rr00 zei:
Andyy zei:
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?
Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?
MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.
Of zit ik er volledig naast?
goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
Lekker vaag antwoord. Het enige goede aan goede pillen is dat je meer waar voor je geld krijgt dus?
In feite heb je wel gelijk.
MDMA is MDMA, heb je een zuivere pil dan is de stof gelijk. Wat voor logootje er op staat maakt dan niet zoveel uit.
De dosering die erin zit is naast de zuiverheid van belang.
Heb je dus een pilletje van 80 mg zuiver en eentje van 160 mg, dan bereik je hetzelfde effect door 2 van 80 in te slikken ipv 1 van 160.
Door al die logo's plus de geweldige ervaringen die MDMA kan opleveren ontstaat er een soort 'mythe-vorming' rondom bepaalde logo's, vandaar ook alle discussie welke logo's het beste zijn.
heb je wat meer kennis dan prik je er zo doorheen en kijk je naar de zuiverheid en de dosering, daar gaat het dus voornamelijk om.
Uiteraard zijn er vele elementen (hoe vaak recent gebruikt, stemming, lege of volle maag, etc etc) die bepalen hoe je gaat afgezien van de dosering.