Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
332 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Miss J zei:
Lauu zei:
in een blauwe driehoek zit gemiddeld toch ongeveer 150mg mdma? of is dat zottigheid
Klik om te vergroten...

Je zegt net nog dat ze zoveel gekopieeerd worden en dat je er niet zoveel van moet verwachten :rolleyes:
Klik om te vergroten...

daarom is het een vraag je weet wel dat vraagteken wat er bijstaat...blijven lezen he
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
daarom is het een vraag je weet wel dat vraagteken wat er bijstaat...blijven lezen he
Klik om te vergroten...

Dit is jouw tekst dus blijkbaar weet je het allemaal al wel:

Lauu zei:
het is ook bekend dat blauwe mitsu's het meest gekopieerd worden sinds ze toch wel verkopen vaak...dus verwacht er niet teveel van
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
strawberry_colada zei:
1. gele ronde pilletjes, ze waren enorm brokkelig en er stond een naakte liggende vrouw in gegraveerd. Ze hadden ook geen breeklijn.
Ik heb nog nooit zo soepel staan dansen, ik was oversociaal en vriendelijk, voelde de muziek in elke vezel van mijn lijf. Ideaal voor op feestjes dus.

2. witte ronde pilletjes met een kruisje op (geen x, maar eerder de vorm van het rip-teken) : eentje en ik was na een kwartiertje volledig van de kaart. Ik kon niets anders dan mijn ogen sluiten en genieten van mijn raarste hersenkronkels. Ik gebruik deze liefst thuis.

3.witte ronde met een dolfijntje in: ik heb liggen genieten van het kijken naar een gloeilamp en heb staan dansen op deuntjes die ik zelf zong.

Verder heb ik enkel nog oranje ronde mitsu's en ronde paarse met een klavertje in gehad, en daar vond ik niets aan.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat je dat zo echt helemaal niet kan stellen. Naar je post gelezen te hebben zat in alle drie de pillen waarschijnlijk gewoon MDMA. Dus je kunt niet stellen deze gebruik ik het liefst thuis, en deze op een feest, alleen als je pillen met en zonder speed hebt bijvoorbeeld, maar dat had je waarschijnlijk niet. De hoeveelheid per pil verschilt gewoon en ook je stemming kan van invloed zijn op hoeveel energie je zult gaan krijgen of juist niet van MDMA.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
strawberry_colada zei:
Ik vind dat je dat zo echt helemaal niet kan stellen. Naar je post gelezen te hebben zat in alle drie de pillen waarschijnlijk gewoon MDMA. Dus je kunt niet stellen deze gebruik ik het liefst thuis, en deze op een feest, alleen als je pillen met en zonder speed hebt bijvoorbeeld, maar dat had je waarschijnlijk niet. De hoeveelheid per pil verschilt gewoon en ook je stemming kan van invloed zijn op hoeveel energie je zult gaan krijgen of juist niet van MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik volg je denkwijze niet helemaal...
Ik gebruik dagelijks speed, en gebruik die pillen enkel en alleen als ik behoefte heb aan een andere ervaring dan het continu strak en geprikkeld staan van de speed.
Die pillen neem ik gewoon graag omdat ik er OF heel open, sociaal en soepel van word (die gebruik ik dan om uit te gaan), OF omdat ik me puur in alle rust en sereniteit (alleen of met wat vrienden) wil terugtrekken van alles rondom me, en gewoon wil genieten (die gebruik ik dan thuis)

Ik heb ze allemaal al zowel thuis als op een feest geprobeerd, en dat waren mijn bevindingen.
En puur uit eigen ondervinding heb ik ze onderverdeeld in die pillen die ik liefst thuis gebruik, en die die ik liefst op een feestje neem.

Aangezien ik best wel nog een leek ben in het xtc-wereldje betwijfel ik ten zeerste of mijn uitleg steek houdt... :)
Klik om te vergroten...

Wat ik bedoel is dat jij op deze manier zegt dat je verschillende pillen hebt, met verschillende werkzame stoffen, de ene pillen gebruik je dan namelijk thuis omdat je die dus beter vind daarvoor, de andere vind je beter op een feest bijvoorbeeld. Maar jij zegt van de ene word ik heel open,sociaal enz. Van de andere pillen wil je gewoon genieten en thuis zitten. Wat ik probeer te zeggen is dat in al die pillen naar alle waarschijnlijkheid gewoon mdma zit, en er dus eigenlijk geen verschil is tussen die pillen, alleen de sterkte varieerd misschien.

Het zou zeer goed kunnen dat in die pillen die je thuis gebruikt een andere werkzame stof zit, maar dat zal je dan wel gevoeld moeten hebben, dus waarschijnlijk zit dat een beetje tussen je oren. Hetzelfde principe als dat iemand zegt: ' Ik vond die postzegels chiller ik had meer visuals maar niet zon mindfuck ' . LSD=LSD en dat verschilt gewoon per keer per plaats, zoals elke drug.
i
ikspacehemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Groene chinese tekens!!!

Na 2 stuks zwaar van de kaart, lekker chill halucineren en werken, rustig golvend uit.
Beste pillen die ik ooit gehad heb samen met Dagobertduckjes
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#6
witte duifjes of mario en luigi'kes ma is al lang geleden.
rond de jaren 2000 waren de beste de 3dubbele bruine Mitsubischi's (ze zeiden daar ook hero bollen tegen)
driehoekigge blauwe mitsu's
en natuurlijk niet te vergeten ROLEXkes da kroontje als logo
ook gorbatjovkes zo met dat russich hamer en mes (of wat het ook is)
voor de rest eigenlijk na 2002 geen goede pillen meer gehad. ja misschien in die periode de eurokes
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe maar heel af en toe een pilletje en heb niet veel soorten gehad. Bij mij vallen de rode dolfijntjes superlekker :) Blauwe mitsu's heb ik een paar keer gehad, maar krijg daar altijd kotsneigingen van. Apart. Ik heb ook van die roze ying yangetjes liggen. Heb nog niet gehad. Iemand ervaring met die? Ciao!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Rolexjes denk ik.. geen idee hoeveel erin zat, maar zat na 1tje zeker al op 't toppunt :hearteyes:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wit dolfijntje..ben vrij weinig gewend, had achteraf beter een halve kunnen nemen, ben de hele nacht kwijt :beer:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
een donkere pil met een kruisje er in weet niet hoe die hete maar ging behoorlijk hard er op

en heb een bestelling liggen en die dingen moet ook goed aan de sterke kant liggen maar dat is effe af wachten
j
ja88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heey,
Mijn sterkste die ik geslikt heb zijn de "roze rolex" (crown). Geschat boven de 160 mg mdma..
maar meestal had ik de blauw/licht blauw mutshus. Geschat rond de 150 mg mdma..
J
JAY9050Lid
01-01-2024, 00:00
#12
1. Dubbele mitsubishi was zeeer zeer goed 2 op en hele nacht kort geweest
2. Roze Motorola'tjes, heeerlijk met paar maten op en iedereen had het naar zijn zin!

Heb hier nu nog paar blauwe sterren ofzo of een zon ik weet niet wat het is lijkt op zo'n jodenster, wie weet of dat beetje goed spul is?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
hmm mijn favo`s zijn:
geel xje(gewoon knetterhard gaan de 1e x)
smiley: waren heerlijk rustig en gekke spacey effecten :grin:
ennuuh,, d&gtjes waren ook wel rustig.. en
witte paardjes(lekker rustige pilletjes waar je lekker waus van word) (neem er wel altijd 2)minimaal.. :rock:
M
MooonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er eigenlijk al een behoorlijke tijd uit, een jaar of 15 geleden m'n eerste pilletje. Laatst na een jaar of 11 weer wat genomen en het valt me op dat deze toch pillen anders zijn dan die van 15 jaar geleden... Toenderijd was een mandarijntje mijn favoriet.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 4 soorten gehad waarvan er 3 gewoon zeer goed zijn omdat ik gewoon een heel erg goede dealer heb :) de slechtere pil was dus niet van die dealer :P

Beste twee: Grijze motorola's en gele APtjes
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snowballs :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nu lichtblauwe ronde mercedesjes. en die doen hun werk :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

Patrick a.k.a Spaceface zei:
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Sja nu je het zegt die dingen waren eigenlijk ook wel vreselijk visuele compleet vrolijke space trip, ik had in die tijd nog zitten twijfelen of er lsd inzat ofzo. Echt op een gegeven moment zat ik in een huis na een feest nog wat na te spacen met maten had er niet eens zoveel op 3 ofzo, op een gegeven moment zat ik in en andere kamer emt allemaal mensen die ik nog nooit gezien had :openmouth: ! Ik geloof datm mijn maten nooit meer zo'n harde lachkick hebben gehad (ook zwaar op de MC'tjes :) ) Ik heb echt 1,5 uur lang totale onzin uit lopen kramen :tongueout: . Ouw die goede ouwe tijd.

Cheers
Klik om te vergroten...

Jaar later nog steeds mee eens, zal graag weer eens deze willen hebben, of iets wat in de buurt komt :P
H
HaVoCaiNeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn favo pil ooit zijn witte dolfijntjes..

écht ik ben nog nooooit zoo hard gegaan..
het steeg in een keer naar je hoofd, en alles was chill!
ik had genoeg energie en liefde.. de perfecte combinatie voor mij dus :grin:

Op nummer 2 zet ik Blauwe Bacardi's.
Iets minder mdma maar wel echt chill!
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste pilletje ooit, roze smiley,
daarna roze hartje en daarna roze rolex.

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."