Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er eigenlijk al een behoorlijke tijd uit, een jaar of 15 geleden m'n eerste pilletje. Laatst na een jaar of 11 weer wat genomen en het valt me op dat deze toch pillen anders zijn dan die van 15 jaar geleden... Toenderijd was een mandarijntje mijn favoriet."