Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
340 weergaven
18-5-2026
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit gelukkige moment in de geschiedenis zijn er pillen met sterktes die in jaaren niet meer zijn gezien en jij noemt het kut? Kwestie van glas halfvol denk ik, of een serotonine dipje :confused:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
geemiesch-goedje zei:
Oom Klaas zei:
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit gelukkige moment in de geschiedenis zijn er pillen met sterktes die in jaaren niet meer zijn gezien en jij noemt het kut? Kwestie van glas halfvol denk ik, of een serotonine dipje :confused:
Klik om te vergroten...

Ja ik klaag niet :hearteyes:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Die groene test ik mss dit weekend al :) hoppa hoppa :rock:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn eerste goeie pil was een witte mitshubitshi
Andere pillen waarvan ik me herinner dat het goeie zijn: blauwe dolfijnen, roze stieren, rode dollars, groene motorolla's
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maxime zei:
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja het leven van een drugs liefhebber gaat niet over rozen :grin:. Met Pilletjes geloof ik het meeste nog wel, maar ik heb nog zoveel spannende RC's liggen die ik nog niet eens heb kunnen testen :(....
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog steeds de rode $. maar daar gaat "Binnenkort" verandering in komen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

Het idee dat je met 20 pillen over straat moet lopen als je met een groep van 6 mensen MDMA gaat doen is best ongemakkelijk. Doe mij maar 10 pillen in dat geval.
j
jamielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste waren:

Blauwe Druppels ging echt te lekker.
Roze diamantjes als 2de.
Rode duivels waren heerlijk zeker omdat dit mn eerste pilletje was.
Witte hartjes maar deze waren crap.
Witte sonics vielen tegen, De blauwe daarintegen zijn super!

Dus ik blijf bij de Druppels!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#10
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
vorige week 2 blauwe boompjes gekregen. Die gaan binnenkort genuttigd worden. :grin:
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Andyy zei:
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
Klik om te vergroten...

Lekker vaag antwoord. Het enige goede aan goede pillen is dat je meer waar voor je geld krijgt dus?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Groene Uzi's of Groene hamer ofzo, waren mijn eerste en 135 mg, geen idee dat je de eerste keer beter een halfje kan nemen, :rock: Gaan!!! :hearteyes: lekker op strand, stereo´tje mee
T
ToInfinityAndBeyondLid
01-01-2024, 00:00
#14
kid cudi zei:
ToInfinityAndBeyond zei:
Blauwe bomen,

goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
Klik om te vergroten...

spreiding: 145-190mg :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is niet wat ik kreeg te horen, maar het was dan ook al een redelijke tijd geleden dat ik ze heb laten testen.
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chaincells zei:
wazig zei:
1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo

blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
Klik om te vergroten...

Welke regio is die groene jumbo? Hoorde goede verhalen, maar weet niet of het de zelfde zijn
Klik om te vergroten...
noord-braband:wink:
w
wittekameelLid
01-01-2024, 00:00
#16
DeepPurple zei:
Iemand positief over kameeltjes (schijnbaar 150mg)?
Klik om te vergroten...

Ja heb ze zelf ook aantal keer genomen de afgelopen zomermaanden. En zeer goed bevallen. Veel mensen om me heen die ze ook gebruiken allemaal positief. Zijn ook prima hier te krijgen voor een mooie prijs! :)
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#17
-paarse canadees
-rode motorola
-blauwe mitsu

dat zijn denk ik nog wel de meest fijne die ik gehad heb :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
Klik om te vergroten...

Hee Oom Klaas, de laatste paar post die ik van je tegenkwam, waren eigenlijk allemaal kort, weinig informatief, negatief, en hadden een houding van *ik weet het beter, en jullie zijn echt sukkels*. Misschien heb je wel meer kennis dan anderen, dat weet ik natuurlijk niet, maar wat dacht je er van om die kennis op een wat relaxtere manier te delen? Wat dacht je van:
Hee Kid Cudi, volgens mij is die 145 een uitslag geweest van een nagemaakte pil, want (en dan hier ook echt nog dingen beargumenteren enzo!)...

Sowieso: Kid Cudi vermeldde gewoon de spreiding naar feit, zonder 'wijsneuzerig' te zijn. En namaak? Denk ik niet want Als het namaak was, dan betekent dat dat een pillendrukker op het succes van goede pillen mee wil liften met een batch goedkope replica pillen. Dan zouden er dus ten eerste veel en veel meer lage uitslagen bekend zijn geworden, en dan zou je die uitslagen nog wel een stuk lager verwachten (120mg? lager?!), omdat een replica met +-40mg niet echt een hogere marge oplevert....

Waarschijnlijk is die 145 mg gewoon een van de (weinige) uitschieters naar de onderkant geweest; het gewogen gemiddelde is namelijk 175mg, wat betekent dat de Meeste (maar niet allemaal) wel aan de bovenkant van de spreiding hangen.
j
jereLid
01-01-2024, 00:00
#19
hey heeft er iemand de lichtblauwe dolfijntjes al gehad die nu in omloop zijn ??

Hier in belgie kan je ze spijtig genoeg niet laten testen :(

grteetings :wave:
B
Blue NikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zonder maar 1 tel na te denken de blauwe nike bom :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."