Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
306 weergaven
18-5-2026
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit gelukkige moment in de geschiedenis zijn er pillen met sterktes die in jaaren niet meer zijn gezien en jij noemt het kut? Kwestie van glas halfvol denk ik, of een serotonine dipje :confused:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
geemiesch-goedje zei:
Oom Klaas zei:
Toch wel kut dat er hier niet zo vaak betere pillen rondhangen,
sterkste pilletje van de afgelopen jaren is 110-120 mg.
Die fastforwards zijn wel echt bommen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit gelukkige moment in de geschiedenis zijn er pillen met sterktes die in jaaren niet meer zijn gezien en jij noemt het kut? Kwestie van glas halfvol denk ik, of een serotonine dipje :confused:
Klik om te vergroten...

Ja ik klaag niet :hearteyes:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Die groene test ik mss dit weekend al :) hoppa hoppa :rock:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn eerste goeie pil was een witte mitshubitshi
Andere pillen waarvan ik me herinner dat het goeie zijn: blauwe dolfijnen, roze stieren, rode dollars, groene motorolla's
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maxime zei:
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja het leven van een drugs liefhebber gaat niet over rozen :grin:. Met Pilletjes geloof ik het meeste nog wel, maar ik heb nog zoveel spannende RC's liggen die ik nog niet eens heb kunnen testen :(....
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog steeds de rode $. maar daar gaat "Binnenkort" verandering in komen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

Het idee dat je met 20 pillen over straat moet lopen als je met een groep van 6 mensen MDMA gaat doen is best ongemakkelijk. Doe mij maar 10 pillen in dat geval.
j
jamielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste waren:

Blauwe Druppels ging echt te lekker.
Roze diamantjes als 2de.
Rode duivels waren heerlijk zeker omdat dit mn eerste pilletje was.
Witte hartjes maar deze waren crap.
Witte sonics vielen tegen, De blauwe daarintegen zijn super!

Dus ik blijf bij de Druppels!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#10
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
vorige week 2 blauwe boompjes gekregen. Die gaan binnenkort genuttigd worden. :grin:
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Andyy zei:
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
Klik om te vergroten...

Lekker vaag antwoord. Het enige goede aan goede pillen is dat je meer waar voor je geld krijgt dus?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Groene Uzi's of Groene hamer ofzo, waren mijn eerste en 135 mg, geen idee dat je de eerste keer beter een halfje kan nemen, :rock: Gaan!!! :hearteyes: lekker op strand, stereo´tje mee
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
rr00 zei:
Andyy zei:
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
Klik om te vergroten...

Lekker vaag antwoord. Het enige goede aan goede pillen is dat je meer waar voor je geld krijgt dus?
Klik om te vergroten...
In feite heb je wel gelijk.
MDMA is MDMA, heb je een zuivere pil dan is de stof gelijk. Wat voor logootje er op staat maakt dan niet zoveel uit.
De dosering die erin zit is naast de zuiverheid van belang.
Heb je dus een pilletje van 80 mg zuiver en eentje van 160 mg, dan bereik je hetzelfde effect door 2 van 80 in te slikken ipv 1 van 160.
Door al die logo's plus de geweldige ervaringen die MDMA kan opleveren ontstaat er een soort 'mythe-vorming' rondom bepaalde logo's, vandaar ook alle discussie welke logo's het beste zijn.
heb je wat meer kennis dan prik je er zo doorheen en kijk je naar de zuiverheid en de dosering, daar gaat het dus voornamelijk om.
Uiteraard zijn er vele elementen (hoe vaak recent gebruikt, stemming, lege of volle maag, etc etc) die bepalen hoe je gaat afgezien van de dosering.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jamiel zei:
Beste waren:

Blauwe Druppels ging echt te lekker.
Roze diamantjes als 2de.
Rode duivels waren heerlijk zeker omdat dit mn eerste pilletje was.
Witte hartjes maar deze waren crap.
Witte sonics vielen tegen, De blauwe daarintegen zijn super!

Dus ik blijf bij de Druppels!
Klik om te vergroten...

Waarom zet je deze in je rijtje dan?

Favoriete qua sterkte de Rode Dollar, qua ervaring de Rolex. Maar de Jumbo gaat ze allebei doen verbleken.. :sunglasses: (I think so.. )
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iemand positief over kameeltjes (schijnbaar 150mg)?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DeepPurple zei:
Iemand positief over kameeltjes (schijnbaar 150mg)?
Klik om te vergroten...

Nooit van gehoord, maar opdruk zegt niets. Gewoon laten testen of als je een hele betrouwbare dealer hebt, dan zelf testen. Maar dan beginnen met een halve max.

:)
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dealer komt uit mn eigen vriendenkring en ze gebruikt ze zelf ook. Derhalve heb ik ze zelf al genomen zonder te testen en ze bevielen goed. Ik ben alleen benieuwd of er echt 150mg in zit dus ik ga ze nog wel laten testen, al is het vooral uit nieuwsgierigheid.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht dat die kamelen een beetje een dubieuze reputatie hadden, ik ben wel benieuwd naar het testresultaat!
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mephuser zei:
kid cudi zei:
De rode duiven zijn al een tijdje terug voorbij gevlogen.. die worden nu niet meer gemaakt. Maar die zitten zo rond de 100-130mg uit m'n hoofd. Vond ze zelf erg lekker die duifjes.
Klik om te vergroten...

Lkkr hoor! Rode duifjes! Balen dat ze gevlogen zijn..
Klik om te vergroten...
Witte duifjes zijn toch veel cooler :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."