klik om te vergroten... jemig, das best wel duur!"
"bij ons verkopen ze ook gedroogde paddo's, önder de toonbank""
"liever alleen..heb net een portie paddo's gehaald voor vannacht, vind het samen trippen soms wel leuk, maar ik kan me dan ook echt ergeren aan de ander, als die bv de tv aan wil, of iets dergelijks"