Telpeva zei:
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn
![:)]()
...
Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden
Middels een dichtstaande maat van mij.
Die heeft ze laten testen en kwamen dus veel lager uit dan hun eerste minibatch waar ik van had gehoord.
Wat ik hoorde is: stuk op 200 van rond de 180mg en de rest is gewoon om en nabij de 120-140.
Wat nog niet gek is natuurlijk.
Maar er gaan meerdere pillen rond met verschikkelijke spreiding, ook zo de standby's hebben de zelfde gezeur.
Ik had er 1 laten testen op 184mg en nu zijn er zelfs resultaten varierend van 37mg tot 188mg.
Maar denk eerder dat er meerdere oplages zijn.
Want weet mij te herinneren van vroeger dat als je er echt veel afnam bij een producent, dat je dan kon bepalen wat je erin wilde hebben.
In ieder geval ik heb mijn nieuwe tablet al gevonden
![:)]()
De Oranje Standby
![:)]()
Getest op 110mg Amphetamine
![:)]()
Ow yeah Baby !!!
![:hearteyes:]()