Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik geef de schuld aan die klotigedrugstoeristen. 8 van de 10 mensen waar je in het nieuws over hoort dat ze zijn doorgeslagen van paddo's zijn drugstoeristen. Ik denk dat dat probleem een eind opgelost is als er alleen drugs word verkocht bij vertoon van een nederlandse legitimatie. (Dit vermijd ook dat er -nederlaners- zijn die giftige paddestoelen gaan eten of een onjuiste dosering.)"
"IK dacht eigenlijk dat ze gedroogd juist sterker werden"
"Heej, morgen paar ik weer eens paddo's (3e x). IK blow en drink dagelijks, af en toe wat snelle of een paar snoepjes. Kan ik dan alcohol (bier) drinken tijdens mijn paddo trip of is dat een slecht plan? GRTZ"
"Wat voor geur komt eraf als je ze op de verwarming legt? En stinkt het hard?"
"Inderdaad ik heb ze rond half 2 vanmiddag neergelegd en ik ben net even wezen kijken en niks. Dat is mooi"
"ok dat likt me duidelijk dan. geen drank mssn een paar pilskes maar beter niet. dankuwel"
"met een pilske bedoel ik een biertje"
"dan hoop ik dat ik morge nog tijd heb om er een portie bij te halen :P"
"is dubbelfris trouwens een tripkiller? ik ben van plan om dat als drinken te gebruiken vanavond maar er zit wel suiker in ( en dit is waarschijnlijk de laatste keer dus ik neem het zekere voor het onzekere)"
"nicotine en een tijdje wiet maar toen ben ik zelf een maandje gestopt en toen rustig verder gegaan, een paar weken geleden werd het mij weer te veel toen ben ik een weekje gestopt. Nu zit ik ziek thuis en heb ik gisteren een halve op en toen was ik helemaal total."