Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb genoeg vriendinnen die niet willen pijpen dus zo vreemd is het niet. Ik persoonlijk doe het wel graag, het gevoel van macht dat je op dat moment hebt is heerlijk, moest ik kunnen, ik maak er mijn hobby van . Je moet er gewoon wat mee experimenteren, de varianten met ijsblokjes, munt en champagne zijn aanraders."
"Na 2 dagen en nachten onafgebroken slapen toch terug een lijntje pep."
"nicotine, cafeïne en rappen"
"speed en nicotine (new day,same shit)"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep 48 uur zal het maximum zijn en zelfs dat vond ik al een helse ervaring. Ik werd er helemaal gek van: dingen horen en zien de er niet zijn (al jankend onder mijn douche staan omdat er zogezegd mensen in de waterleiding zaten die me wouden vermoorden). Bovendien had ik echt het gevoel dat mijn lijf aan de binnenkant aan het opbranden was. Ik ga zelden een nacht doorsteken en ik verplicht mezelf van elke nacht toch 3 uurtjes te slapen. Met al die heldenverhalen van 15 dagen wakker zijn e.d moet ik eens goed lachen."
"Re: nutsss zei: hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput. Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken. Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden. Klik om te vergroten... Had ik enkele maanden geleden ook toen ik van een breakcore kwam, toen ik 's morgens thuis was hoorde ik overal muziek (zelfs mijn dampkap produceerde beats). Toen ik stond te koken heb ik me 2 keer verbrand doordat ik me te bruusk omdraaide omdat ik dacht dat er plots iemand passeerde vlak achter me. Toen ik een douche nam zag ik ook verscheidene schimmen passeren. Het ergste vond ik mijn derde fase : constant gefluister horen! Ik lag in bed (een hoogslaper) en ik dacht echt dat vlak onder mijn bed twee mensen tegen elkaar aan het fluisteren waren. Ik gebruik al een hele tijd en ik heb dit maar één keer ervaren, ik wijt het aan overmoeidheid, want ik heb achteraf bijna 30u aan 1 stuk door geslapen"
"Bijna altijd rechts."
"Ik heb het één keer geprobeerd op aanraden van een vriend. Never again. Ongetwijfeld levensgevaarlijke troep."
"Die pijn in de hartstreek heb ik ook regelmatig en mijn hartslag zelf is dan helemaal ontregeld (heel vlug, paar keer heel traag) Dit gaat meestal gepaard met kortademigheid en zweetaanvallen. Ik gebruik nu al een dik jaar maar ervaar dit pas de laatste maand. Door regelmatig te slapen en regelmatig te eten kan ik die symptomen beperken. Ik heb wel een heel arbeidsintensieve en stresserende job dus misschien heeft het jouwe daar ook mee te maken?"
"namen : rappen, rapidos, snellen etc. gebruik :ik ga mijn neus poederen, ik ga even naar het toilet, mijn neus heeft honger etc. Het hangt een beetje af van mijn omgeving ."