Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
308 weergaven
18-5-2026
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn :)...

Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden :(
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Telpeva zei:
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn :)...

Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden :(
Klik om te vergroten...

Middels een dichtstaande maat van mij.
Die heeft ze laten testen en kwamen dus veel lager uit dan hun eerste minibatch waar ik van had gehoord.
Wat ik hoorde is: stuk op 200 van rond de 180mg en de rest is gewoon om en nabij de 120-140.
Wat nog niet gek is natuurlijk.
Maar er gaan meerdere pillen rond met verschikkelijke spreiding, ook zo de standby's hebben de zelfde gezeur.
Ik had er 1 laten testen op 184mg en nu zijn er zelfs resultaten varierend van 37mg tot 188mg.
Maar denk eerder dat er meerdere oplages zijn.
Want weet mij te herinneren van vroeger dat als je er echt veel afnam bij een producent, dat je dan kon bepalen wat je erin wilde hebben.

In ieder geval ik heb mijn nieuwe tablet al gevonden :)
De Oranje Standby :)
Getest op 110mg Amphetamine :) Ow yeah Baby !!! :hearteyes:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paarse Mitsubishi (2001)
Salmi (2000)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
Klik om te vergroten...

Die wil ik. FFWD the revolution JWT :grin:

Die blauwe bomen kan ik aan, maar wil toch eerst zeker zijn hoe het zit met het aantal mg's want ze zijn wel prijzig. Beetje lullig als je dan meer gaat betalen voor sterkere pillen als je pillen met 120mg erin goedkoper kan regelen.

bigguy zei:
Die heeft ze laten testen en kwamen dus veel lager uit dan hun eerste minibatch waar ik van had gehoord.
Wat ik hoorde is: stuk op 200 van rond de 180mg en de rest is gewoon om en nabij de 120-140.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit enigzins dubieus trouwens. Wat bedoel je precies met 200? Dat het testcentrum er 200 gekregen heeft? Want dat zou wel erg veel zijn.

Of dat er 200 van 180mg gedrukt zijn? Want dat is erg weinig, en dan vraag ik me toch af hoe je aan die info komt. De enige die dat kan weten is de drukker of niet? En als die er echt op uit is om mensen af te rippen dan zal hij die info (lijkt me) niet gaan verspreiden en ten tweede, 200 pillen van 180mg is toch erg weinig? Je zou tenminste denken dat een eerste batch in grotere oplage dan gewoon 200 gedrukt wordt :confused: Om maar te zwijgen dat het dan gelijk zou uitkomen, zoals in dit geval. :confused:

Maar goed, goed om te weten allesinds. Ben benieuwd of het waar is. :)
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#6
En of het waar is.
Zojuist opgevangen een resultaat van een kennis van mij.
Getest bij Kentron Nijmegen op 123mg :)
K
KittygoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar blijft die uitslag van de blauwe boompjes?
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze inderdaad maar 120-130 blijken te zijn...
Maar jij moet je mond houden bigguy, jij bent betrokken bij de productie van die tyfus stand-by's.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kittygore zei:
Waar blijft die uitslag van de blauwe boompjes?
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze inderdaad maar 120-130 blijken te zijn...
Maar jij moet je mond houden bigguy, jij bent betrokken bij de productie van die tyfus stand-by's.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik betrokken bij productie?
hahaha, word wel steeds leuker hier.
Zou niet echt een slimme zet zijn om mezelf op deze forums te presenteren als ik zoiets als broodwinning deed.
Gevalletje van de schip in gegaan met boompjes?
Anders zie ik niet waar jou bovenstaande post goed voor is.
:wave:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bigguy zei:
Kittygore zei:
Waar blijft die uitslag van de blauwe boompjes?
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze inderdaad maar 120-130 blijken te zijn...
Maar jij moet je mond houden bigguy, jij bent betrokken bij de productie van die tyfus stand-by's.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik betrokken bij productie?
hahaha, word wel steeds leuker hier.
Zou niet echt een slimme zet zijn om mezelf op deze forums te presenteren als ik zoiets als broodwinning deed.
Gevalletje van de schip in gegaan met boompjes?
Anders zie ik niet waar jou bovenstaande post goed voor is.
:wave:
Klik om te vergroten...

Je moet niet naar hem luisteren , er zijn altijd wel bepaalde personen op een forum die je je aan kan irriteren.
Gewoon negeren.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maxime zei:
Ik kan bijna niet volgen met ze allemaal uit te testen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja het leven van een drugs liefhebber gaat niet over rozen :grin:. Met Pilletjes geloof ik het meeste nog wel, maar ik heb nog zoveel spannende RC's liggen die ik nog niet eens heb kunnen testen :(....
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog steeds de rode $. maar daar gaat "Binnenkort" verandering in komen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

Het idee dat je met 20 pillen over straat moet lopen als je met een groep van 6 mensen MDMA gaat doen is best ongemakkelijk. Doe mij maar 10 pillen in dat geval.
j
jamielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste waren:

Blauwe Druppels ging echt te lekker.
Roze diamantjes als 2de.
Rode duivels waren heerlijk zeker omdat dit mn eerste pilletje was.
Witte hartjes maar deze waren crap.
Witte sonics vielen tegen, De blauwe daarintegen zijn super!

Dus ik blijf bij de Druppels!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#15
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
vorige week 2 blauwe boompjes gekregen. Die gaan binnenkort genuttigd worden. :grin:
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Andyy zei:
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
Klik om te vergroten...

Lekker vaag antwoord. Het enige goede aan goede pillen is dat je meer waar voor je geld krijgt dus?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Groene Uzi's of Groene hamer ofzo, waren mijn eerste en 135 mg, geen idee dat je de eerste keer beter een halfje kan nemen, :rock: Gaan!!! :hearteyes: lekker op strand, stereo´tje mee
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
rr00 zei:
Andyy zei:
rr00 zei:
Hey, even voor de duidelijkheid he: als een pil niet sterk is, waarom neem je er dan niet anderhalf of twee van. Heb je dan niet gewoon het equivalent van een sterke pil?

Waarom is iedereen altijd zo enthousiast over sterke pillen, zal toch niet die 1-2 euro prijsvoordeel zijn?

MDMA = MDMA hoor je vaak, maar anderen hebben het weer over lange hoogtepunten, snelle opkomst, etc. Lijkt me persoonlijk niets met de pil te maken hebben, maar met andere omstandigheden.

Of zit ik er volledig naast?
Klik om te vergroten...

goeie pillen zijn goeie pillen, slechte zijn slechte, en 3x5 euro meer betalen om hetzelfde gevoel te krijgen als gewoon normale prijs ga ik niet doen, gewoon liever gelijk me vertrouwde goeie!
Klik om te vergroten...

Lekker vaag antwoord. Het enige goede aan goede pillen is dat je meer waar voor je geld krijgt dus?
Klik om te vergroten...
In feite heb je wel gelijk.
MDMA is MDMA, heb je een zuivere pil dan is de stof gelijk. Wat voor logootje er op staat maakt dan niet zoveel uit.
De dosering die erin zit is naast de zuiverheid van belang.
Heb je dus een pilletje van 80 mg zuiver en eentje van 160 mg, dan bereik je hetzelfde effect door 2 van 80 in te slikken ipv 1 van 160.
Door al die logo's plus de geweldige ervaringen die MDMA kan opleveren ontstaat er een soort 'mythe-vorming' rondom bepaalde logo's, vandaar ook alle discussie welke logo's het beste zijn.
heb je wat meer kennis dan prik je er zo doorheen en kijk je naar de zuiverheid en de dosering, daar gaat het dus voornamelijk om.
Uiteraard zijn er vele elementen (hoe vaak recent gebruikt, stemming, lege of volle maag, etc etc) die bepalen hoe je gaat afgezien van de dosering.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
jamiel zei:
Beste waren:

Blauwe Druppels ging echt te lekker.
Roze diamantjes als 2de.
Rode duivels waren heerlijk zeker omdat dit mn eerste pilletje was.
Witte hartjes maar deze waren crap.
Witte sonics vielen tegen, De blauwe daarintegen zijn super!

Dus ik blijf bij de Druppels!
Klik om te vergroten...

Waarom zet je deze in je rijtje dan?

Favoriete qua sterkte de Rode Dollar, qua ervaring de Rolex. Maar de Jumbo gaat ze allebei doen verbleken.. :sunglasses: (I think so.. )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."