Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben zelf ook bedrogen geweest en ben nog steeds met dat meisje samen, heb haar toen vergeven, maar heb het er nog altijd moeilijk mee, soms zo opeens denk ik er weer aan en verafschuw ik haar voor een tijdje, echt rot want toen was ik erover en soms komt 't gewoon weer terug uit het niets ook wanneer het erg goed gaat."
"getest, wel leuk spul."
""
"Re: Shana_P zei: Die kerels zijn zo gay en de muziek is maar flauw. Om een voorbeeld te geven van figuren die ik wel eens zie verschijnen in de discotheek bij ons. http://nl.netlog.com/PlayBoyStyleZ Klik om te vergroten... Haha, inderdaad ... ken 'm ook."
"Ze kunnen het beter caffeïne noemen ipv 'Speed'. 12% is toch wel erg weinig"
"Shot the blender. Gewoon alles door de blender heen, kan ik wel altijd eten"
"neem ritalin, heeft speedwerking met lichtere mate en je krijgt het op voorschrift"
"Angramar Temenos zei: Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars. Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten! Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben. Klik om te vergroten... Links = three huggers, schapenwollen sokken, (onverzorgd haar), oversociale irritante mensen, allochtoon liefhebbers. Nu dat is mijn kijk erop, doe ermee wat je wil"
"Zonde van zo'n mooi meisje Probeer rustig aftebouwen, niet cold-turkey want dit kan fout aflopen! Probeer weer over te schakelen naar weekend gebruik, dan blijft het leuk veel succes"
"Bone bone, crush crush!"