Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
337 weergaven
18-5-2026
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#1
(licht)blauwe driehoek mitsu... keihard gedrukt brokkelt moeilijk af 160mg+ per pil.. :rock:

Volgens mij zit er meer dan MDMA alleen in, deze pillen gaven ook veel energie...pep?..
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt goed, moet zwaar spul gweest zijn. Of MDA dr in, of zoveel MDMA dat n gedeelte zich ervan heeft omgezet in mda... of heb ik 't bij t verkeerde end?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
toen maakte het me niet gek veel uit wat er in mijn pilletje zat, zolang ik er maar goed wazig werd, waren het ook goede pillen en meer hoefde ik niet te weten op dat moment.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wil er niet een heel topic over openen dus ik plaats het maar hier.
Waarom hebben deze pillen zo'n retro design dat je deze dagen bijna nooit meer tegenkomt? Zijn dit nou die echte knallers van vroeger?


Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7782

Exact deze pillen!
Helaas heb ik daarna geen pillen meer boven de 100mg kunnen regelen.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#6
blauwe driehoeken, niet getest ofzo maar het waren erg grote en heb 1 pil in 3 stukken genomen... voelde aan alsof ik een halve gram mdma op had :grin: erg lekker
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou daar komt ie, alles ook laten testen:
de sterkste, ying yang wit, grote pil, brokkelt snel uit elkaar. 199mg mdma
met een halfje van de kaart.
Daarna, vrij groot tonnetje, licht groene kersjes, 150- 165mg dacht ik

De lekkerste: logo weet ik even niet, maar er zat circa 50mg Mda in. Heerlijke space, flink staan dansen, en de hele zondag daarna zo maf als een deur :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
knots zei:
Nou daar komt ie, alles ook laten testen:
de sterkste, ying yang wit, grote pil, brokkelt snel uit elkaar. 199mg mdma
met een halfje van de kaart.
Daarna, vrij groot tonnetje, licht groene kersjes, 150- 165mg dacht ik

De lekkerste: logo weet ik even niet, maar er zat circa 50mg Mda in. Heerlijke space, flink staan dansen, en de hele zondag daarna zo maf als een deur :)
Klik om te vergroten...

lucky bastard dat je mda pillen heb kunnen regelen :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
knots zei:
Nou daar komt ie, alles ook laten testen:
de sterkste, ying yang wit, grote pil, brokkelt snel uit elkaar. 199mg mdma
met een halfje van de kaart.
Daarna, vrij groot tonnetje, licht groene kersjes, 150- 165mg dacht ik

De lekkerste: logo weet ik even niet, maar er zat circa 50mg Mda in. Heerlijke space, flink staan dansen, en de hele zondag daarna zo maf als een deur :)
Klik om te vergroten...

199mg MDMA? :confused:

Klinkt heel ongeloofwaardig in mijn oren :wink:
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
knots zei:
Nou daar komt ie, alles ook laten testen:
de sterkste, ying yang wit, grote pil, brokkelt snel uit elkaar. 199mg mdma
met een halfje van de kaart.
Daarna, vrij groot tonnetje, licht groene kersjes, 150- 165mg dacht ik

De lekkerste: logo weet ik even niet, maar er zat circa 50mg Mda in. Heerlijke space, flink staan dansen, en de hele zondag daarna zo maf als een deur :)
Klik om te vergroten...

lucky bastard dat je mda pillen heb kunnen regelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tja idd, wel erg veel geluk en toeval, werd verkocht als mdma met wat andere stoffen... bla bla bla

Ehm 199mg klinkt ongeloofwaardig, maar het is eerlijk waar. kreeg nog een waarschuwing mee bij de testservice.. gezien er zoveel in zit. Heb het test nummer waarschijndelijk ook nog.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauwe driehoeken (140mg) FTW!
H
HCloverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze en groene capsules maatje 4, was combo MDA en MDEA. Maar dit was mijn eerste ervaring en er zullen er meer komen.
M
MTBLid
01-01-2024, 00:00
#13
er gaat niets boven de oude vertrouwde salmies :grin:

maar daar betaalde je dstijds nog zo'n 25 gulden voor, maar je ging er de hele avond op door :rock:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
mn favo was eerst de groene dollar (was mn 1e, getest op 13:sunglasses:.
Toen die voorraad op was werden het de rode duiven, waren toen mn favo (getest op 147)

en nu samen met de rode duiven (die ik niet meer kan krijgen helaas) de nieuwe dikke blauwe yingyangs :grin: Bij het inleverpunt werden ze herkend op 130-150 :grin:

binnenkort maar ff wat bijhalen, want alleen zo'n testertje is ook maar weinig :openmouth:
Ik heb geen zin meer in die crisis, dus ik ga hiervan zeker zo'n 30 van achter de hand houden voor onzekere tijden :)

6nov. mag ik weer, ben dan net klaar met mn tentamens, dus kan me er behoorlijk opverheugen :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#15
Matthijs85 zei:
Ik denk dat dat een paarse Canadees geweest was
Klik om te vergroten...

Jep bij mij ook favoriet. :grin:

Normaal gesproken ben ik weer aardig 'geland' als we naar huis gaan. Maar met die paarse was dat toch niet helemaal het geval :P
N
Nine-0-nineLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zonder twijfel de blauwe driehoekies, heerlijk liggen spacen met mn vriendin op een ligbed iin bloemendaal.Echt zo'n "alles is goed gevoel" of je nou zit of op de dansvloer staat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die IK ooit heb gehad.

Blauwe YingYang van 142-149mg
S
SemphzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Be beste ooit;

Nr1: AP logo, witte pilletjes- 100% mdma (knalle hard)
Nr2: Mitsu's, zijn leuk en knalle ook goed
Nr3: Mustang, ook 100 procent mdma dacht ik :rock:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn favo pilletje was eigenlijk mijn eerste, maar dat waren er in totaal twee. Geen idee meer wat het waswaren.

Meestal reedt ik weer naar huis, want als ik een pilletje op had, vont ik alcohol nooit zo relext.

Voordat iedereen over mij heen valt, dames en heren,, ook als je drugs op hebt moet je niet aan het verkeer deelnemen!! :openmouth: Maar anyhow, dat deed ik dus altijd wel.

Maar ergens in de jaren 2000 was ik op een feestje in Rotterdam met Koninginnenacht en ik zou natuurlijk naar huis rijden als ik weer geland was, want ik dronk dus niet. Maar ik had die avond een ( of twee) of ander paars ding op en wist dus van voor niet wat de achterkant was zeg maar!. Voor het eerst dat ik dus niet naar huis kon rijden. :rock:

Dus die staat wel op een gedeelde eerste plaats! :hearteyes:

Greetz,
Beeeb
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MÐMA zei:
Semphz zei:
Be beste ooit;

Nr1: AP logo, witte pilletjes- 100% mdma (knalle hard)
Nr2: Mitsu's, zijn leuk en knalle ook goed
Nr3: Mustang, ook 100 procent mdma dacht ik :rock:
Klik om te vergroten...

100%MDMA bestaat niet 84,1 is volgens mij het puurste :wink: , jammer genoeg bijna alleen maar pillen te verkrijgen met 80/90 mg mdma hier. Die blauwe Ying Yangs heb ik nog niemand over gehoord.
Klik om te vergroten...

Die blauwe Ying Yangs zijn nu al bijna legendarisch. Op pillreports staan ze getest als 140 mg.
Aleen zijn er geloof ik meerdere batches van dus check even goed de dikte etc. Of laat ze testen natuurlijk...

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=19297

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."