Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weed & Speed :P"
"Cocaine: C, C'tje, Coke, Heroine: Brunn, Hero, Speed: Rapn, Spé, Witn Xtc: Spekn, Mentn, GHB: Liquid, Vloeiboarn LSD: Trips, Paddo's: Champies, Mushn, Hash: Shit, Weed: Ganja, Smooringe, Wulle,"
"DjTrips zei: kbedoel, als ik thuis moet pissen zal ze die onmiddelijk willen dus zal dat potje mooi warm zjin, en als ik ergens cleane zou hebbe zou die koud zijn. IDEAS PLX ! welkeen zit kortst in je urine ? Klik om te vergroten... Gewoon als je naar het wc gaat met een aansteker een beetje rond het potje gaan zodat het warm aanvoelt. Ik heb het zo gedaan."
"Alcohol Cafëine Tabak Wiet & Hasj MDMA Amfetamine Cocaïne Slaappillen"
"1gr. in een week, soms meer ( het is te zien hoeveel geld ik nog heb :P of als er nog vrienden langs komen met nog een paar lijnen ) In het weekend gebruik ik soms maar speed omdat ik liever xtc neem op een feestje. Ik heb het dan beter naar me zin en ik ga beter op in de muziek enzo :P Kvind dat speed meer voor tijdens de week is, voor thuis ofzo. Mja das mijn mening :P xx"
"Re: Snuifdoos zei: Taat zei: Zou niet weten of het kan.. Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten? Klik om te vergroten... daarom dus ergens onderin, weg van de andere ijsblokken, maar het blijft idd wel vrij riskant. misschien plakkertje op kleven: "GEEN WATER" =P Tja misschien dan maar voor die extra koelkast gaan, maar suggesties nog steeds welkom Klik om te vergroten... Als je zulke vormtjes hebt om ijsjes te maken, kan je je speed vastmaken aan het stokje met een elastiekje ofzo ( mss nog in een ander zakje doen voor de zekerheid dat er geen cola bij je speed komt ), en dan in het vormtje cola ofzo doen ( iets met een donker kleur dat je het zakje er niet door ziet ) en dan in de diepvriezer. En dan zeggen dat ze van jouw ijsje moeten blijven"
"nog altijd speed daar ga je lekker lang hard van. van C heb je dat gevoel niet egt, en het werkt ook niet lang. het voordeel van C is dat je geen kater hebt de volgende dag. maar voor het effect van spé heb ik het er wel voor over."
"Joodse Sterren!! Mijn top 3; 1. Joodse Sterren 2. Pijltjes 3. Blauwe Tulpen"
"ook ff ingevult"
"magical zei: ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner.. OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis.. Klik om te vergroten... het wazig zien na gebruik heb ik ook"