Ja op PF is die discussie inderdaad al wekenlang bezig.
beetje kansloos eigenlijk.
Verder weet ik zelf alleen over de maantjes dat ze hier in de buurt wel goed in de rondte gaan.
Ik heb zelf 2 varianten ervan gezien de blauwe en gele.
heb ik ook laten testen, resultaten staan eerder in deze discussie.
op de vraag of ik de gele heb genomen : ja dat heb ik, en moet zeker zeggen dat ik een ervaring rijker ben
![:)]()
Erg trippy pilletje moet ik zeggen.
Inslag ervan is ook heel erg spced out, in tegenstelling tot mdma, waar ik zelf niet echt veel mee heb.
Werkingsduur ervan moet ik zeggen is ook wel lang, voor me gevoel is de uitwerking ervan echt een beetje de kant op van een originele trip.
ook de blauwe had ik genomen en daar heb ik al van vermeld dat ik het iets teveel van het goede vond, je gaat er retehard op, maar de crash ervan is echt verot zwaar.
Die mogen ze van mij wel halveren om eerlijk te zijn.
