Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kwam dit niet bij spuiten en slikken? Ik kan 't filmpje niet vinden maar ik meen dat het er wel was!"
"Ik kan van die beginnende plantjes aankomen en er wordt me wijs gemaakt dat 't white widow is! Maar wat levert zo'n plant nou op als je 'm buiten neer zet en 'm volgroeit hebt? En dan gewoon dat je 'm aan iemand verkoopt die 't weer door verkoopt hé? Niet dat je alles los gaat liggen verkopen!"
"mattskovic zei: prijze ga ik niet zette omdat het aftasten is van de growomstandig heden (zon warmte lichturen, grond waar op je kweekt, ph van de grond) om nog maar van ongedierte de zwijge Klik om te vergroten... Kun je 't niet ongeveeer zeggen tussen de zoveel en de zoveel?"
"Bij mij worden ze groot alleen heb ik 't geluk dat ik echt donker bruine ogen heb! Het valt dus niet zo op... Ook zie je verder niks aan m'n gezicht en dat is ook zeer fijn! Alleen dan dat gekauw maarja dat kun je in die 5 min dat je je ouders ziet toch wel ff stop zetten!"
"Ik noem 't altijd stemingswisselingen. Ineens voel je je kut omdat je te veel denkt ofzo of alles gaat niet zo als 't bedoeld was maar als alles is opgelost dan is alles weer tip top in orde. Ik heb dit ook vaak als ik nog niet zo veel gehad heb. Gewoon een halfje of een paar k*tpillen. Maar gewoon aan iets leuks denken en dan komt 't bij mij altijd wel weer goed."
"Ik heb hier ook heel erg veel last van! Toevallig heb ik net weer wat geslikt en ja hoor Tot 2x toe aan kotsen!"
"Oh ik heb d'r ook altijd zo'n last van! Dan lig ik in bed en dan ben ik gewoon echt hele gesprekken aan 't voeren tegen andere in m'n hoofd! Echt zo fucking wazig! Ik zie allemaal mensen voor me en dan doe ik m'n ogen weer op en dan is 't van huh? Bij mij hangt 't niet echt van de dosis af.. Ik heb 't bij een halve maar ook bij 4 ofzo! Wazige shit xD Maar ik heb het er zo max eens per maand wel voor over!"
"Ik en m'n vrienden hebben nu ook kristallen. Nu hebben we gisteren voor 't eerst geprobeerd. Nou wij dachten van niet te veel pakken. Maar we wisten dus ook echt niet hoe we moesten doseren. Dus hebben we allemaal een brokje ter grote van een kleine pil gepakt. Nou na 2 uur voelde ik nog niks. Eén vriend van me begon 'm een beetje te voelen maar is niet hard gegaan. Een uur later begon een andere vriend van me, die is niet erg ervaren 2x ofzo, ineens tering hard te gaan. Hij had net zoveel als ik gepakt en hij zag er niet uit. Hij zag smurfen en vanalles. Nu is mijn vraag wat is nou een goede dosering voor iemand van 1.80lang en 60kg die al zo'n 10x goed hard is gegaan? En dan niet in grammen maar in brokjes zeg maar? Alvast bedankt"
"Lauu zei: in brokjes rekenen wordt moeilijk...maar een goeie trip voor een gemidelde gebruiker ligt toch bij de 160-170mg sinds dat een goeie pil is Klik om te vergroten... Nou ik vond een groen duifje (+-138mg) toch wel echt tering goed. Ik denk wel dat ik wat meer aan kan. Maar ik ben echt te bang dat ik verkeerd doseer en dat ze me dalijk suikerwater moeten voeren... Edit: JEZUS WAT EEN HEERLIJK SPUL! NONDEJU! IK heb flink uitgepakt en ga zo tering hard! xD Nog steeds :P Matherfucker!"
"Zeker wel! Ik krijg na alcohol echt zo'n zin in een sigaret ofzo!"