Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Crossfires zei: Mijn lijstje, Wippen (in de speeltijd het alternatief is ook leuk...) Douchen In bad (daarna goed drinken badderen droogt je uit). Trampoline Schommelen S-E-X Knuffelen In bed met satijne dekens Massage (zowel geven als krijgen is lekker) Hond uit laten Auto rijden (verstandig om niet zelf te rijden)Fietsen Skeeleren Wandelen Zwemmen. Bij sommige dingen wel oppassen Klik om te vergroten... uit eigen ervaring weet ik da da nie goe afloopt als ge zelf achter stuur zit als ge XTC gepakt hebt xD"
"Crossfires zei: lol vertel? Heb het zelf wel eens gedaan en geen problemen ondervonden (rij alleen dan veel te zacht 90 waar je 120 mag...) Klik om te vergroten... ben op autosnelweg achterin een voorligger gerede tege 170 :P was volledig weggedraaid enal toen dak just trug goed men stuur vast had kon ik niet meer uitwijken door sommige effecten dervan daarmee is spijitg genoeg men autoke herleid tot een kubus en heb de chance had da die flikken geen zin hadde vo veel te te werken diene avond, dus hebbe ze gewoon op verklaring gezet da ik onder invloed van alcohol reed xD heb zelf geen ademtest afgelegd dervoor ma kweet da da beter is dan da ze opschreve dak onder invloed van drugs achter men stuur zat da zou denk ik wel slechter geweest zijn"
"gaming is uk een aanrader uit vroegere ervaringen kunde u goe amuzeren k'speelde altijd half life en twas soms schoulijk ze"
"Smithjeuhn zei: Lekkerste pilletjes : 1. Witte David-ster 2. Gele Raketjes 3. Witte Dubbele (echt dubbel zo dik dus..) Dolfijntjes Sterkste ( en raarste) pil ooit 1. Groene Stiertjes ==> iemand meer informatie hierover? heb er ooit eens 150 op een feestje verkocht, en 95% van het volk was goed weg, happy feeling everywhere, effect van 1 pil bleef zeker 4uur duren... en dan een paar enkelingen die er helemaal niks van voelden Klik om te vergroten... die dolfijntjes ware wel goeie ze en die stierkes vond ik de beste tot nu toe amai zeg heb een enorme leuke avond beleeft ze mja wie nie he"
"eeft er iemand al es groene dolfijntjes gehad? zo ja, wa vinde jullie daarvan? grtz"