Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik doe heel af en toe een pilletje. En meestal thuis met m'n vriend. K word er altijd vet hangerig van haha. 2x op feestje gedaan en allebei de keren was ik niet vooruit te branden. Dus voortaan doe ik het alleen thuis of bij vrienden thuis. Iig niet meer op feesten ofzo. Maar heb nu al lang niet meer gehad. Omdat m'n vriend niet graag wilt de laatste tijd. Hij vindt het gevoel lekker. Maar de dag erna haat hij. Vet brak. K kan me daar vaak goed overheen zetten, maar hij niet. En ik ga niet in m'n eentje aan de snoepjes. Dus dat is wel vet jammer. Laatste x had k voor t eerst MDMA Kristal (ofzo) en dat beviel super haha! Leuk spul Maar iets vaker zou k wel willen."
"Zeker vette line up. K ga er zeker heen!"
"Ik heb sinds gister een kaartje. Olleej! Nog meer mensen hier die erheen gaan? K kan niet wachten!"
"ik neem af en toe een xtje sos. En dan neem k meestal bescheiden lijntjes. Maar heb 1x gehad dat k een aantal minuten na het nemen van een flinke flinke lijn me vet raar voelde. Kreeg t vet warm, erg slapjes en zweet brak me uit. Moest k me echt ergens aan vasthouden, anders zakte k zo door mn benen. Wat het nou was weet k niet, maar was best eng."
"Ben er gelukkig nooit misselijk van geweest. Ik gebruik tegenwoordig dex. Maar met de "normale" pep ben ik wel eens heel duizelig geworden na 24 uur wakker te zijn geweest. Maar dat was mn eigen domme schuld, omdat ik toen te weinig dronk o.a. Ik ken wel iemand die pep niet kan snuiven. Dan kotst ie de hele boel onder vanwege de smaak in zn keel."
"MOH XXIII"
"Nee, snap ik. Doe ik ook niet. Ik ga het ook niet opzoeken ofzo. Ik weet toch al dat ik het niet op feesten kan doen. Dus dan ga ik het niet nog s proberen. Maar vroeg me af of mensen misschien wisten hoe dat zou kunnen komen. Ik ben blijkbaar een echte thuisgebruiker haha"
"Ik heb geen ADD of ADHD. Ik zal de volgende keer s proberen hoe t gaat als ik er wat pep bij neem. Als dat niet werkt geef ik 't op Dan maar lekker hangerig zijn haha. En op t randje zitten van fout gaan merk je wel hoor. Is verre van relaxed."
"Mjah... Ik heb ook pep gedaan. En dat neem ik 1x in de zoveel tijd. Ben daar beetje op afgeknapt eigenlijk. Ik vind pep eigenlijk geen reet aan. Ik neem het alleen op feesten om wakker te blijven haha! En andere drugs gebruiken lijkt me niet zo verstandig. Zou ook niet weten wat. Als ik al vaag word van een half pilletje... Wil niet weten wat er gebeurd met een andere drug. Paddo's 1x gedaan, maar dat vond ik veel te bizar allemaal. Leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar denk niet dat ik dat nog een keer doe. Toen zat ik op een gegeven moment ook op het randje van fout gaan. Gelukkig kon ik ergens nog m'n kop erbij houden en zette ik snel de tv aan op tekenfilmpjes en toen ging ie weer goed. Ik reageer een beetje apart op drugs denk ik."
"Dusssss... Spannend verhaal ja."