Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
338 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft niemand door dat die Lanxiang een irritante bot of spammer is? Hij post altijd hetzelfde als wat een paar keer daarboven gepost werd.

Wel droog dat hij bij zo'n uitspraak dan weer een hoop smileys zet. Passend. :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft zijn eigen tolerantie met hoeveelheden .
De ene spaced al op 80 wn de andere op 200
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Heeft niemand door dat die Lanxiang een irritante bot of spammer is? Hij post altijd hetzelfde als wat een paar keer daarboven gepost werd.

Wel droog dat hij bij zo'n uitspraak dan weer een hoop smileys zet. Passend. :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

valt ook echt niemand op :P
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...
Had ik ook al maar dat gevoel na een kleine hoeveelheid mdma :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Blauwe Yingyangs blijven chill. Eens in de maand een kwart pilletje met 6 biertjes erbij is ideaal. Hmmm.

En dan eens in het halfjaar knallen met driekwart pil.
Klik om te vergroten...

Kwart pilletje? Dan moet de pil boven de 200 mg zijn wil je nog uberhaput iets voelen... Of je moet 20 kilo wegen?

Lijkt me niet helemaal kunnen. Of je bent super overgevoelig..

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

150 mg getest.
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Fishhead0707 zei:
Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
Klik om te vergroten...

Zoek de fout.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
tomz0r zei:
En het is ook niet heftig. Gewoon lekker, een soort subtiele energieke nuchterheid bij de alcohol met een licht blij gevoel.
Klik om te vergroten...

Fishhead0707 zei:
Dus jij spacde hem serieus op 37,5 mg.. wel lekker goedkoop zo :grin:
Klik om te vergroten...

Zoek de fout.
Klik om te vergroten...

Oke, hij spacde hem niet. Maar de bottemline is dat hij dus genoeg heeft aan het effect van 37,5 mg MDMA. Dus het blijft dan goedkoop. Mja mijn ding is het niet.

:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had ooit is grijze kersjes. Getest rond de 100mg maar er zat MDEA in. Iemand hier ervaring mee?

Schijnt harder te gaan dan MDMA, ik heb ze zelf nooit gebruikt.

All time favo: Rolex :hearteyes:

Binnenkort wordt die waarschijnlijk vervangen door de Dollar ($) 128 mg.

:)
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja op PF is die discussie inderdaad al wekenlang bezig.
beetje kansloos eigenlijk.
Verder weet ik zelf alleen over de maantjes dat ze hier in de buurt wel goed in de rondte gaan.
Ik heb zelf 2 varianten ervan gezien de blauwe en gele.
heb ik ook laten testen, resultaten staan eerder in deze discussie.

op de vraag of ik de gele heb genomen : ja dat heb ik, en moet zeker zeggen dat ik een ervaring rijker ben:)
Erg trippy pilletje moet ik zeggen.
Inslag ervan is ook heel erg spced out, in tegenstelling tot mdma, waar ik zelf niet echt veel mee heb.
Werkingsduur ervan moet ik zeggen is ook wel lang, voor me gevoel is de uitwerking ervan echt een beetje de kant op van een originele trip.

ook de blauwe had ik genomen en daar heb ik al van vermeld dat ik het iets teveel van het goede vond, je gaat er retehard op, maar de crash ervan is echt verot zwaar.
Die mogen ze van mij wel halveren om eerlijk te zijn.
:rock:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
de GT zei:
Zeker als ze (min of meer) uit dezelfde hoek als de witte FF komen.
Klik om te vergroten...
Daar zou ik nog maar niet te snel van uitgaan.
Ik neem aan dat jij dit bedoeld vanweg die witte en oranje maantjes die uit de ff-hoek zouden komen?
Ik heb die witte maantjes zelf ook, maar het logo is anders ingedrukt dan de maantjes die bigguy bedoeld. Het is in feite gewoon niet hetzelfde logo, dus ik ga ervan uit dat het een andere drukker is.
Bij de witte en oranje maantjes is alleen de omtrek van het maantje ingedrukt, terwijl bij de maantjes van bigguy het gehele maantje is ingedrukt.
Zoek de verschillen in de foto's, bijlage toevoegen lukt niet, dan maar via links:
volledig ingedrukte maantje (bigguy): http://i27.tinypic.com/345equu.jpg
wit mdma maantje (outline) : http://www.pillreports.com/images/fullsize/22044.jpg


Neemt niets weg van het feit dat het inderdaad om mda pillen zou KUNNEN gaan natuurlijk.
Maar dan zou het via meerdere mensen en meerdere testresultaten van betrouwbare personen naar buiten moeten komen zoals we met de meeste pilletjes gewend zijn.
En laat dat nou net NIET het geval zijn.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
met uit dezelfde hoek bedoel ik een beetje het zuiden van het land. Niet per se dezelfde drukker. Het lijkt er op dat ze niet uit het buitenland of het noorden of oosten van het land komen.

Ik kan natuurlijk mis zitten, dat weten wet nooit zeker (althans dat is in ieder geval de bedoeling :grin: )

Als er meer bevestigingen van de MDA pillen komen moet ik er maar eens naar op zoek. Wil die dingen graag een keer uit proberen. Een hoop vrienden ook, die hallucinaties zijn op zijn tijd geniaal natuurlijk.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ Geemisch-goedje

Dat zijn ze de blauwe ja, en die witte zien er inderdaad anders uit wat stempel betreft.
Zowel de blauwe als de gele hadden ze nog niet in hun database gezien totdat ik ze bracht.
Vraag me ook nu af of er al meerdere resultaten zijn van zowel de blauwe als gele.
ik ben in ieder geval blij MDA te kunnen ervaren, daar van mdma me nek vol zit(heb het wel gezien).

En ja die blauwe maantjes vonden ze bij brijder ook wel zorgwekkend gezien het dus methamphetamine bevat, ze waren dat nog maar heel zelden tegen gekomen.

:hearteyes:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij nog steeds oude blauwe driehoeken / mitsi's
Aan een halfje of een kwart heb ik meer dan zat om me chill te voelen en normaal te kunnen praten.
als ik een hele zou droppen hang ik enkel maar op mijn kop in een hoekje van gekkigheid... ook wel leuk, maar het feest zo lastig :tongueout:

is overigens al jaren terug dat ik mijn voorraad heb ingeslagen.. hoe is de kwaliteit tegenwoordig/ is de crisis alweer over?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Peertje zei:
is overigens al jaren terug dat ik mijn voorraad heb ingeslagen.. hoe is de kwaliteit tegenwoordig/ is de crisis alweer over?
Klik om te vergroten...
Ten eerste hangt het totaal van je dealer af.

Daarbij is de 'crisis' volgens mij wel zo goed als voorbij.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
t is zelfs vrij lastig om pillen onder de 100mg mdma te vinden :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bigguy zei:
Over die maantjes, dat is geen hoax hoor, die zijn wel degelijk getest op

Blauwe maan : 70mg Methamphetamine
Gele maan : 102mg MethyleenDioxyAmphetamine (MDA)
Klik om te vergroten...

Allebei een belachelijk hoge dosis.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
Klik om te vergroten...

Het testresultaat van een vriend van me was, schrik niet:
196 mg :sunglasses:
Wat een bom! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."