Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Varry zei: Psy High zei: Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg . Klik om te vergroten... Hehe, was bij in de space tijdens die inval? Wat een pech! Het was me daar toch ook wel een grellige keet.. Benieuwd of dat terug open gaat. Klik om te vergroten... Jaaaa de space dat waren tijden! 2005-begin2006 ik zie TOMMEKE nog voor mij staan met zijn glimmende oogjes. Ik wist genoeg! Had dat toen aan men vader verteld die een enorm wielerliefhebber is. Geloofde het niet. Tot dat die vorig jaar in het nieuws kwam en dan dit jaar nog maar is. Spijtig hij zou een voorbeeld figuur moeten zijn voor al die kleine wielrennertjes Maar dat is hij dus niet echt!"
"ik heb hier eens een vraagje heb zowat zitten zoeken hier op het forum maar vindt het niet. Kennen jullie alternatieven voor coke zoals bv. ROYAL C of liquid c dit is een herbal vervanger of zo ongeveer van coke. En moet u ongeveer hetzelfste laten voelen. Heeft iemand hier ervaring mee of klopt dit wel? Zijn er nog ander alternatieven ? gelijk je op gekke filmpjes kunt zien op you tube met zout en suiker maar dan moet je het wel roken? iemand....? dank je wel done: weed,speed,pado,coke,ghb,ketamine,xtc, quit : weed ,speed pado,ghb,xtc will do 1 day : lsd"
"psychopsychedelic zei: ^je kan een amfetamine niet met sos vergelijken,, en waar te wereld heet het nou weer rathalin,, in nl is het ritalin, in belgie heet het relatine,, maar rathalin??? leg uit Klik om te vergroten... nee idd relatine kan je totaal niet vergelijken met sosa."
"hoeveel je ook haalt het geraakt altijd op met goed gezelschap, of zelfs alleen. Heb een tijd gehad dat ik in bed ging liggen met mijn laptop en dan daar begon met kappen en snuiven . En dit zo om dat 10 minuten opnieuw tot mijn eerste grammetje opwas dan dacht ik van oke nog een half. Enzo door endoor tot het ondertussen licht buiten begon te worden en het al morgen was. (3 gram in mijn eentje) Maar dit was in de tijd dat ik dealde en ook niet iedere dag. Nu soms nog 1 coke avondje per week of om de 2 weken soms zelfs 1ns per maand dan haalt ieder een grammetje. en worden er ook zeer veel sigaretten gerookt! wat ik normaal niet meer doe! Tip: Na 1 gram stop er gewoon mee want het gaat niet heftiger worden, of je gaat je niet beter voelen. Beter die andere gram besteden voor een andere keer dan heb je die dag er ook iets aan. dus zeg optijd stop"
"echt geen bommetjes zo slecht voor je maag als je capsule opengaat in je maagzuur. Al goed dat je capsules gebruikt en geen vloeitjes gelijk vrienden van me. echt slecht voor maag en andere organen dan liever de neus in, en als dat niet gaat tja, begrijp je wel. het is echt gorig om te snuiven maar raak je gewoon. Ben nu al mijn Dikke darm kwijt (wel door andere reden) verder te vinden op dit forum dus ik zou nooit nog een bommetje speed pakken."
"Zo een 19jaar geleden ik was toen 6 Jaar. Toen kreeg ik voor mijn verjaardag , sinterklaas of kerstmis weet het niet meer een Yamaha CROSS MOTOR . Dat was dus het begin van een verslaving.Ik reed een paar rondjes en kon dan te crossmotor vullen met 2-takt (mengeling tussen olie en benzine). Dus iedere keer als ik de benzine stop van de cross motor open deed ,en van de jerry can dan ging ik in die dampen staan . Dat rook zo goed dat je er zelfs een kleine roes van kreeg. Ik reed dus elke dag rond zodat ik de benzine tank kon bijvullen en wat treuzellen bij dit ritueel dat ik even tijd kon door brengen in deze dampen. het ging naar erger en erger en begon ook al zonder dat de tank leeg was ,boven de tank van de motor te hangen zodat ik de geur maar kon ruiken. Zelfs tijdens het motor crossen rook heel de tijd aan men handschoenen, waar ik eerder voordien tijdens de tank bijtevullen op gemorst had. nu 14 jaar later ben ik dan gestopt met crossen. Ik was toen 20 jaar (5jaar geleden). Ik miste de geur zo fel van benzinne dat ik bij mijn ouders ben gaan werken. Ze hadden een (Esso) Benzinne Station . Zalig ik werkte heel de dagen in de geur van benzinne en ja daar ook van diesels en lpg gassen. Maar al gauw geraak je dit gewoon en ga je veel naarbuiten om de pompen aftekuisen ,om dan aan de benzine pistolen te ruiken. Ja als ik dit nu zo aan vertellen ben lijk ik een echte freak en idd dat was ik dus ook. Het ging naar erger en erger ik begon problemen te krijgen met mijn gezondheid het ging van kwaad naar erger kreeg last aan mijn longen en aan mijn maag en darmen. Hierdoor moest ik dus stoppen met werken en werd ik een soort invalide niet dat ik in een rolstoel zit je ziet dus niets aan mij vanbuiten af, maar inwendig ben ik redelijk fucktopp laat ons zeggen. Oke nu zat ik dus thuis had geen geur meer van benzinne en vond dit eigenlijk heel raar , ik miste het een beetje maar toch ook weer niet ondanks mijn gezondheidsproblemen. Toch ging ik meer het gras afrijden tot zelfs 2 keer per week om toch maar weer de benzinne geur te kunnen ruiken. Nu die geur was zo miniem dat ik besloot een jerry can te gaan vullen met benzinne en daarvan achter in de tuin wat uit te kappen op de grond en zo kon ik dan in de dampen staan heerlijk ik had 4 liter op de grond gekapt en zag overal rond mij benzine dampen. Ik kwam in een serieuze roes waardoor ik zin kreeg om te relaxen dus ik ging daar een meter of 6 vanweg zitten en wou een siggaret opsteken. Nu door mijn roes ,had ik niet goed opgelet want die benzine dampen kwamen dus wel tot waar ik zat. Dus er is een korte explosie ontstaan, de benzine was dus ontvlamt en door dat ik daar zat en de oorzaak was van de vlam i,s het mijn richting uitgekomen en ja u kunt het al raden . 2de graad brandwonden aan handen en gezicht. Het vel was volledig van men handen en van men gezicht echt niet om aan te zien. Dit is gebeurd eind 2007 nu vandaag mei 2008 zie je een klein kleur verschil aan handen en een plekje aan het gezicht door pigment wat beschadigd is. Mag een jaar niet in de zon , en moet iedere dag nog creme smeren. Nu morgen 21 mei 2008 word ik opgenomen in het ziekenhuis, de dag erna 22 mei word ik geopereert (een subtotale colectomie met ileorectale anastomose) met andere woorden verwijdering van dikke darm die aangetast is door geuren en dampen.(HOOP DAT DIT GOED GAAT GAAN) Zo sinds mijn verbranding eind 2007 moet ik niets meer hebben van benzine. Nu na mijn opperatie hoop ik dat ik minder pijn heb doordat mijn dikke aangetaste darm eruit is. Dan wil ik nog zeggen tegen iedereen. PAS OP MET DAMPEN VAN BENZINE HET MAAKT DUS VEEL STUK IN JE LICHAAM. En pas op voor ontvlamming Alle ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van dit verhaal. Maar dat het ook een soort les is geweest. Ik wil hier niet vadertje gaan spelen want zelfs neem ik ook verschillende drugs omwille van pijnen die ik heb. Maar dit is iets waar je moet van afblijven. greetz belgiesche limburger ( jaja typisch weer voor een belg zeker he) pease"
"phy zei: heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt. Succes met je operatie! Klik om te vergroten... Het tripverhaal gaat verder. Ik lig nu op de moment nog in Uz Leuven Gasthuisberg op de dienst heelkunde. De opperatie is van vorige donderdag geleden bijna een week dus. Ben 1,5m dikke darm kwijt maar begin me terug beter te voelen. De opperatie is tot nog toe geslaagd nog geen infecties ofzo gehad (laat me daar gespaard van blijven aub) Ze hebben vandaag infuus uitgehaald en kan al redelijk goed stappen.(tempo=wandelen voor +75ers) Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden. voor de mensen die benzine willen snuiven: ( ) doen (x) niet doen er is zoveel beters. Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!! DIPIDOLOR & DORMICUM = piritramide & midazola -Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding. -Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging."
"Haha, genoten van de verdoving? [/quote] amaai nog nie zalig. En dan spreek ik nog niet van de eerste 2 dagen toen had ik zo een pijn pomp in mijn rug. mmmZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz... Sleepy fly away dreams no feelings anywere met koude natte watjes of je aan drukken voel je dit hahahah gewooon niks."
"Heb daar ook geen goede ervaring mee, werkt ook niet goed bij mij. Ja idd de groene 2mg zijn nog steed bij de apotheek. En ik neem er meestal 2 dan werkt het lichtjes. Raar want stilnoct 10mg en lorametazepam 2mg werken wel lichtjes met 1 pil. Maar denk dat het aan mij ligt want een vriend van me had een x aantal gr speed na binnen en heb hem een rohypnol gegeven en weg was hij 15uur wel na pukkelpop 3 dagen doorgaan."
"het begint toch pas te werken na 3tal weken. btw heb er paar jaar aangehangen wegens voorgeschreven. En er zijn echt geen bijwerkingen bij mij toch niet. Dus waarom doen NO FUNN"