Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
342 weergaven
18-5-2026
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat moet de fantastische gele driehoek zijn.
Nog nooit in mijn leven zo ontzettend gehalicuneerd, top avond gehad op die dingen!
Daarnaast lang leven de blauwe mitsubishi (driehoek).. Ook echt geweldig :hearteyes:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauwe vlinders super trippy pillen waren dat
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Delcasa88 zei:
W.F.L. zei:
BorisDude zei:
Genomen in poedervorm? Heb hier naast een hele BYY ook nog eentje volledig in poedervorm liggen, heb die in een cap gedaan. Maar durf em niet goed nemen, schrik dat in poedervorm ie te hard gaat.
Klik om te vergroten...

Onterecht want de vaste structuur van een pil zorgt er juist voor dat die harder in slaat. Kans dat je op een pil te hard gaat is dus echt wel veel groter dan dat je van een verpoederde pil te hard gaat. Haal die uit de cap (die kunnen ook behoorlijk hard inklappen) en gooi hem in je drinken als je niet te hard wil gaan, dan komt het geleidelijker op, of verdeel het in 2 ofzo. :)
Klik om te vergroten...
Het lijkt mij dat of iets hard of niet inslaat, hoeveel MDMA er effectief in zo kort mogelijke tijd opgenomen wordt door je lichaam. Als je iets verpoederd vergroot je het reactie-oppervlak (en niet zo'n beetje ook) waardoor ik zou zeggen dat het juist veel makkelijker door je lichaam opgenomen wordt en dus ook harder inslaat...

Can you explain your statement??
Klik om te vergroten...

Tja, ik spreek alleen uit eigen ervaring en die van andere mensen rondom mij. Vind niet per se dat je harder gaat op het een of het ander trouwens, alleen de inslag is anders. Maar als je iets verpoedert en door je drinken gooit komt het veel sneller op, dat wel, maar over een langere tijdsspanne, dus de inslag an sich is minder hard, vind ik. Niet in een keer knal dus. Maar dat is mijn mening. Ik vind een bom er veel harder inslaan dan in je drinken.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
deze dus....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Junk Deluxe zei:
Drientje zei:
Junk Deluxe zei:
Heb er al verschillende gehad maar tot nu toe zijn voor mij
de roze smiley's en de blauwe mercedesen de beste pillen tot nu toe
heb ooit een blauwe driehoek afgeslagen pffffff , vind het nu nog steeds kut als ik eraan denk
maar toen lette ik nog op voor als men ouders snachts misschien wakker zouden zijn, nu is het boeie, slikke wat je slikke kan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Aww, spijt omdat je drugs afgeslagen hebt is nooit grappig.
Klik om te vergroten...
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Klik om te vergroten...

En zo zijn er zoveel voorbij gekomen. Ik heb idee van de ideale pil losgelaten. Een goeie pil bevat gewoon genoeg mdma. Welk logo ie heeft en welke vorm boeit niet. Ik heb vooral favoriete avonden.

Wel fijn als je er van een pil met een goed 'innerlijk' nog een boel heb liggen.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.[/quote]
DAT MEEN JE NIET :openmouth:
s
sideburnnLid
01-01-2024, 00:00
#8
langeman zei:
Drientje zei:
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Die blauwe 3hoekjes...hebben die een Kruis of Mitsubishi als logo...o ja..en zijn ze recent qua batch?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Junk Deluxe zei:
Drientje zei:
ja maar het kutste is dat dat de laatste blauwe driehoek was die ik gezien heb :(
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg.
Klik om te vergroten...
DAT MEEN JE NIET :openmouth:[/quote]
Jep, gewoon groot inslaan op het moment dat de markt het sterkst is.

En je bronnen kennen.

En nee, het zijn geen recente pillen, ze zijn van eind 2007 toen die markt het grootst was.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#10
harley davidson maar daar heb je meerdere varianten van kweet niet precies welke..
ik hallucineerde dat het licht en vogels die rond vlogen me wouden komen halen ? lol ?:P
en ik had bijna het haar van een vriendin afgeknipt :|
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben vandaag naar Jellinek geweest om 1 van m'n Groene Canadezen te laten testen: gemiddeld 135 mg MDMA! Mijn feestjes zitten de komende tijd wel goed!
Zat trouwens ook 1mg keta bij, erg wazig, maar waarschijnlijk kwam dat door meetapparatuur niet grondig schoon te maken...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou me niet bezig met pillen.
Geef me maar MDMA kristallen.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok, niemand meer hier? Ah well, had beloofd om te updaten na de groene canadezen:

Idd lekkere vibe gehad, gedanst als een bezetene (en er zelfs nog applaus voor ontvangen :grin: ), maar niet zoveel social/love buzz als ik bij de BYY had.

Over geuren: Anijsgeur is inderdaad direct te herkennen! Mn mdma kristallen ruiken zo goed als niet, alleen een heel klein beetje 'muffig', maar honden kunnen MDMA er zo uitpikken kennelijk!

Sterkste pil: Op Partyflock word er uitbundig geschreven over de witte maantjes, en sinds kort ook FastForwards, allebei als het goed is 150 mg+

Maar inderdaad, het is wel echt avond afhankelijk, het valt pas eerlijk te zeggen na meerdere keren dezelfde pil te testen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Telpeva zei:
Ben vandaag naar Jellinek geweest om 1 van m'n Groene Canadezen te laten testen: gemiddeld 135 mg MDMA! Mijn feestjes zitten de komende tijd wel goed!
Zat trouwens ook 1mg keta bij, erg wazig, maar waarschijnlijk kwam dat door meetapparatuur niet grondig schoon te maken...
Klik om te vergroten...

Dat zou best kunnen ja. Een maat van me had ook eens speed laten testen en die kwam uit op 60% amfetamine en 1% ketamine omdat die pep in een ponypack zat waar keta in gezeten had. :tearsofjoy: Geniaal.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Dat zou best kunnen ja. Een maat van me had ook eens speed laten testen en die kwam uit op 60% amfetamine en 1% ketamine omdat die pep in een ponypack zat waar keta in gezeten had. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Leuk te horen dat ik niet de enige ben die mn envelopjes hergebruikt :)
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Groene volkswagentjes. Echt een extreme loverush.
s
snoeihardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telpeva zei:
Ok, niemand meer hier? Ah well, had beloofd om te updaten na de groene canadezen:

Idd lekkere vibe gehad, gedanst als een bezetene (en er zelfs nog applaus voor ontvangen :grin: ), maar niet zoveel social/love buzz als ik bij de BYY had.

Over geuren: Anijsgeur is inderdaad direct te herkennen! Mn mdma kristallen ruiken zo goed als niet, alleen een heel klein beetje 'muffig', maar honden kunnen MDMA er zo uitpikken kennelijk!

Sterkste pil: Op Partyflock word er uitbundig geschreven over de witte maantjes, en sinds kort ook FastForwards, allebei als het goed is 150 mg+

Maar inderdaad, het is wel echt avond afhankelijk, het valt pas eerlijk te zeggen na meerdere keren dezelfde pil te testen.
Klik om te vergroten...
Dat laatste geloof ik ook. Je reageert er iedere keer wel iets anders op. Ik heb ook steeds andere tikjes als ik heb geslikt. De ene keer vind ik het heerlijk om aan mn kin te zitten, de andere keer ga ik heel de tijd likken en de andere keer ga ik gewoon zweven met mn kaken als een idioot. En dat allemaal wél gewoon met dezelfde pil (Blauwe YY). Het is elke keer weer een verrassing eigenlijk.
Van die blauwe YY hoorde ik er ook een paar zeggen dat ze er geen energie van kregen en wat minder praterig d'r van werden, maar ik heb dat geen moment gehad. Altijd weer hetzelfde heerlijke gevoel.

Binnenkort ook maar eens wat canadezen inslaan, goede verhalen over gehoord!
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Xtra dikke Blue Rains (lichtblauwe regen/druppel logo), in het verleden Driehoeken, kangoeroes , CK1's, JingJangs enz. ..
Allemaal 120+ :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Dacht dat de diehoeken de sterkste waren.
Maar de JingJangs waren echt de lekkerste MDA vaagheid/space meer.

Altijd wel goei snoep gehad :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaa, is nu echt een vet relaxte markt, het is bijna onmogelijk om via fatsoenlijke verkoop kanalen aan pillen onder de 120 mg te komen.
Ik had laatst een Fast Forward gehad, die gemiddeld waarschijnlijk iets van 160mg hebben, maar ik moet zeggen dat die wel erg veel van het goede waren.
Maar goed, ik had die ook gekocht om ze te testen, mn voorraadje die ik nu in huis heb bestaan uit Rode Dollars van 125-130 mg; vallen me een stuk chiller, en hebben tenminste een breeklijntje om te kunnen doseren als je dat wil.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor mij is het één van de meest recente tabletten.
namelijk de Witte Standby, wat een lekkerre roll is dat zeg.
Beetje sterk, maar wel behoorlijk lekker, en een mega gevoel van gelukzaligheid.
:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."