Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
341 weergaven
18-5-2026
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
1)De paarse Mitsu's (waren mijn eerste ooit) ±7 uren druk mee geweest :rock: .

Alle pillen erna waren leuk, maar gemiddeld / en niet boeiend, behalve per 2 of 3.

En oja, geen pillen testen voor jezelf vind ik niet echt slim. Voor 28 euro heb je een testkitje met Marquis, Robadope, Simon's Reagent test.http://www.onlinesmartshop.nl/test-xtreme-p-1492.html
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#2
MÐMA zei:
Worden ze nog steeds gemaakt dan ?, volgens mij zijn ze bijna allemaal op hoor.,
Klik om te vergroten...

t zijn zo ongeveer de enige die ik kan krijgen.... bij verschillende bronnen en meer dan goed voor me is ook. T is alleen verre van gratis, maarja dan heb je ook wat :wink:
F
Flying_DutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn sterkse pil ooit was een roze met een hartjes druk erop had er 1 en een halve op en ik begon me eerst halve om 9 uur in te nemen en me laatste om 4uur en heb niet kunnen slapen tot 8uur ofzo. Was een zeer goede pil die ik inmiddels al meerdere keren heb gehad en elke keer nog lekker gespaced :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Paarse Hartjes - 140mg
Witte Dolfijnen - 130mg
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
Paarse Hartjes - 140mg
Witte Dolfijnen - 130mg
Klik om te vergroten...

Witte Dolfijnen!! :hearteyes: :openmouth:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flierefluiter zei:
gNuxx zei:
Paarse Hartjes - 140mg
Witte Dolfijnen - 130mg
Klik om te vergroten...

Witte Dolfijnen!! :hearteyes: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hahaaaa You Bet :beer: :beer: :xtc:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Cooper zei:
Flierefluiter zei:
gNuxx zei:
Paarse Hartjes - 140mg
Witte Dolfijnen - 130mg
Klik om te vergroten...

Witte Dolfijnen!! :hearteyes: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hahaaaa You Bet :beer: :beer: :xtc:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Witte Dolfijnen - 130mg
Klik om te vergroten...

Die waren wel fijn ja, heb er altijd nog 2 van liggen hier
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
blauwe driehoekige mitsu's (off course)
bruine gestippelde MacDonaldjes (jaren geleden, maar de laatste pil die het écht lekker deed bij me)
witte olifantjes (oud en vertrouwd, maar lang niet meer gezien)
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#10
witte molentjes getest op 120 mg :hearteyes:
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dr Gonzo zei:
deze dus....
Klik om te vergroten...

Paarse Sterretjes, 2 weken geleden 1tje van mogen testen en kvond
ze echt té goed!Het is al heel lang geleden dat er in deze regio nog iets
van zo'n goede kwaliteit is geweest, nu maar hopen dat ze niet ineens gaan verdwijnen
zoals alle goede pille na een paar maand wel doen.. :( :grin:

Grtz. :sunglasses:
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hier ook de paarse sterretjes gehad, i.c.m met 3 teletubbies.
paarse sterretjes zijn rond de 90 mg mdma, opzich redelijk goeie pilletjes voor deze tijden! :rolleyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauwe Mitsubitsi
:hearteyes:

Blauwe hartjes
:hearteyes:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Smurfblauwe Mitsu's uit 2005.

Paarse HD's begin 2005 of was het juist begin 2006..hmm..

Witte hartjes uit 2002.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#15
paarse sterren zijn inderdaad relaxt, en ze waren ook heel snel uitverkocht!
ik had vorige week die blauwe mercedessen voor het eerst, volgens mij een oude batch, maar daar ging ik ook lekker op! ik had al andere pillen op dus ik kon niet echt goed en helder oordelen, maar ik vond ze wel fijn.
ik had daarvoor trouwens groene recycle pillen op, heeft iemand meer ervaring met deze?
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#16
Groen? Mss Mephedrone?
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#17
Apeldoorner zei:
Beeeb zei:
Hier op dit moment Roze Duifjes, ook om en nabij de 130 mg.

Wat mij wel opvalt is dat het bij ons vaak felgekleurde roze of paarse pillen goed zijn. :confused: Nu dus roze Duifjes, maar in het verleden bijvoorbeeld ook roze Mercedes, Paarse Canadezen etc.

Beeeb
Klik om te vergroten...

Komen die toevallig uit Apeldoorn en omstreken?
Klik om te vergroten...

Nee niet uit Apeldoorn of omstreken.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#18
huh :confused:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is het juiste antwoord :P :mrgreen:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Apeldoorner zei:
Groen? Mss Mephedrone?
Klik om te vergroten...

neen, ik weet hoe mephedrone voelt en dat was het niet, zat gewoon mdma in waarschijnlijk, maar een vriend van me dacht dat er misschien ook 2cb in zat.
ah ja, jullie kunnen dat toch ook niet weten, ik kan ze beter laten testen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."