Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mooie oogst hoor! leg ze in een kartonnen doos en onderop stukjes keukenrol en er bovenop nog keukenrol dan zijn ze binnen no time droog!"
"http://nl.wikipedia.org/wiki/Marihuana www.wietforum.nl"
"ik heb een foto gevonden van een plant van jaaaaren geleden! aanschouw:"
"dunne schijfjes appel in het beslag op t laatst erbij doen kan best. niet mixen die appel anders krijg je pulp. hoeveel wiet erin??? zoveel als je zelf wilt"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } een vrouwelijke plant zal in de oksel een bolletje vormen waaruit 2 witte haartjes groeien zoals links onderin op de afbeelding een mannetje zal in de oksels een bolletje vormen die zal gaan hangen en er komen kleine blaadjes uit. Zodra die open zijn zal hij stuifmeel laten vallen en je vrouwelijke bloemtoppen kunnen bevruchten waardoor je zaadjes krijgt. te zien op de afbeelding direct ernaast"
"gun die zaadjes wat tijd..... en houd ze donker en warm zodra er iets omhoog komt direct licht geven anders gaan de jonge zaailingen onwijs strekken (naar licht zoeken) en dan krijg je een dunne lange stam en valt je zaailing van ellende om. gebruik geen gloeilamp maar een TL buis kleur 33 en hang die lamp op enkele cm van de zaailingen voor maximaal licht."
"Had iets vroeger gekunt onder TL in de minikweekkas maar verders prima op tijd met kiemen. Na ijsheiligen hebben we definitief geen kans meer op vorst tot na de zomer check google als je niet weet wat ik bedoel"
"lekker veel zijn het er!!! :P ze zien er super uit"
"Een wietplant in je woonkamer kan zeker, zolang je maar genoeg licht geeft! Zet gewoon wat lowriders voor je raam. o.a. te koop bij http://www.growshopalien.com/"
"ben benieuwd hoe jouw kit er nu uit zien Argulas.... mijnes is net de vuilnisbak in gegaan enne...... lijkt mij handiger als ieder voor zich een paddo grow topic aanmaakt dan blijft het overzichtelijk"