Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt? ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ..."
"ik denk dat de meeste gewoon naar een after stappen... 1. omdat ze nog niet uitgefeest zijn (kan gebeuren hé !) 2. omdat ze nog paar uur willen genieten van hun drugs want geef toe, eens je gaat slapen en je wakker word... is het verhaal over that's why nu ja, ik doe het ook maar 15weekends denk ik per jaar meestal rond 6u heb ik het wel gezien hoor"
"ik heb gisteren bruine coke aangeboden gekregen heb het spul genomen maar merkte weinig verschil ik was wel een beetje dronken wat is bruine coke? vind geen info via google de persoon in kwestie zei wel dat dit enorm weinig te vinden is"
"het is niet dat het echt BRUIN zag hoor de persoon in kwestie noemde het gewoon zo... altijd bij dezelfde dealer... en vond dit beter dan de 'gewone' heb echt geen idee wat ik genomen heb ps : misschien dat het wel iets meer effect had, in de positieve zin, en langer duurde..."
"Jadi zei: Waar zou jij aan denken als je "bruine coke" voor je neus krijgt? En met welk anders chemisch middel? Heb er nog nooit over gehoord. Nou TS, ik hoop niet voor je dat wat je genomen hebt H is. Klik om te vergroten... ik ben ook aan het denken aan H, en dat zou goed kunnen aangezien de persoon in kwestie H fan is nu ja, ik kan wel zeker zeggen dat ik er zeker en vast niet aan verslaafd ben integendeel :P misschien zit er een MINIMUM aan H in..."
"5gr coke op 1 dag? goed bezig 250€ per dag"
"dolce & gabana's ik ben 8u verliefd geweest, maar enorm verliefd ongelooflijk gevoel ik heb zitten lachen en wenen van GELUK !!!!! man man man ,wat was dat raar ik denk niet dat ik ooit in mijn leven gelukkiger ben geweest dan die nacht om te feesten : dubbele blauwe smileys"
"dit is door de ghb in belgie zijn we nochtans allemaal overtuigd dat de combinatie GHB en alcohol een grote NO GO is !!! ik verschiet hier eigenlijk wel van ghb en alcohol is zowat het slechtste wat je kan doen"
"dat is raar de meeste mensen die in slaap vallen door ghb is ofwel door te veel ghb of door domweg de combinatie met alcohol 90 van de gebruikers zie ik altijd cola drinken"
"met een bankkaart"