#1
westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Everio zei:westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
GabberSnoePie zei:Everio zei:westside zei:weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen![]()
Djodjo zei:nutsss zei:de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
westside zei:heb gisteren roze pillen gebruikt met een X en op de andere kant staat er een blotend meid afgebeeld die zittend ligt ik had ze rond half een in de nacht gebruikt ik kon niet slapen ik had echt veel enrgier en alles om mijn heen draaide alsof alles had gedroomd heel raar maar best heftig misschien iemand deze pillen kent en graag informatie met mijn zou uitwisselen alvast bedankt laterrrrrrrrrrrrrrrrr
El Retro zei:Ja jonge wat is dat nu. Voor kwaliteit betaal je toch wat meer zeker. En test ze dan weet je het, hoe kunnen wij je daar nu bij adviseren?
El Retro zei:Natuurlijk. En dan nog 5 euro voor een sterk pilletje, als je het bekijkt is het niet veel he. En trouwens wat maakt die 2 euro verschil nu? Je test ze en bekijkt het dan he, ik zou het proberen.
Everio zei:El Retro zei:Natuurlijk. En dan nog 5 euro voor een sterk pilletje, als je het bekijkt is het niet veel he. En trouwens wat maakt die 2 euro verschil nu? Je test ze en bekijkt het dan he, ik zou het proberen.
mijn normale prijs is 1.40 voor een pil tussen de 100 en 130mg ongeveer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."