Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
339 weergaven
18-5-2026
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#1
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Everio zei:
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
Klik om te vergroten...

idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen :smilingimp:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die kleine platte die ze verkochten op gran canaria, (stond een sikkel en hamer op) duurt een drie kwartier, maar dan knalt ie er in alsof je vanuit een enorme sneeuwstorm in een warm roze bubbelbad gaat liggen
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#4
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
Klik om te vergroten...

idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen :smilingimp:
Klik om te vergroten...

idd :)
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voetjes
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
De bekende Blauwe Mitsu's, gewoon KEIHARD gaan, beetje hallicuneren, niet dat slome XTC gevoel, ze lagen wel een beetje zwaar op de maag in het begin, en moesten even inkicken.. maar dan!! :grin:

Dat waren echt hele mooie tijden hehe..

Laatste keer gezien met Thunderdome 2005.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb normaal gezien binnen 2 weken blauwe mitsus
ik heb ze nog nooit geprobeerd dus ik ben erg benieuwd :hearteyes:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Regel voor mij wat haha :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
de ene blauwe mitsu is de andere niet :wink:

misschien hebben ze deze wel gedrukt omdat ie zo populair was en zit er veeeel minder in
b
bobLid
01-01-2024, 00:00
#10
niemand ooit die witte driehoekige mitsus had ?
of
blauwgetinte smileys boordenvol mdma (de smile op die stempel kwam tot op de hoogte van de ogen) en de roze appeltjes (140 mg mdma)
b
bobLid
01-01-2024, 00:00
#11
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Klik om te vergroten...

die pentagrammen zijn al een halfjaar weer in town vol met witte doorzichtige md kristaln
l
latexaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Groene kangeroo's > nu vervangen door groene kersjes

Die kangoo's waren erg goede pillen, op diverse party's geslikt, heerlijk love gevoel, geen bij werkingen. Nu vervangen door groene kersjes ( 140 mg mdma ) Ik lust er wel meer van.... iemand ervaring met deze kersjes, mail me dan.....
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#13
westside zei:
:openmouth: heb gisteren roze pillen gebruikt met een X en op de andere kant staat er een blotend meid afgebeeld die zittend ligt ik had ze rond half een in de nacht gebruikt ik kon niet slapen ik had echt veel enrgier en alles om mijn heen draaide alsof alles had gedroomd heel raar maar best heftig misschien iemand deze pillen kent en graag informatie met mijn zou uitwisselen alvast bedankt laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Klik om te vergroten...

dit zijn dezelfde als ik ophad vorig weekend eerste keer was het voor mij,..
had er 2 op en ging kei hard maar niks om te vergelijken he :openmouth:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kan nog altijd de blauwe mitsus krijgen van "vroegah" dan wel 5 euro per stuk :cry:

maar mij is gegarandeerd dat ze nog altijd de kwaliteit van "vroegah" hebben

doen of niet? :P
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#15
El Retro zei:
Ja jonge wat is dat nu. Voor kwaliteit betaal je toch wat meer zeker. En test ze dan weet je het, hoe kunnen wij je daar nu bij adviseren?
Klik om te vergroten...

lezen :wink: mij is gegarandeerd dat ze de kwaliteit van vroeger hebben :P

maar 5 euro per stuk vind ik zelf best duur

daarom vrag ik aan jullie of het het waard is :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natuurlijk. En dan nog 5 euro voor een sterk pilletje, als je het bekijkt is het niet veel he. En trouwens wat maakt die 2 euro verschil nu? Je test ze en bekijkt het dan he, ik zou het proberen.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#17
El Retro zei:
Natuurlijk. En dan nog 5 euro voor een sterk pilletje, als je het bekijkt is het niet veel he. En trouwens wat maakt die 2 euro verschil nu? Je test ze en bekijkt het dan he, ik zou het proberen.
Klik om te vergroten...

mijn normale prijs is 1.40 voor een pil tussen de 100 en 130mg ongeveer :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Everio zei:
El Retro zei:
Natuurlijk. En dan nog 5 euro voor een sterk pilletje, als je het bekijkt is het niet veel he. En trouwens wat maakt die 2 euro verschil nu? Je test ze en bekijkt het dan he, ik zou het proberen.
Klik om te vergroten...

mijn normale prijs is 1.40 voor een pil tussen de 100 en 130mg ongeveer :wink:
Klik om te vergroten...

dan niet doen jij kan 3 pille kopen en dan heb je meer als die ene mitsu maar als je ze toch nog een keer wilt probere.....
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon eens lekker gek doen en gewoon zeggen, ik doe het
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn gekste waren witte kersjes. 130mg tested. Dan 2 tegelijk nemen en 2,5 uur later weer 2 tegelijk. Pffff Die avond zal ik nooit vergeten. Wat een genot. de seroitne en dopamine gierde door mn lichaam. De mdma werd omgezet in MDA en k begon zwaar te hallucineren. Tegenwoordig is er alleen nog maar rotzooi op de markt.....Echte dikke MDMA pillen zijn nog maar moeilijk te krijgen......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."